No kyllä siellä tänään paikkoja oli, mutta onhan se porukka kyllä saatanan kädetönkin, se ainoa maalikin oli vahinko, Vihkon maila osui puolustajien mailoihin ja kiekko nousi yläkulmaan vahingossa. On siinä asenteessa tietysti parantamista koko joukkueella, mutta maalinteko on sellainen ilmiö, ettei se käskemällä tai päättämällä välttämättä aukea.
Otin pois asiat mitkä ei minua koske, tuskin pahastut.
Mikä on kädetön hyökkäys? Voi katsoa vaikka SaiPan, Ipan, JYP:in rostereita ja tulla sitten kertomaan että kuinka "kädettömiä" jotkut ovat. KalPalla taasen on esim. käsiä varsin hyvin. Miten Jokerit, ei omaa edes ykkös sentteriä tällä hetkellä, eikä ne ketä siellä pelaa nyt oikeasti ole mitään super tason kädellisiä jätkiä. Tää "kädettömyys" alkaa oleen aika naurettava selitys yhtään millekkään.
Mä joskus ihmettelen että pitääkö siellä olla 3 kenttä Eric Fehrejä vai mitä että ne ei ole "kädettömiä"? "Meillä" on, viimekauden pisteperössi 3, on EHT tason laituri, on oman maansa MM tason, jollei jopa maansa top 3 laituri, on EHT pakkia, on kokemusta, on maailmanmestaria, on ex-joukkueensa kultakypärää, A-junnuissa ylivoimasesti pistepörssin voittanutta, A-junnuissa syöttöpörssin voittanutta on Jokerien entistä ykköskentän keskushyökkääjää. Millon siellä on tarpeeks käsiä? Ei herran lettas kun kattoo noita tilastoja, niin jos ei siellä ole käsiä niin en tiedä missä sitten on, kai siellä KalPan 17-18v junnuissa sitten.
En mä tiedä, kai se on vaan allekirjoittanut se idiootti ja puusilmä kun ei ymmärrä mitä Musta_Kyy ja muutamat muut kirjoittaa, paskallakin vedolla pitäis mennä ees joskus, jos asenne on kohdillaan, hyvällä kudilla vielä useammin, mutta ei se mene jos ei edes lauo. Paitsi siis sitten kun on jo ulkona sektorista, joita tulee kyllä Kerholta oikein liukuhihnalta, koska sektorissahan ei perinteisesti ole kivaa, kun siellä vastustaja hakkaa, antaa keppiä ja hieroo naamaa. Sinne kun perinteisesti menee vaan ne keitä se maalinteko nappaa, nössöt laukoo sitten nollakulmista ja jostain B pisteen ja kulman välistä ja leikkii kovaa.
Miksi mä edes jaksan, niin kaukana on meidän näkemys siitä että mitä on jääkiekko. Mutta mä esitän kysymyksen, kertokaa mulle joku millon viimeksi on HPK tehnyt ns. räkämaalin, siis sellasen oikeen "old school" ittensä likoon, kiekko maalille ja hakataan se sisään riparista veskarin kanssa, samalla kun 3 jätkää lätkii turpaan, millon toiseksi viimesen tai no sanotaan vaikka 5 viimestä. Mä miellelläni odotan, että joku osaa vastata tai jaksaa kahlata vaikka läpi ne ruudun klipit ja mainokset, 81 tehtyä, ei pitäis olla vaikee vastaus.