HPK:n peliesitykset kaudella 2013–2014

  • 314 992
  • 1 271

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tanaan voitto niin saadaan taas seuraavaan kotipeliin katsojia.

Lätkässä eletään juuri nyt hienointa aikaa. Pelijarit ovat käynnissä, joukkue pelaa upeaa kiekkoa ja hallit ovat täynnä hurraavia ihmisiä. Vai ovatko sittenkään? Seuraavaan kotipeliin on lippuja jäljellä vielä vähän vajaa puolet(45%). Tässä vaiheessa ei pitäisi olla enää kuin hajapaikkoja saatavilla, varsinkaan istumapaikoille. Mitä ihmiset oikein odottavat, tähänkö se kiinnostus loppuikin.

Joukkue markkinoi itseään parhaalla mahdolliseslla tavalla pelaamalla loistavasti eikä siltikään lipuista joudu edes taistelemaan. Tappiotko näin paljon vaikuttavat. Eikö ihmisille merkkaa mikään muu kuin lopputulos. Hallissa on ollut loistava tunnelma ja jokainen joka paikalla on ollut ei voi tätä kiistää. Luulisi jo tämän houkuttelevan paikalle uudelleen. No eiköhän myynti tuosta vilkastu, onhan tässä vielä pari päivää aikaa. Mutta kyllä se niin pitäisi mennä, että jokaisessa pelijaripelissä täytyisi se 5000 katsojaa olla.

Tänään sitten kiekot tolpppien sijasta maaliin ja voitto kotiin. Luottoa löytyy edelleen siihen, että vottoja alkaa tulemaan!
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Lätkässä eletään juuri nyt hienointa aikaa. Pelijarit ovat käynnissä, joukkue pelaa upeaa kiekkoa ja hallit ovat täynnä hurraavia ihmisiä. Vai ovatko sittenkään? Seuraavaan kotipeliin on lippuja jäljellä vielä vähän vajaa puolet(45%). Tässä vaiheessa ei pitäisi olla enää kuin hajapaikkoja saatavilla, varsinkaan istumapaikoille. Mitä ihmiset oikein odottavat, tähänkö se kiinnostus loppuikin.

Niin en haluaisi olla näin julma kun sanon, että Hämeenlinnalaiset eivät ole urheiluhullua kansaa vaan enemmänkin menestyshullua. Silloin kun menestytään niin kaikki huutavat kilpaa hyvä kerho jee ja mökki on täynnä. Taasen silloin kun menee hieman hunommin ja pari tappiota(hyvällä pelillä) tulee niin halli on täynnä tyhjiä penkkejä.

Nooh tänään voitto niin Piletin sivuilla on säpinää.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Kun katsoo muita puolivälieräpareja, niin hienostihan Hämeenlinnassa on lipunmyynti käynyt. Tuon menestyshullu vs. urheiluhullu ajatuksen allekirjoitan täysin, ei taida kyseinen ilmiö kuitenkaan olla Hämeenlinnan oma juttu, vaan koko Suomen. Kyllä se halli siitä keskiviikoksi täyttyy!
 

Ralph

Jäsen
Ja se siitä, nyt oli sellainen ottelun päätös ettei Kerho kyllä millään enää saa sellaista tilaa päälle jolla jyrää neljästi putkeen Kärppien yli. Upea peli kertakaikkiaan, taas, mutta perkele. Perkele. Perkele ei riitä, perkele.
 

Crank

Jäsen
Vituttaa, mutta ei voi muuta kun hattua nostaa omalle jengille. Haudan pohjalta nousi pudotuspeleihin ja on jopa hallinnu kaikkia kolmea peliä, mutta kun ei mee sisään, niin ei vaan jumalauta mee!
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Vitutus on kova, vittu kun se ei mene sisään vittu ! Ei mitään, hienoa lätkää jätkät pelaa, mutta kun ei vittu riitä !
 

Pewros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Isot sympatiat täältä HPK:lle. En itse varsinaisesti kannata mitään joukkuetta, mutta onhan se nyt kurjaa että HPK on ansainnut voittaa kaksi viimeistä peliä, mutta kun mistään ei mene sisälle.. Aivan loistava joukkue.
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Ja se siitä, nyt oli sellainen ottelun päätös ettei Kerho kyllä millään enää saa sellaista tilaa päälle jolla jyrää neljästi putkeen Kärppien yli. Upea peli kertakaikkiaan, taas, mutta perkele. Perkele. Perkele ei riitä, perkele.

Silti on huikeaa kuinka joukkue pelaa hurmoksella ja haluaa voittaa. Bornan tulisi vain vielä uskaltaa voittaa..

Olihan tuo sellaista hurlumheitä että Nikkilä meinasi ratkaista molemmissa päädyissä. Toisaalta Kerho ei kykenisi haastamaan Kärppiä peruuttelemalla tai pelaamalla "varmasti".

Menee loppusarja kuinka tahansa, niin tämä on täyden kympin Kerho juuri sellaisenaan. Aktiivinen, röyhkeä, himokas..
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Saappaat jalassa taas kaaduttiin, mutta vituttaahan tämä. Kuitenkin niin kauan kuin tiimalasissa on vielä aikaa jäljellä, tämä porukka ei tule antamaan periksi, eikä tule meidän fanienkaan.

Kuka on seuraava junnupakki, joka nostetaan kokoonpanoon? Niemen pelit taisi olla siinä, Bruunista ei ole tietoa.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sarjan voitosta on enää turha uneksia, se sauma meni tänään mutta saataisiin edes se yksi voitto. Mahdollisuudet voittoon oli, ottelun lopun ja JA:n yv mutta mitään ei saatu aikaiseksi. Nyt maksetaan kovaa hintaa siitä, ettei yv:tä ole saatu koko kauden aikana kuntoon.

Jatkoajalla tuli heti mieleen viime kauden pleijareissa JA-tappio JYPille. Jotenkin vain tunsi, ettei tätä tulla voittamaan. Tuon hyvän pyörityksen aikana sitä toisti itselleen koko ajan, että varmistakaa nyt ettei sieltä kukaan livahda karkuun. Arvashan sen...

En mä silti joukkuetta syytä, hyvin taas vetivät ja pystyivät painamaan paineen Kärppien päätyyn. Virheitä tuli omassa päässä aivan liikaa mutta niin tuli Kärpillekin.

Ei voi mitään, helvetin hyvää pelaamista vajaalla miehityksellä. Täytyy kyllä ihmetellä, että millä ihmeellä ne jaksaa painaa vielä jatkoerässäkin noin kovalla temmolla, huikea porukka.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Ei voi mitään, helvetin hyvää pelaamista vajaalla miehityksellä. Täytyy kyllä ihmetellä, että millä ihmeellä ne jaksaa painaa vielä jatkoerässäkin noin kovalla temmolla, huikea porukka.

Tästä voisi minun mielestä antaa todella isot kreditit koko kauden suolatulle Vesa Viitakoskelle! Joukkue luistelee helvetin hyvin, ja kaksinkamppailuissa ollaan ihan täyttä rautaa.
 

Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicansin ja Bruinsin tv-mainokset.
Arvostan tuon jengin taistelua, kovuutta ja jopa kusipäisyyttä tietyissä tilanteissa, mutta:

Ja se on iso mutta. Näissä peleissä sitä kovuutta ei voi olla liikaa. Varsinkin tänään Keräsestä olisi pitänyt tehdä teuraslammas taklauksensa jälkeen. Kipua olisi pitänyt antaa monta kertaa, läpi pelin. Paskat temput pitää kostaa silloin kun pelataan ratkaisuista. Grönholm kävi Kerästä tönäisemässä, mutta jos joukkueen ykköspakki telotaan ja siitä annetaan palkkioksi lähinnä lämmin hali, samalla kun tuomarit selvästi eivät halua vastapuolta mistään rankaista, täytyy lakikirja ottaa omaan kouraan ja paukauttaa päin näköä. Useasti.

Odotan keskiviikolle ennätysvittumaista Kerhoa joka taistelee hengestään kaikin mahdollisin keinoin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä nyt alkaa olla tilanne se, että minun puolestani joku voi käydä latomassa turpaan seuraavaa filmaajaa.

Joukkue taistelee ja vituttaa aivan saatanasti. Niin pahasti, että vaikea olla vaikka yritin saunoa ihon irti. Loppuun asti taistellaan koko porukalla!
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kerho pelaa yhtä hyvää lätkää kuin jo pari viikkoa sitten mutta kun ei perkele pompi. En yhtään ihmettelis vaikka keskiviikkona tulis voitto ja siitä putki alkais...nyt ollaan siinä pisteessä että yksi pomppu ja pullo räjähtää.

Tästä taistelusta mä tykkään ja edelleen jos pelit hävitään tällä esityksellä niin ei vituta niin paljoa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Ja vielä lisäys tuolta mestiksen puolelta..."mua hävettäs valmentaa tuollasta porukkaa"
Tähän on helvetin helppo yhtyä kun katsoo miten Oulun häpeä tahra kaukalossa toimii. Sääli ettei seeproilta löydy munaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei edes vituta!
Tää on mun HPK!
Meni miten meni keskiviikkona, tai vedetäänkö seuraavat 4 peliä Kärppiä käkättimeen, niin ihan sama! Ihan sama mitä tuomarit perseilee, kun jätkät laittaa ittensä likoon ja siellä oikeasti taistellaan. Mulle ne nimet selässä on ihan se ja sama, se että on oranssi sydän, yrittää viimeseen asti ja taistelee vaikka välillä vähän sattuisikin, on se asia.

Kiitos, jälleen kerran jokaiselle tuossa joukkueessa.
Pelin päättyessä seisoo taululla sitten mitä seisoo, silloin kun oranssi perhe minua yrittämisellään palkitsee, niin seisoo siellä taululla lopussa mitkä vain lukemat, niin minä voin olla ylpeä.

En jaksa enää edes vittuuntua. Minulle on HPK tarjonnut jo niin paljon tänä keväänä. Olen saanut olla pohjalla ja liekiessä, olen saanut kokea sen huuman ja flown, olen saanut pettyä uudestaan, toivoa, huutaa, keskiviikkona saa minun puolesta maailmat vaikka räjähtää ja pettymystä ei silti ole. Kiitos HPK minulle tämä on ollut jo nyt oranssi kevät! Nyt ei enää kukaan odota mitään, nyt voidaan aloittaa näätien teurastus karkelot, eikös jeh!
 
Viimeksi muokattu:

colpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Haka
BW kanssa täysin samaa mieltä - ei edes vituta. Kundit vetää niin sydämellä että !
Hienoa katsella. Ainoa turisti oli eilen Järveläinen, jonka myös Ave huomasi. Ja Borna joka toisessa vaihdossa, huh, huh. Hattu pitää nostaa !

Siitä vaan keskiviikkona Oulun poijiille (vai neitejäkö ne ovat ) luu kurkkuun !
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kyllä on helppo olla ylpeä joukkueesta. Peli on upeaa katsottavaa ja joukkue pelaa vaihdosta toiseen miehekkäästi taistellen. Pelillisesti ennakkoon ylivoimaiseksi väitetty vastustaja on ollut pitkät jaksot aivan sillassa. Vaikka kiekko ei ole meille pomppinut eilistä toista maalia lukuunottamatta, koko ajan on uskottu omaan pelitapaan, eikä missään vaiheessa ole turvauduttu kärppien tapaan jäähyjen kalasteluun filmaamalla.
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jumankauta hei, nää jätkät painaa viidellä pakilla ja muutenkin vajaamiehisenä Kärppää vastaan vieraissa helvetin upeaa taistelua. Kun kaikki tosiasiat tästä joukkueesta ottaa huomioon, niin tämä kevät on ollut yksi kovimpia juttuja meikäläisen Kerho- aikana. Herkäksi oikein vetää ja pelaajien takia toivon sydämeni pohjasta, että kairaavat huomenna voiton kotona. Ihan turha edes miettiä sen enempää, peli kerrallaan vaan.

Sen verran tuosta joukkueesta on jo oppinut tyhmempikin, että eivät varmasti luovuta tässä kohtaa.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän siellä jatketa samalla kaavalla. Pienestähän pelit ovat olleet kiinni ja voitot ovat edelleen täysin mahdollisia.

Kyllähän tuo JA-tappio syö miestä aika helkkaristi. Henkisesti raskasta aikaa mutta joukkueen tuntien, sieltä tulee entistä tiiviimpi ja nälkäisempi ryhmä kentälle.

Voitto kerrallaan...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jumankauta hei, nää jätkät painaa viidellä pakilla ja muutenkin vajaamiehisenä Kärppää vastaan vieraissa helvetin upeaa taistelua. Kun kaikki tosiasiat tästä joukkueesta ottaa huomioon, niin tämä kevät on ollut yksi kovimpia juttuja meikäläisen Kerho- aikana. Herkäksi oikein vetää ja pelaajien takia toivon sydämeni pohjasta, että kairaavat huomenna voiton kotona. Ihan turha edes miettiä sen enempää, peli kerrallaan vaan.
Itse olen pystynyt nauttimaan joka pelistä, on se niin hienosti mennyt voittoputken alusta tähän asti. Nyt ehkä enemmän kuin koskaan on voinut seurata peliä sen enempää miettimättä lopputulosta, kun kaikki mitä voitetaan saadaan tavallaan "luovutuksen" jälkeen taivaan lahjana. Tai ei todellakaan lahjana, vaan pelaajien ja valmennuksen saumattoman yhteistyön hedelmänä silmäähivelevinä suorituksina ja rasvattuna yhteispelinä. Nyt, johtavaa lainatakseni, peli näyttää kaiken. Siinä on nyt nähtävissä se lintumäkeläinen jääkiekko, väittäisin.

Se ettei itsellä ole odotuksia, se että peli on näyttävää ja yritteliästä sekä taitotason ylärajoilla ja se että tulostakin on jo tullut jossain määrin ja reippaasti yli tammikuisten odotusten (tammikuussa ei pudotuspelit ja Jokereiden tiputtaminen tuntunut mahdolliselta) ja yllä mainittu ovat johtaneet siihen, ettei häviöt juuri harmita, paitsi joukkueen puolesta. Toki sitten täällä keskustelupalstalla täytyy myöntää, että muutama nimimerkki on kärppäleiristä päässyt ihon alle ylimielisyydellään ja vastustajan kohtuuttomalla vähättelyllä. Ja Niinimaan Jannekin on hieman ärsyttänyt.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tämän kevään (post-Viitaluoma & Sallinen) Kerho on osoittanut, että joukkue jolla on sydän, sitoutuminen ja henki puolellaan on aina isompi kuin osiensa summa.

Hieno joukkue, hienoa peliä - Jokainen pelaaja pelaa oman roolinsa täydellä asenteella, asia josta iso kunnia kuuluu Arvoselle.

Mielenkiintoista nähdä, miten Arvonen ensi kaudella saa joukkueen toimimaan. Kerhon tämän kevään tarina muistuttaa jonkin verran Kärppien kevättä 2010. Tuolloin umpisurkea jengi sai lennon päälle juuri ennen playoffeja, kun Matti Alatalo potkittiin pois, ja Mikko Haapakoski otti kakkosvalmentajan ohjat. Lento päättyi puolivälieriin, jossa Kärpät onnistui haastamaan JYP:n aina 7. otteluun saakka.

Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että seuraavan kauden koittaessa kaikki lento oli kadonnut, ja Kärpät konttasi koko syksyn. Lopuksi kevään lennon luonut Haapakoski sai kenkää.

Miten näette Arvosen mahdollisuudet menestyä, kun joukkue on alusta asti hänen?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten näette Arvosen mahdollisuudet menestyä, kun joukkue on alusta asti hänen?
Kyllä tämä kevät on varmasti nostanut Arvosen asemaa fanien silmissä todella merkittävästi. Täällähän valtaosa tuomitsi Arvosen jo ennen päävalmentajuutta, vielä suurempi osa nimityksen yhteydessä ja sitäkin vielä suurempi osa tammi-helmikuun vaihteessa. Nyt valtaosa on jo valmentajan takana. Luulisi myös, että kevät on ollut varsin positiivinen signaali verrattuna aikaan ennen voittoputkea myös sopimusta/jatkosopimusta harkitsevien pelaajien silmissä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Miten näette Arvosen mahdollisuudet menestyä, kun joukkue on alusta asti hänen?

Itse olen ollut täällä suurempia Arvosen arvostelijoita, mutta olen kuitenkin sanonut aina, että olen mielelläni väärässä. Tämän hetkinen tekeminen on tottakai Arvosen osakekurssia raketoinut. Varmaan koko Kerhon historian ihmeellisin kausi, mukaan lukien Arvosen aika. Ennen joulutaukoa hienoa peliä, voittoja ja kuntopuntarin kärkipaikka. Joulutaon jälkeen vajottiin totaaliseen synkkyyteen ja otettiin turpaan joka puolelta. Olympiatauon jälkeinen aika pelillisesti on taas sitten jossei ihan kärjessä, niin heti kärjen tuntumassa koko minun muistamani Kerho-historian ajalta. Toivotaan että homma jatkuu myös kesän jälkeen.

Syksyä varten paras odotus on, että "toivotaan parasta ja pelätään pahinta." Arvosen aika on näyttänyt molemmat puolet ja totisesti toivon, että tuota pelkopuolta ei tarvitsisi enää ensi kaudella käydä läpi.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Miten näette Arvosen mahdollisuudet menestyä, kun joukkue on alusta asti hänen?

Itse olin varovaisen toiveikas Pantserfaustin suhteen nimityksen tullessa, sillä kyllähän hänen on pakko jotakin ns. kerholaisesta jääkiekosta tietää kun on organisaatiossa niin pitkään ollut mukana. Nyt hän on näitä odotuksia myös lunastanutkin, paremmin kuin suurimmatkaan toiveajattelijat osasivat kuvitella.

Toivon ja uskon, että kun Arvonen saa haluamansa pelaajat -eli ilmeisesti kärkiketjuihin laatua ja maalintekotaitoa edes hivenen- ja treenauttaa näitä kesän, ovat tulokset varmasti hyviä. Eivätköhän tämän kevään jälkeen tulevat ja myös viimeiset sopimuksenalaisetkin pelaajat usko valmentajaansa sekä tämän pelikirjaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös