HS: 10 ottelurangaistusta tällä kaudella

  • 2 102
  • 25

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mission16W


Totta kai vastustajaa saa inhota. Minä ainakin odotan IFK:n ja Tapparan vierailua Turkuhalliin aina innolla. Rakas vihollinen tulee käymään ja tuo yleensä mukanaan liudan faneja, jolloin saadaan mahtava tunnelma halliin. Mikään ei ole niin hienoa kuin oman joukkueen hyökkääjän namuharhautus ja maali tällaisia verivihollisia vastaan. Juuri tällaisissa peleissä ikuiset tsempparit kuten Kiviharju ja Tuokko (samanlaisia löytyy kaikista muistakin tiimeistä, nämä vain tulivat ekana mieleen) ovat painonsa arvoisia kullassa kun armoa ei pyydetä eikä anneta. Upeita pelejä.
Olen silti terve ihminen, enkä toivo tai halua, että esim. Ojasen Janne kannettaisiin kentältä naama verissä "kostona" Rauteen laitataklauksesta. [/B]

En oikein itse ymmärrä, että mitä olen halunnut taas sanoa...
Mutta en tietenkään tarkottanut, että juuri sinä haluaisit, että vastustaja loukkaantuu. Sinä vaikutat fiksulta ihmiseltä. Mutta meitähän löytyy moneen junaan.
Nyt pidän taas siihen asti taukoa kommentoimisessa, kunnes minultakin löytyy jotain järkevää ja ymmärrettävää sanottavaa:rolleyes:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös