Älkää nyt näin vakavasti tätä touhua ottako. Minua vituttaa että porukka puolustaa Seliniä, sillon kun pitäis antaa propseja Lelulle ja Lehtosen Karille. Samaan aikaan kuin touhu jäällä näyttää juurikin siltä että Lelu on sinne hommannut parhaat yksilöt mitä vähillä potuilla on irronnut ja hiton hyvin onkin irronnut ja Lehtonen tsempannu veskat seisoon päällään. Ja kun tän sanoo niin saatana sentään hernulit nenään että Selinhän sen on tehnyt, vaikka kaikki fakta puhuu nimenomaan asiaa vastaan. (laukasukartat, tehotilastot, torjuntatilastot, peliajat jne.)
Ei siinä positiivista löytyy organisaatiosta tälle kautta kehuttavaksi asti niin että sanat loppuu kesken. Ihan alkaen kaikista uudistuksista, mitä nyt tiedotus jäi taas vähän jalkoihin vaikka luvattiin, niin kaikki on mennyt valovuoden eteenpäin. Valitettavasti vaan pitäis antaa Selinille tästä kaikesta jotain ihme kunniaa johon en pysty, kun peli näyttää sellaselta ihme nysväämiseltä, muutamia yksilöitä lukuunottamatta. Mutta hei mennään näillä... mä olen pessimisti ja mua vituttaa toi touhu ja mahdollinen jatkosoppari ja te saatte pissii hunajaa. Ollaan sit kaikki ilosia yhdessä. Täällä tartte hernuleita vetää nenuun joka kommentista.
Ihme juttu että kun menee suht hyvin niin täällä on stanan hiljasta ja ees otteluketjuja ei aukee ennen kuin 2 tuntii ennen peliä, kun menee niin hyvin että ilmeisesti ei edes kiinnosta. Tai no yleisöä onneks sentään kiinnostaa. Nyt on taas saatu ees vähän elämää tänekkin, eikä kaikkee tarvi ottaa aina henk.koht loukkauksena, tai no jos kirjottelee Selininä jollain nimimerkillä niin ehkä sitten. :D
PS. En mä ole maksanut lippua pelistä yli 20 vuoteen kuin kai kolmesti :P Väärin kannatettu ja edustettu perkele :(