Controller
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hämeenlinnan Pallokerho
Jos on meillä hankalaa otteluiden alkutahtien kanssa niin on huikeeta Tapparalla näiden viimesten sekuntien kanssa.
Todennäköisemmin tänään haetaan kuitenkin asetelmia ensi viikon säälisarjaan, vaikka häviö saattaisi tarkoittaa meille sittenkin Ässien kohtaamista.
Näinhän se on. Toki pitää muistaa, että Kärpät ei taida tällä hetkellä vetää ihan täysillä kun runkosarjassa kaikki on jo saavutettu. Samalla Lukko jahtaa kakkossijaa. Mutta, mutta... Lukko on kyllä pelottavan vahva.Kyllä mä melkein pidän Tapparaa tällähetkellä sopivampana vastustajana Kerholle kuin Lukkoa. Lukko on ollut yli puolikautta Liigan kovin joukkue ja eilen esimerkiksi kärpillä ei ollut juuri mitään mahdollisuuksia edes Oulussa Lukkoa vastaan.
Kyllä mä melkein pidän Tapparaa tällähetkellä sopivampana vastustajana Kerholle kuin Lukkoa. Lukko on ollut yli puolikautta Liigan kovin joukkue ja eilen esimerkiksi kärpillä ei ollut juuri mitään mahdollisuuksia edes Oulussa Lukkoa vastaan.
Lukko vain ehtii vielä ottamaan puolustajilleen pari viiden pelin pelikieltoa, jos sieltä loppuu jannut kohta. Toisaalta tekeehän ne näemmä vaikka alivoimallakin maaleja.
Että silleen...
Sitähän tässä on itsekin tullut makusteltua. Samalla on tullut mieleen, voisiko Kerhoa tituleerata 20-luvun taitteen dynastiaksi ja pitääkö mestaruuslippikseen kirjailla itse lisävuosiluku vai tuleeko uudet lippikset myynttin?Hieman huumoria Koronan keskellä.. Jos liiga lyötäisiin kiinni, Kerho olisi hallitseva mestari aina vuoteen 2021 saakka!
Sauna lämpenemään!!!
Torille! Kerho on mestari 2019-2020!
Ei voi, yli 500 hengen tilaisuudet kielletty. Jos sitten kesällä...Torille! Kerho on mestari 2019-2020!
No hallitseva aina kevääseen 2021 asti. Riippuu tietty siitä, että mitä liiga keksii pannan perään.Ei voi, yli 500 hengen tilaisuudet kielletty. Jos sitten kesällä...
Kyllähän tuo vähän harmittaa jos HPK onnistuu nousemaan kuudenneksi ja sitten playoffit jää pelaamatta.
Mielenkiintoista nähdä mitä Liiga linjaa. Siirretäänkö pudotuspelejä vai perutaanko kokonaan?
Samaa olin tulossa sanomaan. Dynastia on tosiasia!Hieman huumoria Koronan keskellä.. Jos liiga lyötäisiin kiinni, Kerho olisi hallitseva mestari aina vuoteen 2021 saakka!
Sauna lämpenemään!!!
En kyllä millään usko, että olisi. Kun se on kaikilla tiedossa kauden alussa, että pleijarit ratkaisee mestaruuden, niin vain niin se voi olla. Jos pleijareita ei järjestetä, niin kausi päätettävä ratkaisemattomana. Voihan oululaiset halutessaan hilata kattoon jonkun "Runkosarjan voittaja 2020"-viirin.Onkohan mitään pykälää minkä perusteella runkosarjan sijoitukset määräisi mestarin ja mitalistit?
Semmonen juhlan päätös. En olisi ihan heti uskonut että juhlakausi päättyy näin. Voi helvetin perse...
Ei olisi. Tulee pitkä tauko peleistä...Semmonen juhlan päätös. En olisi ihan heti uskonut että juhlakausi päättyy näin. Voi helvetin perse...
Ikävä päätös juhlakaudelle sekä Pendolle.
Itseasiassa eilen alkoi playoff tifon väsääminen. Paska siitäkin olisi varmaan tullut. ETEENPÄIN!Nyt ois ainakin tilaa tehdä joku kaikkien tifojen äiti. Vähä lyhyt toteutusaika toki.