Niin, jotenkin vähän menee maku koko touhusta. Sportin asema voi pelaamalla heikentyä, mikä tuntuu ajatuksena täysin käsittämättömältä. Samaan aikaan pitää laskea pistekeskiarvoja Kerhon osalta.
Tekisi mieli sanoa, että homma pakettiin ja nykyinen top10 jatkakoon, surkea alkukausi joten ansaitusti ollaan tuolla missä ollaan. Toisaalta, huikea nousu voisi huipentua, mutta mihin? Koronapiiripyörii ja kukaan ei vielä tiedä miten pudotuspelit edes pelataan, etenkin kun koko ajan tulee ilmi tartuntoja joukkueissa.
Ei tässä ole sitä hienon kirin maalia enää kovin hohdokkaana odottamassa. Vittumainen tilanne aivan kaikille, ei tässä oikein voittajia enää ole.
Lisäksi vielä vähän nakertaa se, että voi olla nähty jo Kerhon pelit tältä kaudelta.
Koitetaan kuitenkin nauttia näinä kusisina aikoina siitä, että jääkiekkoviihdettä ylipäätään on tarjolla sekä siitä, että Kerho tarjoaa sitä kannattajilleen suurella sydämellä ja on osoittanut haluavansa tehdä tästäkin kaudesta itselleen ja kannattajilleen positiivisen. Joukkue selvästi tekee kaikkensa, että se playoffeissa vielä pelaisi ja mielestäni se ansaitsisi siihen täyttä myötäelämistä myös kannattajilta. Korona tai ei.
Kukaan ei kuitenkaan vielä helmikuun alussakaan uskonut, että joukkue voisi kauden aikana vielä pelata hyvää ja uskottavaa jääkiekkoa puhumattakaan siitä, että taistelisi playoffpaikasta.
Nimim.
@BussiKUSKI kanssa täysin samaa mieltä, että tilanne on yhtäältä aivan perseestä, mutta toisaalta myös siitä, että se kumman pistekeskiarvo on parempi, varmasti playoffpaikan ansaitsee. Kaikella todennäköisyydellä se on kuitenkin Sport. Minä joka tapauksessa sen playoffpaikan aivan vilpittömästi suon myös Sportille, jolla on paljon hienoja pelaajia ja joka pelaa erinomaista jääkiekkoa.
Mun ja varmasti monen muunkin fiiliksiin tämä epämääräinen kriisi vaikuttaa kovasti. On joitakin merkittäviä asioita, jotka tarjoavat minulle irtioton korona-arjesta ja yksi niistä on liigamatsien seuraaminen. Vaikka katsomossa ei ole ketään, niin lätkä tarjoaa kuitenkin tuulahduksen normaaliudesta.
Toivon, että löytyy tapa pelata sarja mahdollisimman normaalisti loppuun ja ratkaista mestaruus siten, että sen voittaa se joka sen ansaitsee ja vitun_korona ei pilaa yhdenkään joukkueen mahdollisuuksia.