Byhyy.Oikeusmurha, ei mulla muuta. No peli on peliä eikä itkeminen enää auta.
Niinpä, kyllä Tikalle olisi kuulunut ykkössyöttö Konnan maaliin.Oikeusmurha, ei mulla muuta.
Oikeusmurha, ei mulla muuta. No peli on peliä eikä itkeminen enää auta.
Oikeusmurha, ei mulla muuta. No peli on peliä eikä itkeminen enää auta.
Jep. Ois pitäny jatkua Kerhon ylivoimalla. Lyödään maassa makaavaa ja taklaus oli ihan ok.Oikeusmurha, ei mulla muuta. No peli on peliä eikä itkeminen enää auta.
Tais Ossi Ikonenkin rampauttaa itsensä vetämällä jälleen kamikazet laitaan, tähän päälle Latvalan ulosajo, niin puolustajat melko vähissä.
Tämä kertoo kaiken oleellisen HPK:n pelistä. 6 torjuntaa kahteen erään. Aihioita näkyvissä?Siellä oli KK maalivahti ihmeen lämpimänä, vaikka kerho ei kyllä ole sitä työllistänyt lämpimäksi, 6 torjuntaa kahteen erään.
Ei se määrä vaan se laatuTämä kertoo kaiken oleellisen HPK:n pelistä. 6 torjuntaa kahteen erään. Aihioita näkyvissä?
Lienee meidän Matin taktiikkaa. Aikamoinen velhokulta!Siellä oli KK maalivahti ihmeen lämpimänä, vaikka kerho ei kyllä ole sitä työllistänyt lämpimäksi, 6 torjuntaa kahteen erään.
Tämä kertoo kaiken oleellisen HPK:n pelistä. 6 torjuntaa kahteen erään. Aihioita näkyvissä?
Toivottavasti Tikka pitää pään kylmänä. Edelleen kovaa, mutta itse rauhassa.Olipas nätti syöttö Puustiselta.
Jotenkin semmonen fiilis, että tänään taidetaan vielä myllyttää.
No, kun Latvala jo suihkussa, niin onneksi meillä on Ikoset näihin hommiin.Jotenkin semmonen fiilis, että tänään taidetaan vielä myllyttää.