No hyvä yri se oli kuitenkin, ens kerralla sitten paremmin.Mun laskelmathan meni ihan vituiks. En oo mikään matemaatikko siis.
No hyvä yri se oli kuitenkin, ens kerralla sitten paremmin.Mun laskelmathan meni ihan vituiks. En oo mikään matemaatikko siis.
HIFK joutunut karanteeniin, eli Kerho huilaa tän viikon perjantaina.
TIEDOTE: HIFK:n joukkueessa koronavirustartunta
HIFK:n Liiga-joukkueen jäsenellä on todettu sunnuntaina 14.3. koronavirustartunta. Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) tartuntatautiviranomainen on asettanut joukkueen taustahenkilöineen 14 vuorokauden karanteeniin. Joukkueen toiminta keskeytetään karanteenin ajaksi. HIFK:n lauantain...hifk.fi
Linkki tiedotteeseen.
Yllättävän pitkään mentiin, ettei missään joukkueessa todettu tartuntoja. Paska homma kyllä Hifkille.. Saatto mennä mestaruushaaveet siinä. Kerholle sen sijaan tämä oli hyvä juttu.Hyvä homma. Päästään lauantain peliin levänneenä, toisin kuin Sport. Tosin Sport tuskin joutuu ihmeitä perjantain pelissään esittämään..
Hyvä homma. Päästään lauantain peliin levänneenä, toisin kuin Sport. Tosin Sport tuskin joutuu ihmeitä perjantain pelissään esittämään..
Eiköhän niiden karanteenihommat selkene tämän päivän aikana.KooKoo myös omaehtoiseen karanteeniin, joten keskiviikonkin peli jää ilmeisesti pelaamatta?
6.4 on peli Tapparaa vastaan ja runkosarjan viimenen on siitä viikon päästä 13.4. Sinne on varmaan tarkotuksella jätetty pelivaraa rästipeleille ?
Kuullostaa vaan taas siltä että menee koko kioski kiinni...
Samaa tuossa pohdin. Mutta turha on miettiä, tärkeintä on hoitaa omat pelit niin pitkään kun voidaan pelata. Katsotaan sitten mihin riittääMikäli otteluita jää pelaamatta, määräytyy runkosarjan sijoitus pistekeskiarvon mukaan. Mutulla sanoisin että tämä ei taida Kerhon etu kyllä olla. Vai onko jollain jo skenaariot pyöräytetty excelin läpi?
Mutulla sanoisin että tämä ei taida Kerhon etu kyllä olla. Vai onko jollain jo skenaariot pyöräytetty excelin läpi?
Pudottiin sarjataulukossa Ässien taakse, Ässillä 57 pojoa ja meillä 58.
Kookoo tehnyt Malawin jalkapalloliitot?
Joo mä olen tässä pähkäillyt muutamaankin otteeseen, että kuinka helvetisti Mikan korvat heiluivat kun olivat Kouvolasta yhteydessä.. "Joo Vode on huippukaveri.. Paljon parempi maalivahti mitä alkukauden tilastot osoittaa.. Vode on itseasiassa jo autossa odottamassa, lähdetäänkö heti tulemaan?".. Toivottavasti Mika muistaa heiluttaa kohdalla, kun Kerhon mestaruusbussi ohittaa Kookoon paaliin matkalla olevan Scanian.Yhtäkkiä huomasivat, että ykkösvahtinaan heiluu meiltä käteen sujautettu Musta Pekka, ja oranssi vyöry lähestyy uhkaavasti.
Epätoivo, pelko, mitä näitä nyt on
Yhden vain. HIFK-peli olisi ollut kauden viimeinen kohtaaminen, runkosarjassa. SaiPan HPK kohtaa päätöskierroksella vielä. Tosin jos KooKooltakin perutaan lopulta kahden viikon pelit, niin sitten lähtee kaksi peliä lisää HPK:ltakin.Montas peliä Kerholla jää runkosarja vajaaksi kun HIFK ja SaiPa eivät pelaa rästejään pois?