Mainos

HPK:n "pikkusika"

• 7 257
  • 63

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Flonaldo
Mutta pointti oli se, että Jaakkolan näkemys asiasta nollattiin jonkun puolueellisen amatöörin väsäämällä pikaraportilla. Se että Verkkotien raportissa lukee "totuus" asiasta ei tee kuvatusta asiainkulusta faktaa.

Ihan rehellisesti, ilman sarvia ja hampaita, kysyisin kuka on tämä "puolueellinen amatööri" ja kenen toimesta sekä hänen puoluellisuutensa että amatöörimaisuutensa on todettu/vahvistettu? Onko tämä ihan yleinen tieto ja käsitys ko. toimittajasta ?

edit: toimittajan nimi tulikin esiin raportin lopussa

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Flonaldo
Minkä ihmeen linjan? Sen, jossa täysin erilaisia tekoja verrataan toisiinsa? Minä vertasin lähes identtisiä selästätaklauksia toisiinsa, joissa ainoa poikkeavuus oli niiden vakavuusaste. Sinä taas sitten vertaat poikittaisia mailoja, laitataklauksia/kyynärpäätaklauksia..

Joka tapauksessa kaikki vaarallisia taklauksia, joista pitäisi tulla ottelu rangaistuksia. Täysin erilaiset teot? Kyllä pitää paikkansa. Santala ottaa taklauksen vastaa hulimattomasta ja joutuu suihkuun ja 5 peliä. Tuulola taklaa selästä kun kaveri on metrin irti laidasta 2+10. Menikö oikein? Onko linjassaa? Ja kun herra "kurinpitäjä" uhoaa pitävänsä case Santalan jälkeen samaa linjaa koko kauden, niin eihän nämä minun ja sinun vertauksesi ole mitenkään linjassa tähän puheeseen.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Daespoo
Miten se on niin vaikeata vain hypätä minun viestieni yli eikä lukea niitä?? En kertakaikkiaan ymmärrä. On olemassa monta nimimerkkiä joiden viestejä en noteraa enään millään tavalla, riippumatta siitä mitä ne kirjoittavat ja missä. Ilmeisesti tämä on liian vaikeata sinulle.
Kun keskustellaan asiasta, joka minua kiinnostaa, niin ihan mielelläni luen sitä koskevia viestejä. Ilmeisesti sinä et sitten omastasikaan mielestä pysty keskustelemaan monesta asiasta, esimerkiksi Hämeenlinnan Pallokerhosta, asiallisesti, jos mielestäsi viestisi kannattaa hypätä yli. Tervettä itsekritiikkiä, josta kannattaisi vetää muutama johtopäätös ja ryhtyä ihan käytännön toimiin.

Viestin lähetti Daespoo
Ja sanonpa tämän nyt suoraan: HPK-faneilla on tämän palstan YLIVOIMAISESTI huonoin kritiikinsieto kyky, se on todistettu nyt monen monta kertaa. Viestit tässäkin ketjussa ovat loistavia esimerkkejä, itketään, valitetaan ja noidutaan niitä jotka kehtaavat esittää omia mielipiteitään tavalla joka ei sovi omiin näkökantoihin.
En yhtään hämmästy, että olet tuota mieltä. Eikä asia suoraan sanottuna huolestuta yhtään. Jos haluamme, että meitä kiinnostavia ja meitä koskevia asioita käsitellään asiallisesti ilman typeriä provokaatioita, niin onko se jotenkin huono asia meidän kannaltamme? Jos tämä ärsyttää yhtä Kerho-kompleksista kitisijää, niin eipä juurí haittaa. Mutta voisit ihan oikeasti miettiä, milloin niitä epäkypsiä provoja kannattaa ketjuihimme tunkea ja milloin ei. Useimmiten ei.

Viestin lähetti Daespoo
Ja voit olla varma että tulen jatkossakin esittämään oman mielipiteeni asioista vaikka kyseessä olisikin asia joka ei Bluesia suoranaisesti koske. Kuulut siihen hassuun ryhmään jotka jostain kumman syystä kuvittelevat että faneilla on oikeus kirjoitella vain niihin ketjuihin jotka käsittelevät omaa joukkueitaan. Mieti nyt hyvä mies vähän ennenkuin lauot noita käsittämättömiä 'viisauksia'.
Käsityksesi minun "siihen hassuun ryhmään" kuulumisesta on - kuinka ollakaan - täyttä potaskaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun esittelet näkemyksiä sivullekirjoittaneesta ilman minkäänlaisia perusteluita. Voit sinäkin olla varma, että jatkossakin paskanjauhantaasi suhtaudutaan paskanjauhantana. Mieti sinäkin hyvä ihminen, mitä mihinkin ketjuun kannattaa kirjoittaa ja mitä ei.

Juu. Ehkä sittenkin kokeilen sitä, että en lue Daespoon kirjoituksia ainakaan näissä muutamassa ketjussa.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Designer
Kun keskustellaan asiasta, joka minua kiinnostaa, niin ihan mielelläni luen sitä koskevia viestejä. Ilmeisesti sinä et sitten omastasikaan mielestä pysty keskustelemaan monesta asiasta, esimerkiksi Hämeenlinnan Pallokerhosta, asiallisesti, jos mielestäsi viestisi kannattaa hypätä yli. Tervettä itsekritiikkiä, josta kannattaisi vetää muutama johtopäätös ja ryhtyä ihan käytännön toimiin.[/B]

Ei jumalauta, ei se voi olla noin vaikeata! Minä sanoin sinulle että jos SINUA ei miellytä minun viestit niin älä lue niitä! Tälläkin hetkellä sinä ja pari muuta olette ainoat jotka valittavat, jos ei miellytä niin ÄLKÄÄ LUKEKO! Koska minä en aio lopettaa omien mielipiteiden kirjoittamista niin sinun vaihtoehdot lienevät a) kitinän jatkaminen tai b) viestien skippaaminen. Valinta lienee sinun, suosittelen tosin vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Jos lukemisen ymmärtäminen on noin alhaisella tasolla niin ei ihme että itkemisen aihetta riittää.

En yhtään hämmästy, että olet tuota mieltä. Eikä asia suoraan sanottuna huolestuta yhtään. Jos haluamme, että meitä kiinnostavia ja meitä koskevia asioita käsitellään asiallisesti ilman typeriä provokaatioita, niin onko se jotenkin huono asia meidän kannaltamme? Jos tämä ärsyttää yhtä Kerho-kompleksista kitisijää, niin eipä juurí haittaa. Mutta voisit ihan oikeasti miettiä, milloin niitä epäkypsiä provoja kannattaa ketjuihimme tunkea ja milloin ei. Useimmiten ei.

Eriävä mielipide on eri asia kuin provokaatio, olisi jo aika siellä Hämeenlinnan suunnallakin ymmärtää tämä. Jatkoajan kaltaisella viestipalstalla tulee aina olemaan viestejä jotka herättävät tunteita, teillä sielläpäin se herne vaan vedetään nenään huomattavasti herkemmin. Käy huviksesi katsomaan Blues tai HIFK-ketjuja ja totea se tosiasia että jos kaikki siellä olisivat yhtä herkkänahkaisia kuin sinä niin sinulla ei olisi aikaa mihinkään muuhun kun tähän itkemiseen. Ensimmäinen viestini oli lähinnä vastaus sille kerho-fanille joka santala-ketjussa käski pitämään Tuulolan erossa sikailu-keskustelussa koska hän ei kuulemma koskaan sikaile (tjsp).

btw, tämä muuten ei ole 'teidän' ketju, joten voisit miettiä missä ketjussa alotat kitisemään siitä miten 'teidän' ketjuissa häiritään. Ellet sitten tarkoittanut että jos ketjun nimessä on mainittu 'hpk' tai 'kerho' niin siihen saa kirjoittaa vain kyseisen seuran fanit?

Käsityksesi minun "siihen hassuun ryhmään" kuulumisesta on - kuinka ollakaan - täyttä potaskaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun esittelet näkemyksiä sivullekirjoittaneesta ilman minkäänlaisia perusteluita. Voit sinäkin olla varma, että jatkossakin paskanjauhantaasi suhtaudutaan paskanjauhantana. Mieti sinäkin hyvä ihminen, mitä mihinkin ketjuun kannattaa kirjoittaa ja mitä ei.

Juu. Ehkä sittenkin kokeilen sitä, että en lue Daespoon kirjoituksia ainakaan näissä muutamassa ketjussa.

No jatkuvasti (jopa tuossa samassa viestissä - kannattaa miettiä mitä kaikkea kirjoittaa ettei ole noin pahassa ristiriidassa lausunnot) sinä valitat siitä että älä tule meidän ketjuun kirjoittamaan.

Minä sanoin että kuulut siihen ryhmään joiden mielestä ketjuihin saa kirjoittaa vain kyseis(t)en seuran/seurojen fanit. Sinä sanot että näin ei ole mutta samassa viestissä kuitenkin kehoitat välttämään 'teidän' ketjuja. Aika hyvin, jopa sinulta.

Jos viestieni lukeminen tuottaa noin suuria vaikeuksia niin kannattaa ihmeessä lopettaa niiden lukeminen heti, olen näin kehoittanut jo useamman kerran mutta vasta nyt näyttää ajatus kirkastuvan sielläkin.

Tämäkin keskustelu olisi pitänyt käydä privana, turha sotkea tätä ketjua tällä 'ajatustenvaihdolla'. Vastaa privana niin jatketaan siellä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Daespoo. Olin tähän jo kirjoittanut nelikappaleisen vastauksen tuohon umpipaskaan, jota olet tähänkin ketjuun työntänyt. Luin viestini läpi ja mietin, että eipä taida maksaa vaivaa. Tuskin mahdat itsellesi mitään. Tuollaiselle tekopyhälle paskanjauhajalle* tuskin on hyödyllistä kehottaa tekemään minkäänlaisia itsetutkiskeluharjoituksia. Puhu sontaa minkä jaksat, mutta älä mene jatkossa henkilökohtaisuuksiin. Tai jos menet, niin esitä edes jonkinlaiset perustelut väitteillesi.

Juu, en taida tosiaan jaksaa enää lukea sinänsä riemastuttavia kirjoituksiasi. Alat hiljalleen nääs toistaa itseäsi sekä Kerhon että minun mollaamisessa. Keksisit edes jotain uutta.

*)Ottaen huomioon Daespoon sitkeät väitteet, etteikö muka olisi mitään Kerhoa ja Kerhon faneja vastaan, ovat hänen viestinsä sekä tässä että monessa muussa ketjussa paitsi tekopyhiä, myös niinsanotusti paskaa. Siksi rohkenen käyttää tässä termiä, joka saattaa järkyttää. Poistan sen, mikäli moderaattorit niin vaativat.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Designer
Daespoo. Olin tähän jo kirjoittanut nelikappaleisen vastauksen tuohon umpipaskaan, jota olet tähänkin ketjuun työntänyt. Luin viestini läpi ja mietin, että eipä taida maksaa vaivaa. Tuskin mahdat itsellesi mitään. Tuollaiselle tekopyhälle paskanjauhajalle* tuskin on hyödyllistä kehottaa tekemään minkäänlaisia itsetutkiskeluharjoituksia.

Edellisessä viestissäni totesin että tietyt henkilöt tuntuvat olevan liian herkkänahkaisia, jokainen voi tehdä yo. kommentin perusteella omat johtopäätökset siitä onko asia näin.

Liekö hermokontrollin puutetta vai huono kotikasvatus mutta tuollainen henkilökohtaisuuksiin menevä hyökkäys on täysin tarpeetonta, varsinkin näin julkisesti. Jos aiot jatkossa solvata minua niin tee se edes privana.

En aio osallistua sinun loanheitto-kilpailuun joten tämä keskustelu loppuu osaltani tähän.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Daespoo, on yksi asia mennä henkilökohtaisuuksiin ja toinen vihjailla epämääräisyyksiä henkilön kotitaustasta. Mitenhän alas vajoaisit, jos heittäisin lisää vettä myllyysi? Samassa lauseessa arvostelet tapaani kritisoida kirjoituksiasi julkisesti. Tuo on - miten sen nyt sanoisi - tekopyhää.

Muutan käsitykseni sinusta jos kirjoittelusi joskus siihen antaa aihetta. Siihen asti, en aio vastata mihinkään kirjoituksiisi millään tavoin, koska sama kaava tuntuu toistuvan. Et pysty vastaamaan saamaasi kritiikkiin ja menet sitten henkilökohtaisuuksiin.

Minäkin lopetan tämän tähän. Toivotan sinulle huomattavasti parempaa jatkoa.

F

Flonaldo

Viestin lähetti TBK
Joka tapauksessa kaikki vaarallisia taklauksia, joista pitäisi tulla ottelu rangaistuksia. Täysin erilaiset teot? Kyllä pitää paikkansa. Santala ottaa taklauksen vastaa hulimattomasta ja joutuu suihkuun ja 5 peliä. Tuulola taklaa selästä kun kaveri on metrin irti laidasta 2+10. Menikö oikein? Onko linjassaa? Ja kun herra "kurinpitäjä" uhoaa pitävänsä case Santalan jälkeen samaa linjaa koko kauden, niin eihän nämä minun ja sinun vertauksesi ole mitenkään linjassa tähän puheeseen.
Niin tuo "pitäisi tulla" onkin ilmeisesti vain sinun henkilökohtainen mielipiteesi, eikö? Silloinhan se ei ole osa vallitsevaa kurinpitolinjaa.

Linjan pitäminen tarkoittaa sitä, että toisiaan vastaavista rikkeistä annetaan samanlaiset rangaistukset. Se ei tarkoita, että aina kun jotain tapahtuu, niin annetaan viisi peliä huilia.

Selkääntaklauksien osalta linja näyttää toistaiseksi nähdyn perusteella olevan selvä, yhdestäkään ei ole annettu pelikieltoa pelin peliäkään. Tuulolan taklaus oli kaikkein lievimmästä päästä, siitä ei siis missään nimessä pitäisi tulla Frankin linjan mukaan yhtikäs mitään.

Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitetaan kurinpitolinjalla? Se tarkoittaa sitä, että seuraavan kerran, kun joku toilailee pukukoppikäytävillä, niin tilanteesta ei anneta pelikieltoa. Se merkitsee sitä, että poikittaisista mailoista kasvoihin annetaan vakavuusasteesta riippuen jotain viiden ottelun paikkeilla olevaa. Mäkiahon tempun kaltaisista joudutaan noin kolmen pelin breikille.

Se on siis linja. Frankin pöydällekin on kannettu selkääntaklaustapauksien ulosajoja, vielä sieltä rajummasta päästä, mutta bänniä ei ole tullut. Ei pitäisi siis tulla vastaisuudessakaan - itse toivoisin toki, että ne olisivat niitä, joista annettaisiin niitä kovimpia penaltteja.

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Vaikkei Daespoon ja Designerin välinen keskustelu tässä ketjussa minulle kuulu, on pakko heittää pieni sivullisen toteamus.

Kauan olen seurannut kirjoitteluasi, Daespoo. Yhtä kauan olen ihmetellyt, miksi sinun täytyy vääntää jokainen mielipiteesi niin provosoivaan muotoon. Kyllä HPK:ta käsittelevissä ketjuissa siedetään kriittisiäkin kommentteja, jos kirjoittaja esittää ne asiallisesti, niin ettei hän tarkoitushakuisesti väännä kommenttiaan siihen muotoon että saa sillä herkkänahkaisimmat hermostumaan. Vai nautitko todella niin paljon riidan haastamisesta.

En kirjoita tätä siksi, että haluaisin liittyä kanssasi tuohon väittelyyn jota harrastit Designerin kanssa. Haluan vain esittää miettimisen arvoisen ajatuksen johon päätän tämän viestini. Älä siis kehitä vastausviestiä, mikäli viimeinen kappaleeni ei herätä itsekritiikkiä. Siinä tapauksessa voit nimittäin jatkaa tyylilläsi ja minä voin jatkaa kirjoituksiesi skippaamista.

Siis tutkiskele käyttäytymistäsi. Onko tapasi esittää mielipiteesi todella paras mahdollinen? Voisitko esittää asiasi hermostuttamatta herkkänahkaisia? Haluatko edes ylipäätään keskustella älykkäästi ja asiallisesti?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Jenkkityyliä

Niin, omasta mielestäni liigan kurinpitovastaavan, sekä median tuomiot ovat menneet oikein. Kaikki vastustajamme peleissä ovat olleet hienoja, meillä on ollut upeaa saadessamme pelata heitä vastaan.

Myös liigan tuomarilinja on ollut loistavaa, on hienoa tulla heidän tuomitsemakseen. Muiden joukkueiden fanitkin ovat loistosakkia, heidänkin palautteensa on saanut meidät yrittämään entistä kovemmin tuottamaan niitä ns. hyviä juttuja koko liigaskenen hyväksi.

Asetumme jatkossakin mieluusti päähänpotkittavaksi, se on hienoa että saamme viettää kanssanne aikaa, teidän saadessanne potkia meitä päähän. Eläköön liiga, jumala meitä siinä auttakoon.

Täältä tähän

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Spenroos
Kyllä HPK:ta käsittelevissä ketjuissa siedetään kriittisiäkin kommentteja, jos kirjoittaja esittää ne asiallisesti, niin ettei hän tarkoitushakuisesti väännä kommenttiaan siihen muotoon että saa sillä herkkänahkaisimmat hermostumaan
Nimenomaan. En varmastikaan ole paras mahdollinen henkilö arvioimaan, olenko herkkänahkainen vai en, mutta jos toistuvasti mennään henkilökohtaisuuksiin perustelematta väitteitään edes niin pyydettäessä ja katsotaan asialliseksi esittää halventavia spekulaatioita toisen henkilön perhetaustasta, on mielestäni ihan oikeutettua hermostua.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Voisivatko nyt herrat Spenroos ja Designer siirtyä yksityisviestien käyttöön, en usko että tällä julkisella pyykinpesulla on mitään käyttöä.

Designer, tehdään nyt yksi asia selväksi: Minä en ole täällä se joka meni henkilökohtaisuuksiin ja vieläpä noin törkeällä tavalla. Lue oma viestisi eiliseltä ja katso hetki peiliin onko sinulla kanttia tulla valittamaan jonkun menevän henkilökohtaisuuksiin. Järkyttävintähän tässä on se että sinulle riitti perusteluksi tuolle lapselliselle solvaukselle se että sinun mielestäsi olen HPK-vastainen vaikka toista väitänkin. Nyt hieman rajaa tolle valitukselle, jos todellakin katsot olevasi oikeutettu solvaamaan tuolla tavalla niin tee se privana ja tämänkin keskustelun jatko tässä ketjussa on harvinaisen turhaa!

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Flonaldo
Niin tuo "pitäisi tul...

Ymmärsin pointtisi. Tyhjentävä vastaus. Ajoinkin lähinnä takaa oikeuden toteutumista. Eli tarkoitin tahattoman poikittaisen ja hieman tahallisemman selkääntaklauksen suhdetta. Nähdyn perusteella nämä herra "kurinpitäjän" rangaistukset tuntuvat lähinnä hatusta tenpaistulta. Teothan ovat vakavuus asteeltaan hyvin erilaiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy