HPK:n otteet runkosarjassa 2020–2021

• 471 650
  • 5 418

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tai käskee juoksemaan Hakametsän ympäri erätauolla. Ei voitettu peliä, mutta kyllä se joukkue tajusi sen vaatimustason.
Siinä olisi MATTI-porukalla hämmästelemistä, jos koutsi pistäisi Raumalta juoksemaan Hakametsää ympäri.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Siellä on nyt näkynyt yhteen matsiin aika monta anteeksiantamatonta periksiantoa useammalta pelaajalta. Ymmärrän kyllä, että kaikillla ei nyt kyvyt riitä, mutta näitä on nähty sellaisilta kavereilta, joilla on kykyä pelata hyvällä tasolla tätä sarjaa. Pakko tästä on jo valmentajan niskaan laittaa aika paljon. Saas nähä.

Suosikkijoukkue
Nyt on pitkälti Lukosta kiinni miten tässä käy; jos johtaja Virran Dream Team ei ala säästellä (toivottavasti ei), kymmenen maalia voi aivan hyvin mennä rikki. Jos taas alkaa, Kepan annetaan tehdä kavennus, ja matsi päättyy johonkin "siedettäviin" 6–1-numeroihin.

Silloin homma voi taas jatkua aivan business as usual.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kyllä nyt hymyilyttää, kun on hyvä syy hakea kaljaa kaupasta. Kuva liittyy.

Liitteet

• 458927.jpg
    458927.jpg
    4,6 KB · kertaa luettu: 124
Suosikkijoukkue
Pystykkö poistaan tän täältä?

Konna on ollut koko pelin nopein luistelija älykiekkotilastojen mukaan.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tällä nykyisellä Matilla ei ole ollut viritettyä Opel Mantaa ja hän ei ole ollut FinnHockeySchoolissa rehtorina.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Torille!!!!!

Suosikkijoukkue
RUOKANEN TEKI MAALIN.

LUE LISÄÄ HUOMISAAMUN HÄMEEN SANOMISTA!

Suosikkijoukkue
58 - 43

KERHON HISTORIAN SURKEIN PAKKIPARI

Suosikkijoukkue

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
En ole vuosikausiin jättänyt matsin katselemista kesken itse matsiin liittyvistä syistä.

Nyt jäi kesken. On tässä muutakin tekemistä perjantai-iltana, kuin tuommoisen viihteen seuraaminen. Ja itse asiassa vaikkei olisikaan, niin keksisin. Räkisin vaikka kattoon.

Tää kattoon räkiminen on hyvä - voi sitten huomena klo 17 alkaa siivoilemaan kattoa.

Itse tosin aion S&M henkeen mennä huomenna hallille viemään rahaa, kun täytyy Hämeenlinnaan kuitenkin tulla ne renkaat vaihtamaan. Tosin jos on pakkasta, niin ei voikaan ajella ja sitten jää pelikin katsomatta. Toivottavasti on.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tää kattoon räkiminen on hyvä - voi sitten huomena klo 17 alkaa siivoilemaan kattoa.

Itse tosin aion S&M henkeen mennä huomenna hallille viemään rahaa, kun täytyy Hämeenlinnaan kuitenkin tulla ne renkaat vaihtamaan. Tosin jos on pakkasta, niin ei voikaan ajella ja sitten jää pelikin katsomatta. Toivottavasti on.
Itse mietin jos veisin likat matsiin. Koronan tarttumisen vaaraa ei väkimäärän puolesta ole?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy