Desperaado
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Spurs
No sori. Vituttaa.
Tämäkö oli se ainoa kommentin arvoinen juttu minkä kirjoituksestani löysit? Sano Laakkoselle terkkuja.
Pointti oli ihan Laakkosen oma käyttäytyminen aikoinaan Metropolin jonossa(Kaupunkiuutisista tuttu) ja henkilökohtainen havainto kyseisen kaverin ärsyttävästä puhelinkäyttäytymisestä (luuri korvalla ja kyynärpää oman pään yläpuolella) sekä kyseisen jantterin luulot omasta tähtistatuksestaan. Keskittyisi pelaamiseen eikä tähtenä olemiseen.
Täysin turhia havaintoja minulta, mutta kun menee päin persettä niin kaikki vituttaa.
Ihan sama mitä tänne kirjoittaa, niin näihin epäolennaisiin pointteihin puututaan. Myönnän siis tuon osuuden olleen kirjoitukseni turhin kohta.
Keskustelkaa nyt saatana muusta kuin toisen kirjoittajan kirjoituksista.
Kerho on suossa ja syvällä ja se huolettaa minua paljon enemmän kuin jonkun yksittäisen urpon epäselvät kirjoitukset.
Niin, kyllä se nyt tuosta tekstistä eniten pisti silmään. Varsinkin, kun totuudessa tähtistatus on melkosen kaukana varmasti Laakkosen ajattelumaailmassa tällä hetkellä ja ollut varmasti jo viime vuonna. Kyllähän se nyt vituttaa tässä kaikkia, kun noi pelit menee aivan päin persettä, mutta toi puhelimeen puhuminen yms. on nyt ihan naurettavaa itkemistä, varsinkin kun ajat ja ihmiset muuttuu iän myötä. Kyllä minä ainakin uskon, että Janne Laakkonen antaa varmasti panoksensa niin hyvin kun vaan voi tuolle joukkueelle.
Eilen ykkösketju oli aivan paska niinkuin kirjotitkin. En ole itse nähny #12 noin paskaa peliä koskaan, oli aivan sekasin omassa päässä ja syötti vielä Bluesin 0-3 maalin. Hohhoh. Koko ykkösketju oli pihalla, mutta kyllä se vaikee on neljällä puolustaa aina, kun Alex menee missä lie.
Viimeksi muokattu: