tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Otin irti ja laitoin jääkaapin oveen. Ei ihan Romanin tasoa, mutta melkein :)
Viestin lähetti Takapiru
Löytyiskö keltään tuota loistavaa piirrosta sähköisessä muodossa?
cobol kirjoitti:Tänään HS jatkoi HIFK:n sortamista. Molemmat helsinkiläisjoukkueet pelasivat eilen kotona ja HIFK:n juttu oli paljon suurempi, näkyvämpi ja oikein kuvan kanssa kuin Jokereiden. Ihme puolueellisuutta SanomaWSOY taas tarjoilee kun oli laittanut Jokerit edes esille samalle sivulle.
cobol kirjoitti:Tänään HS jatkoi HIFK:n sortamista. Molemmat helsinkiläisjoukkueet pelasivat eilen kotona ja HIFK:n juttu oli paljon suurempi, näkyvämpi ja oikein kuvan kanssa kuin Jokereiden. Ihme puolueellisuutta SanomaWSOY taas tarjoilee kun oli laittanut Jokerit edes esille samalle sivulle.
tiki10 kirjoitti:Ne nyt yrittää kikkailla taas eilisen puukoniskun jälkeen. Ei auta. Itse en enää Hesaria tilaa, ja vaikka ilmaiseksi tänne sen kökkö-lehden roudaisivat, niin en vastaan ota. Toivottavasti muutkin HIFK-fanit lopettavat Sanoma Osakeyhtiön tuotteiden tilaamisen. Ilta-Lehti rules!!!
Hyvä veli. Ei ihan kaikesta aina kuvitella pahaa, vain sen osan suhteen joka koskee HIFK:ta ;-)Jippo kirjoitti:Nojoo. Anteeksi. Alkaa vaan korpeamaan, kun kaikesta aina kuvitellaan pahaa. Eiks me voida vaan tanssia kukkakedoilla ja olla kavereita. :)
Jippo kirjoitti:Eiks me voida vaan tanssia kukkakedoilla ja olla kavereita. :)
Svante kirjoitti:Eli, kirjoittakaa joskus jotakin muuta kuin mitä lähes jokainen on nähnyt "laatikossa" vaikka sitäkin nähdään joskus väärin.
Tämän päiväinen kirjoitus Janne Ojasesta ei edusta sitä "jotakin muuta" vaikka onkin ihan jees.
Jippo kirjoitti:Aika hankala sitä perinteisen urheilujournalismin kuka voitti kenet ja missä -kaavaa on lähteä rikkomaan, vaikka toimituksissa hyvin tiedetään, että jotain tarttis tehdä...
Jippo kirjoitti:Olen kyllä samaa mieltä tästä. Ihan laajemmallakin tasolla on ihan kiinnostavaa pähkäillä, että mikä on (urheilu)journalismin tarkoitus. Välittää vain perustietoa vai tuottaa jotain uutta sisältöä ja informaatiota.
Koska en itse lue paperiversiota ollenkaan, niin kysyisin onko sulla kertoa näiden juttujen toimittajien nimet vai oliko jopa sama toimittaja?Johannes kirjoitti:Hyvä HS:n urheilutoimitus, ei näin paljon saa vääristellä asioiden kulkua edes valtakunnan päälehdessä. Tämä laittaa epäilemään teidän urheilutoimituksenne tasoa ihan yleisestikin, kun kykenette kirjoittamaan lehdessänne tällaista roskaa.
Gags kirjoitti:Koska en itse lue paperiversiota ollenkaan, niin kysyisin onko sulla kertoa näiden juttujen toimittajien nimet vai oliko jopa sama toimittaja?