Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
On kyllä pomppinut kiekko aika suotuisasti lahtelaisten lapaan.
Kontiolan kentällä on myös kiekko pomppinut aika pahasti. Ei meinaa mikään onnistua.
On kyllä pomppinut kiekko aika suotuisasti lahtelaisten lapaan.
Lebe päästi yhden helpon ja jengi oli vielä ihmeissään sen seursuksena kun tuli se toinen. Tasaisempi avauserä kuitenkin, jos eiliseen vertaa.On kyllä pomppinut kiekko aika suotuisasti lahtelaisten lapaan.
Lebe päästi yhden helpon ja jengi oli vielä ihmeissään sen seursuksena kun tuli se toinen. Tasaisempi avauserä kuitenkin, jos eiliseen vertaa.
Aika pitkälti näin.Eli 2-8 voittoa siis tiedossa tänään HPK:lle?
Olen miettinyt ihan samaa. Onko tuonut mitään positiivista HPK:n peliin?Räsänen ei kyllä vakuuta.
Kumpi on huonompi, Latvala vai Räsänen?Olen miettinyt ihan samaa. Onko tuonut mitään positiivista HPK:n peliin?
Ei ui rintaa kun vastustaja painaa kiekkoa reppuun? Tai kaadu vastustajan sinisellä.Olen miettinyt ihan samaa. Onko tuonut mitään positiivista HPK:n peliin?
Ei vakuuta Koistinenkaan. En pitänyt hankinnasta alun perin, eikä ole näyttänyt mitään miksi pitäisi muuttaa mieltäRäsänen ei kyllä vakuuta.
Täällähän joku puhui että korvaa kevyesti Nikkilän. Todellisuudessa on paljon kehnompi kuin Laatikainen. Iso pettymys, toisaalta kun miehen viimeisiä vuosia miettii, niin oliko realismia odottaa hänestä kärkipakkia?Ei vakuuta Koistinenkaan. En pitänyt hankinnasta alun perin, eikä ole näyttänyt mitään miksi pitäisi muuttaa mieltä
Kyllä mä tossa kolmannessakin vähän katsoisin Leben suuntaan. Hyvä maski joo, mutta kyllä etukulma olisi pitänyt pitää kiinniEn syytä Lebedeffiä maaleista (paitsi ehkä ekasta), mutta sanonpahan vaan, että jos maalilla olisi ollut Voutilainen, niin melkoinen huuto täällä olisi...
Siinä oli kuitenkin kerholaisia edessä että kuinka paljon tekivät maskia.En syytä Lebedeffiä maaleista (paitsi ehkä ekasta), mutta sanonpahan vaan, että jos maalilla olisi ollut Voutilainen, niin melkoinen huuto täällä olisi...
Taisi olla, ainakin minun kuvan mukaan, tulossa suoraan syliin. Osu maskimiestä jalkaan ja pomppasi yläkulmaan. Aika mahdoton veto jos oikein näin.Kyllä mä tossa kolmannessakin vähän katsoisin Leben suuntaan. Hyvä maski joo, mutta kyllä etukulma olisi pitänyt pitää kiinni
Kumpi on huonompi, Latvala vai Räsänen?