Rehellisesti täytyy sanoa, että nyt en muista, mutta muistan, että hävisi.Eikös Kerho noussut tasoihin tuon jälkeen?
Rehellisesti täytyy sanoa, että nyt en muista, mutta muistan, että hävisi.Eikös Kerho noussut tasoihin tuon jälkeen?
Eikös Kerho noussut kerran Lukkoa vastaan ohi jostain lohduttomasta tilanteesta?No niin, jätkät jäitä hattuun. Koko Liigan ja SM-sarjan historiassa on todistetusti noustu ainakin kaksi kertaa johtoasemaan kuuden maalin takaa, joten toivo elää vielä!
Rehellisesti täytyy sanoa, että nyt en muista, mutta muistan, että hävisi.
Kyllä ja Lukon peluri teki vielä voittomaaliksi jääneen oman maalin jatkoajalla.Eikös Kerho noussut kerran Lukkoa vastaan ohi jostain lohduttomasta tilanteesta?
Siinä olisi MATTI-porukalla hämmästelemistä, jos koutsi pistäisi Raumalta juoksemaan Hakametsää ympäri.Tai käskee juoksemaan Hakametsän ympäri erätauolla. Ei voitettu peliä, mutta kyllä se joukkue tajusi sen vaatimustason.
Ei toistu tänään... ei huolta.Kyllä ja Lukon peluri teki vielä voittomaaliksi jääneen oman maalin jatkoajalla.
Ei toistu tänään... ei huolta.
Pystykkö poistaan tän täältä?Kyllä nyt hymyilyttää, kun on hyvä syy hakea kaljaa kaupasta. Kuva liittyy.
Tällä nykyisellä Matilla ei ole ollut viritettyä Opel Mantaa ja hän ei ole ollut FinnHockeySchoolissa rehtorina.Kyllä nyt hymyilyttää, kun on hyvä syy hakea kaljaa kaupasta. Kuva liittyy.
Pystyn, mutta en poista.Pystykkö poistaan tän täältä?
Voitilaiselle kiitokset sijaiskärsijän roolista!Kivaan paikkaan toi Voutilainenkin laitettiin, sääliksi käy. Pitaa pahaa han on tehnyt?
MATTI vs. RAIPE: Liigan naamapalmufinaali.Tää on vaan Matin hämy, säästellään kato huomiseen.
En ole vuosikausiin jättänyt matsin katselemista kesken itse matsiin liittyvistä syistä.
Nyt jäi kesken. On tässä muutakin tekemistä perjantai-iltana, kuin tuommoisen viihteen seuraaminen. Ja itse asiassa vaikkei olisikaan, niin keksisin. Räkisin vaikka kattoon.
Noh noh. Ihan sama vaikka olisi ollut Fetisov toisena jos kentällä on ollut... (onhan noita, täytä itse).58 - 43
KERHON HISTORIAN SURKEIN PAKKIPARI
Itse mietin jos veisin likat matsiin. Koronan tarttumisen vaaraa ei väkimäärän puolesta ole?Tää kattoon räkiminen on hyvä - voi sitten huomena klo 17 alkaa siivoilemaan kattoa.
Itse tosin aion S&M henkeen mennä huomenna hallille viemään rahaa, kun täytyy Hämeenlinnaan kuitenkin tulla ne renkaat vaihtamaan. Tosin jos on pakkasta, niin ei voikaan ajella ja sitten jää pelikin katsomatta. Toivottavasti on.