Ei tarvinnut kauaa istuaMäkkärillä vähän liikaa intoa. Tollasia jäähyjä ei kestäis ottaa.
Paska hidastus, mutta osuiko Karvises taklaus Erosen kupoliin. No sama se, numerot alkaa olla selvät jo ekassa erässä.
Paska hidastus, mutta osuiko Karvises taklaus Erosen kupoliin. No sama se, numerot alkaa olla selvät jo ekassa erässä.
Ei taida olla paras päivä Laurikaisellakaan
Ei taida olla paras päivä Laurikaisellakaan
Metri lähempää niin kyllä mä ton maalin ostaisin, mutta nyt oli aika kaarelta eli ihan sektorin rajalta jollain ihme vetolaukauksen ja rannarin yhdistelmällä ja pitkällä virityksellä, en ihan 50/50 laittaisi kyllä toi pitäisi kopata 9/10.Eka maali oli kyllä ihan vaan paskaa säkää. Toki ei sais jättää aukkoa tolpan viereen.
Toisessa veto ilman maskia joo, mutta ihan pirun hyvä veto pahaan paikkaan. 50/50
Taisi ottaa kimmokkeen Ruokosen mailastaKyllä minä laittaisin Laurikaisen piikkiin molemmat maalit. Ekassa imuroi liki nollakulmasta surkean vedon ja toisessa oli hyvin mukana ja täysin otettavissa. Sektorista toki, mutta näki virityksenkin kun kesti ja kauan, ei maskia, eikä kovin kovakaan, niin ei saisi mennä. Ei helppo mutta helpohko.
Oli hyvä mahis Pikku-Mäkkärillä laittaa eka.
Olisi mennyt ohi joka tapauksessa, tai sen minun silmät väitti.Ei ollut edes tuuri puolella. Maali tyhjänä ja suoraan polkkareihin.
Olisi mennyt ohi joka tapauksessa, tai sen minun silmät väitti.