HPK:n otteet runkosarjassa 2020–2021

  • 461 553
  • 5 448

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hätäsempi peluri olisi lämmännyt maalia päin, mutta Ikonen siirsi erittäin hienosti Puustiselle.
Arvostan!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
mitäänhän minä en lajista ymmärrä mutta minä olisin jo ottanut aikalisän tai ottaisin vähintään tuon perään tulevan jäähyn tullessa...
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
mitäänhän minä en lajista ymmärrä mutta minä olisin jo ottanut aikalisän tai ottaisin vähintään tuon perään tulevan jäähyn tullessa...
Kannattaa varmaan säästää se aikalisä loppuhetkille, kun puolustetaan johtoa ja tulee seitsemäs pitkä putkeen..

Edit.
Kalpa tulee kyllä aina Kupiossa eläimen lailla päälle. Keskusta vaan tiiviinä, Laurikainen hoitaa kyllä loput.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Liikettä pitää lisätä tai muuten jäähyillään lisää ja lisää.

Ei kuitenkaan kannata lähteä mihinkään luistelukilpaan KalPaa vastaan. Keskustaa vaan tukkoon, kuten ekassa erässä.

Itse olen sitä mieltä, että aikalisää on nykykiekossa täysin turha käyttää jos olet johdossa. Säästyy oikeus haastoon.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minusta tuo Oton jäähy näytti täysin vahingota molemmin puolin, kun eivät huomanneet toisiaan. Pienempi vaan kaatui. Tämä analyysi kyllä yhden hidastuksen nähneenä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei kuitenkaan kannata lähteä mihinkään luistelukilpaan KalPaa vastaan. Keskustaa vaan tukkoon, kuten ekassa erässä.

Itse olen sitä mieltä, että aikalisää on nykykiekossa täysin turha käyttää jos olet johdossa. Säästyy oikeus haastoon.
Juuri näin. Ihan turha tohon on lähteä mukaan ja juoksemaan. Pelataan sitten nopeasti kun itsellä on kiekko lavassa. Tämä helvetin likainen ja ruma peli toiminut tähänkin asti. Limaista trappia ja sitten isketään joko nopeasti jos paika, tai kontrollilla kun se nopea ei kannata tai pohkeissa painaa. Loppuaika tukitaan keskustaa omassa päässä ja luotetaan, että Laurikainen antaa joka ilta mahdollisuuden taistella pisteistä.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Tässä toisessa erässä ei oo tullu vissiin yhtään järkevää ratkasua kiekon kanssa omassa päässä. Toivotaan ettei mankelissa ollessa joku noista maskivedoista mene maaliin asti...

Ja samalla sekuntilla röyhkeä maali ekasta mahdollisuudesta.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
On teillä kova maalivahti, onnittelut 3pisteestä Hämeenlinnaan.
 

Ralph

Jäsen
Jyväskylässä 5-0....Ässät ottamassa pataan...
Kannattaa pitää katseet Sportissa. Sport on kohta pisteen päässä Ässistä kolme peliä vähemmän pelanneena. Eli voi olla, että Kerho kyllä ottaa Ässät kiinni, mutta se ei riitä kymppisijaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tässä toisessa erässä ei oo tullu vissiin yhtään järkevää ratkasua kiekon kanssa omassa päässä. Toivotaan ettei mankelissa ollessa joku noista maskivedoista mene maaliin asti...

Ja samalla sekuntilla röyhkeä maali ekasta mahdollisuudesta.
Nyt ne silmät auki. Siellä tekee pakit jatkuvasti aivan hemmetin hyviä ratkaisuja. Varsinkin O.Ikonen, Lada ja Eronen. Pelaavat tällä hetkellä aivan hemmetin kovalla tasolla kiekollisesti ja ilmankin kiekkoa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Nyt ne silmät auki. Siellä tekee pakit jatkuvasti aivan hemmetin hyviä ratkaisuja. Varsinkin O.Ikonen, Lada ja Eronen. Pelaavat tällä hetkellä aivan hemmetin kovalla tasolla kiekollisesti ja ilmankin kiekkoa.
Piti juuri tulla sanomaan, että kerhon omanpään pelaaminen on järkyttävän kovalla tasolla tällähetkellä. Mika! Miestä sisään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt ne silmät auki. Siellä tekee pakit jatkuvasti aivan hemmetin hyviä ratkaisuja. Varsinkin O.Ikonen, Lada ja Eronen. Pelaavat tällä hetkellä aivan hemmetin kovalla tasolla kiekollisesti ja ilmankin kiekkoa.

O. Ikonen on tänään palauttanut pari kertaa fiksusti omiin ja antanut aikaa vaihtaa kiekolla. Fiksuja tekoja varsinkin Kalpaa vastaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Piti juuri tulla sanomaan, että kerhon omanpään pelaaminen on järkyttävän kovalla tasolla tällähetkellä. Mika! Miestä sisään.
Joo minkäs sille mahtaa, että kaveri painaa ihan hullun raivolla päälle ja pelaa jalkojaan alta. Tuollahan nimen omaan on taktiikkana ollut, että antaa niiden juosta itsensä väsyksiin, ei ne tänään välttämättä väsy, mutta huomenna ne on ihan puhki. Vähän huonoja ratkaisuja välillä laitureilta kun menee turhaan roiskimiseksi, kun voisi palauttaa, mutta kyllähän tuolla syödään KalPaa rotan lailla. Aivan helvetin likaista, mutta hemmetti, että mä nautin. Joka kulmavääntö on meidän etu.
O. Ikonen on tänään palauttanut pari kertaa fiksusti omiin ja antanut aikaa vaihtaa kiekolla. Fiksuja tekoja varsinkin Kalpaa vastaan.
O.Ikonen on pelannut viimeset 20 peliä jo aivan hemmetin hyvin. Likuhihnalta niitä järkeviä ratkaisuja. Ihan mikkihiirihän se on muuten, mutta se käyttää senkin edukseen. En tiedä mitä tuo mies on syönyt, mutta tätä sille lisää. Se on ihan hirveässä iskussa, Ladako sitä on mentoroinut, mutta jokainen ratkaisu kiekolla tuntuu olevan järkevä. Onneksi sillä on sopimus ensi kaudesta, koska on kyllä hemmetin hyvä kiekollinen pakki vähintään kakkos-kolmos akselille. Eikä se enää häviä omissakaan niitä kamppailuja maalin edessä, eikä edes kulmissa. En nyt YV:lle kuitenkaan laittaisi, mutta peruspakiksi todella, todella laadukasta tekemistä. Nyt toki kun sanoin niin varmaan joku kardinaalimunaus tilauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös