HPK - Pelicans, 24.2.2004, Rinkelinmäki

• 4 495
  • 43

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Re: Virta

Viestin lähetti "UHLBÄCK"
Tuliko Tony Virran kymppitili täyteen?
Tämän palstan pitäisi olla etupäässä keskustelua varten eikä toimia kyselypalstana. Vastaus tähänkin kysymykseen löytyy SM-liiga.fi tilasto-osiosta. Vastaus on, että täyteen tuli, mikä ilmeisesti koetaan Jyppilässä helpottavana tekijänä torstain koetuksessa.

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä tuli, ja sehän tarkoittaa, että ette voi siellä Nykäskylässä ihailla Token kuvioita. Mahtaa harmittaa? Mitä tulee itse peliin, näin radiosta kuunneltuna vaikuttaa siltä, että Kerho hukkasi momentuminsa (siis murskavoiton ottamiseen) päästämällä hölmösti Pelikaanit maalintekoon. Nyt peli voi kääntyä vaikeaksikin eikä nähtävissä ole kuin 5-2 tyyppiset lukemat.

Jos oikein etsimällä etsitään jotain positiivista, niin Jokerit ja Ilveskin näyttävät sössivän oikein urakalla.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa pojat luistella jo puolivauhdilla kun toinen erä voitettiin 4-0. Tuleekohan kolmanne erän kirous ja 2-4 omiin? Tokkopa kuitenkaan tänään.

carzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bolton
Rämö vs. Rämö

Onkohan kukaan pistänyt merkille että HPK:n maalia vartion Mikko Rämö ja Pelicansin maalia kolmannessa erässä (ilmeisesti) hänen veljensä Karri Rämö???

Mahtaa olla ainutlaatuinen tilanne, kaksi veljes-maalivahtia vastakkain...

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Rämö vs. Rämö

Viestin lähetti carzala
Onkohan kukaan pistänyt merkille että HPK:n maalia vartion Mikko Rämö ja Pelicansin maalia kolmannessa erässä (ilmeisesti) hänen veljensä Karri Rämö???

On pistänyt. Tuolla Jannen selostuksessa vaan kerrottiin, että maalivahdit eivät ole mitään sukua toisilleen. Mutta näin minä ja moni muukin kyllä oletti.

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Re: Rämö vs. Rämö

Viestin lähetti carzala

Selostajien mukaan eivät ole veljeksiä.

Hyvin on K. Rämö pelannut kolmannen erän alun. Selostajat kehuvat poikaa kilpaa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minäkin kun olin niin varma, että olisi Mikon veli, mutta ei sitten ilmeisestikään ole. Taitaa olla silti melkoisen harvinaista, että kaksi saman nimistä maalivahtia pelaa vastakkain.

Kun noita pelaajakauppoja on tehty suuntaan ja toiseen näiden kahden joukkueen välillä, voi joku satunnaisempi kuuntelija olla aika vaikeuksissa, kun ei välttämättä tiedä kumpaan päähän pelataan. No Rämö torjuu joka tapauksessa, tai sitten ei. :)

Karri-poika tuntuu pelaavan hemmetin hyvin ja pitävän lukemia siedettävinä. Ehkäpä suurin syy on kuitenkin siinä, että Sistis-poika pisti nettiradion päälle juuri kolmanteen erään - ja eikös maalihanat taas tyrehtyneet... niin siinä aina tuppaa käymään.

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Eivät ole veljeksiä, vaikka joku ehättikin niin luulemaan.

Ottelun vakuuttaja-palkinto näytti lipsahtaneen aivan väärälle pelaajalle, joskin sukunimi kieltämättä hieno onkin. Katoavaista on pintaliitomaine Hämeenlinnassakin jos toiseen joukkueeseen siirtyy.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Nyt pelin jälkeen tuntuu siltä, ettei Kaanit saaneet oikein omaa hyökkäyspeliään käyntiin. Joku paikalla ollut voisi hieman kertoilla totuutta.

Meidän Rämöltä kelpo liigadebyytti. Lisää peliaikaa kaverilla tullevia vuosia varten. Grahn on kuitenkin kuin jäät keväällä eli lähdössä.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hämeen Sanomien mukaan Jukka Voutilainen loukkaantui mutta vamman vakavuus selviää myöhemmin.Ei mainittu edes mistä vammasta on kyse ja Toke on tosiaan pois JYP pelistä loukkaantumisten takia.Ei hyvältä näytä jos taas on kaks kenttää rikki.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Minä kannoin korteni kekoon, kannoitko SINÄ?

Miten on mahdollista, että Ottelun vakuuttaja oli Janne Lahti, vaikka Ritarihallia kunnioitti läsnäolollaan pyhistä pyhin - itse Asbesti Heino?

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Etikettivirhe

Kruunaamattoman ursuksen aikakausi Rinkelinmäellä on päättynyt. Sen enempää en asiasta kommentoi, vaikka sitten pyydettäisiin. Sanon vain, että ihme touhua.

Businessjoukkue laittoi kampoihin minkä pystyi, mutta kovinkaan paljoa se ei pystynyt ja hyvä niin.

Nuori lahtelaismaalivahti sai hämeenlinnalasiyleisöltä pariinkin kertaan hienot aplodit loistavista torjunnoistaan kolmannessa erässä. Hienoa.

Jukka Jalonen ainakin mainitsi Voutilaisen loukkaantumisesta siihen malliin, että kyseessä ei olisi "mitään vakavaa". Toivotaan niin, koska hän on selvästi kovassa nousukunnossa.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Minä kannoin korteni kekoon, kannoitko SINÄ?

Viestin lähetti Noose
Miten on mahdollista, että Ottelun vakuuttaja oli Janne Lahti, vaikka Ritarihallia kunnioitti läsnäolollaan pyhistä pyhin - itse Asbesti Heino?

Niin, itsekin olin suorastaan puulla päähän lyöty kuultuani, että Akihimo Heino ei saanutkaan kiistatta Hänelle kuuluvaa palkintoa.

Itse sain sellaisen käsityksen, että kaikki tuntemani äänestäneet äänestivät Heikka Heinoa, eli olisiko nyt mahdollista, että joukossamme on sabotöörejä, kerettiläisiä ja humpuukijannuja.

Eikö mikään ole enään pyhää? Turmellaanko näin isiemme työt, maanpuolustus, oikeamielisyys ja uskontomme!

Huuhkajat on saatava kiinni!

Olen niin pöyristynyt, että en muista itse pelistä mitään!

Täältä tähän

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Yhtälailla hämmästynyt olin minä tästä Akinaattorin vakuuttavuuden äkkinäisestä loppumisesta.

Eniten tunteja yöunestaan kuitenkin taitaa menettää Aki "John Kerry" Heino itse, niin varma hän tuntui itsekin olevan voitostaan.

En tiedä kiinnittivätkö muut tähän detailiin sen ansaitsemaa huomiota, mutta nimeltä mainitsematon caanien kuustoista asettui ottelun jälkeiseen seremoniaan sellaisiin kärkkymis-asetelmiin, että siitä saisivat rikukytösalmet ja valtteriketoset ottaa mallia.

Muiden caanien ojennettua riviin, oli der stürmführer Heino ottanut heihin metrin hajuraon ja rintamasuunta oli suunnattu tiukasti palkitsijoihin.

Oman stalingradinsa "Aavikon Kettu" Heino kohtasi pian, huomattuaan jonkun jannelahden saatua tunnustuksen vakuuttavuudestaan.

(Tuskaani ei helpota edes se fakta, että Pöyhkeilyn määrässä Lahden Jaska pärjää varmasti esikuvalleen.)

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei niin helppoa peliä ettei Tom Laaksonen siinä kykene sekoilemaan.

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
RECOUNT

Itse vaatisin EHDOTONTA äänten uudelleenlaskentaa, sillä en voi uskoa todeksi etteikö Aarresaari Heino olisi vienyt voittoa. Luulen kyseessä olleen toimitsijoiden kiero salajuoni kotijoukkueen pelaajan voitoksi. Katselin kun Apinoiden planeetta jäi siniviivalle tumput suorana katselemaan kun Lahti pokkasi palkinnon. Ottelun jälkeen Abdullah ei vaikuttanut pettyneeltä, eikä myöntänyt karvasta tunnettaan vaan nieli sen miehen lailla. Hymystä oli pääteltävissä hikinen tiistai-ilta Hämiksen pintaliitoskenessä.

Itse pelissä mainittavin suoritus Akhmar Heinolta oli kuumana käyneen Marko Toivosen usuttaminen pois Miikka Jäsken kimpusta. Auktoriteetti Heinon tarvitsi vain todeta Toivoselle että "menes nyt poika siitä" ja Kerhon kovanaama luikki välittömästi piiloon.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Peter Gabriel
Ei niin helppoa peliä ettei Tom Laaksonen siinä kykene sekoilemaan.

Pakko kerrankin puolustaa tätä tuomarin irvikuvaa. On tuominnut (ja pelannut, kun se joka pelin yhteydessä on pakko tuoda esiin) paljon huonompiakin pelejä.

Toki aika mestari ja mandariiniguru olisi saanut se mies olla, joka tästä pelistä itselleen vaikean olisi muodostanut.

En muista tähän hätään hyl-lyl-le kehotuksiin oikeuttavia tuomioita kuin Token "päähän kohdistuneen taklauksen".

2+10 puhtaasta taklauksesta, vastaava tilanne kuin Mäkkärillä taannoin nykäskylässä. Viime aikojen sanktiot vastaavista pakottavat minut hiljaiseksi.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti tuuski
En muista tähän hätään hyl-lyl-le kehotuksiin oikeuttavia tuomioita kuin Token "päähän kohdistuneen taklauksen".

2+10 puhtaasta taklauksesta, vastaava tilanne kuin Mäkkärillä taannoin nykäskylässä. Viime aikojen sanktiot vastaavista pakottavat minut hiljaiseksi.

Kyllä siinä osui kyynärpää suoraan lintupoloisen päähän, ja näin oli täysin oikeutettu tuomio...

Että silleen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy