Viestin lähetti Designer
Kun keskustellaan asiasta, joka minua kiinnostaa, niin ihan mielelläni luen sitä koskevia viestejä. Ilmeisesti sinä et sitten omastasikaan mielestä pysty keskustelemaan monesta asiasta, esimerkiksi Hämeenlinnan Pallokerhosta, asiallisesti, jos mielestäsi viestisi kannattaa hypätä yli. Tervettä itsekritiikkiä, josta kannattaisi vetää muutama johtopäätös ja ryhtyä ihan käytännön toimiin.[/B]
Ei jumalauta, ei se voi olla noin vaikeata! Minä sanoin sinulle että jos SINUA ei miellytä minun viestit niin älä lue niitä! Tälläkin hetkellä sinä ja pari muuta olette ainoat jotka valittavat, jos ei miellytä niin ÄLKÄÄ LUKEKO! Koska minä en aio lopettaa omien mielipiteiden kirjoittamista niin sinun vaihtoehdot lienevät a) kitinän jatkaminen tai b) viestien skippaaminen. Valinta lienee sinun, suosittelen tosin vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Jos lukemisen ymmärtäminen on noin alhaisella tasolla niin ei ihme että itkemisen aihetta riittää.
En yhtään hämmästy, että olet tuota mieltä. Eikä asia suoraan sanottuna huolestuta yhtään. Jos haluamme, että meitä kiinnostavia ja meitä koskevia asioita käsitellään asiallisesti ilman typeriä provokaatioita, niin onko se jotenkin huono asia meidän kannaltamme? Jos tämä ärsyttää yhtä Kerho-kompleksista kitisijää, niin eipä juurí haittaa. Mutta voisit ihan oikeasti miettiä, milloin niitä epäkypsiä provoja kannattaa ketjuihimme tunkea ja milloin ei. Useimmiten ei.
Eriävä mielipide on eri asia kuin provokaatio, olisi jo aika siellä Hämeenlinnan suunnallakin ymmärtää tämä. Jatkoajan kaltaisella viestipalstalla tulee aina olemaan viestejä jotka herättävät tunteita, teillä sielläpäin se herne vaan vedetään nenään huomattavasti herkemmin. Käy huviksesi katsomaan Blues tai HIFK-ketjuja ja totea se tosiasia että jos kaikki siellä olisivat yhtä herkkänahkaisia kuin sinä niin sinulla ei olisi aikaa mihinkään muuhun kun tähän itkemiseen. Ensimmäinen viestini oli lähinnä vastaus sille kerho-fanille joka santala-ketjussa käski pitämään Tuulolan erossa sikailu-keskustelussa koska hän ei kuulemma koskaan sikaile (tjsp).
btw, tämä muuten ei ole 'teidän' ketju, joten voisit miettiä missä ketjussa alotat kitisemään siitä miten 'teidän' ketjuissa häiritään. Ellet sitten tarkoittanut että jos ketjun nimessä on mainittu 'hpk' tai 'kerho' niin siihen saa kirjoittaa vain kyseisen seuran fanit?
Käsityksesi minun "siihen hassuun ryhmään" kuulumisesta on - kuinka ollakaan - täyttä potaskaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun esittelet näkemyksiä sivullekirjoittaneesta ilman minkäänlaisia perusteluita. Voit sinäkin olla varma, että jatkossakin paskanjauhantaasi suhtaudutaan paskanjauhantana. Mieti sinäkin hyvä ihminen, mitä mihinkin ketjuun kannattaa kirjoittaa ja mitä ei.
Juu. Ehkä sittenkin kokeilen sitä, että en lue Daespoon kirjoituksia ainakaan näissä muutamassa ketjussa.
No jatkuvasti (jopa tuossa samassa viestissä - kannattaa miettiä mitä kaikkea kirjoittaa ettei ole noin pahassa ristiriidassa lausunnot) sinä valitat siitä että älä tule meidän ketjuun kirjoittamaan.
Minä sanoin että kuulut siihen ryhmään joiden mielestä ketjuihin saa kirjoittaa vain kyseis(t)en seuran/seurojen fanit. Sinä sanot että näin ei ole mutta samassa viestissä kuitenkin kehoitat välttämään 'teidän' ketjuja. Aika hyvin, jopa sinulta.
Jos viestieni lukeminen tuottaa noin suuria vaikeuksia niin kannattaa ihmeessä lopettaa niiden lukeminen heti, olen näin kehoittanut jo useamman kerran mutta vasta nyt näyttää ajatus kirkastuvan sielläkin.
Tämäkin keskustelu olisi pitänyt käydä privana, turha sotkea tätä ketjua tällä 'ajatustenvaihdolla'. Vastaa privana niin jatketaan siellä.