Johan siellä on noita Koistisia, Erosia ja Lukkia ihan riittämiin. Onko rauhoittunut? Ei ole. Tuonne lisää vaan miestä sisään, niin ei muuta yhtään mitään.
Karmaisevinta tuossa on, että Salolla olisi ollut huomattavasti kovemmat meriitit.Ei tuota jaksa enää. Taas hehkutettiin, et jatkumoa on. Vitut. Jos Salon Olli oli myös saatavilla, niin kyllä meni huonosti tuokin valinta...
Uusi Kiva-Matti kehissä. Valitettavasti.Matti Tiilikaiselle kenkää. Vai mikä sen nimi nyt oli.
En minä niin sanonut, mutta ei se nyt sillä muutu että aina kun joku on paskaa niin hankitaan jostain kallis pelaaja. Ei yksi mies meinaa yhtään mitään tuossa sodassa. Se on täysin naurettava lähtöajatuskin. Siellä on 7 pakkia ja 12 hyökkääjää sekä pari veskaria jo valmiiksi ja poppareilla/loukissakin porukkaa. Mitä ihmettä se yksi mies tuolla tekisi vaikka olisi joku Ovechkin? Ei mitään!Ei kai siinä sit auta muu kuin luovuttaa.
Bon Jovia lainatakseni "we're half way there now"Toivottavasti peli päättyy 0-8
Johan tämä on kuultu. Lainaus Kerhon sivuilta:Kyl haluaisi tämän jälkeen kuulla Toivolan ulostulon alkukauden tiimoilta..
Samaa mieltä... Paitsi Kombe saa armahduksen ja Ruokonen mikäli ei koske kiekkoon ja pelaa nelosessa.Tässä ja nyt, minkä muun joukkueen kokoonpanoon mahtuisivat tällä hetkellä Latvala, O.Ikonen,Kainulainen, Monto, Lahtela, Kombe, Ruokonen, Voutilainen? Mä en keksi kyllä yhtäkään...
Osa riitti Pennasen aikana, nyt eivät. Pendolla oli samanlainen taito kuin Jalosellakin eli heikommatkin pelaajat onnistuivat toimivassa järjestelmässä.Tässä ja nyt, minkä muun joukkueen kokoonpanoon mahtuisivat tällä hetkellä Latvala, O.Ikonen,Kainulainen, Monto, Lahtela, Kombe, Ruokonen, Voutilainen? Mä en keksi kyllä yhtäkään...
Ikonen 3-4 seuraa oikeaan rooliin, Kainulainen ei, Monto ei, Lahtela tuskin, Ruokonen 3-4 seuraa, Kombe 10+ seuraa, Voutilainen 3-4 seuraa.Tässä ja nyt, minkä muun joukkueen kokoonpanoon mahtuisivat tällä hetkellä Latvala, O.Ikonen,Kainulainen, Monto, Lahtela, Kombe, Ruokonen, Voutilainen? Mä en keksi kyllä yhtäkään...