Tai neljä. Miksei samalla koko pakka uusiksi?Ei tässä mitään veskaa tarvita vaan pakki, mielellään kaksi.
Lindgren sössinyt jo kaksi maalia tänään, ei tokikaan siinä ekassa ollut päällimmäisenä syyllisenä mutta parhaansa teki auttaakseen. Sitten täällä jaksetaan ulista ja Pennanen jaksaa Brenkkua istuttaa.
En nyt ihan pysy kärryillä. Varmaan avitat vähän?Tai neljä. Miksei samalla koko pakka uusiksi?
Sinua on ihan turha avittaa, olet pudonnut kärryiltä jo aikapäiviä sitten.En nyt ihan pysy kärryillä. Varmaan avitat vähän?
Mitähän sinä kuvittelet että huomenna tapahtuu?Sinua on ihan turha avittaa, olet pudonnut kärryiltä jo aikapäiviä sitten.
Huomisesta ei ihan kauheasti ole odotettavissa, mutta jännä nähdä mitä rasiasta tulee tällä kertaa.
Mitään kuvittele, mä tiedän, mutta en kerro. Varsinkaan sinulle.Mitähän sinä kuvittelet että huomenna tapahtuu?
Voi kyllä minä nyt tästä niin mieleni pahoitin, kun et kerro, etkä varsinkaan minulle. Äiti vie tarhaan aamulla ja Jeppe luvannut näyttää sulle yllätyksen? Minä varmaan tulen aamulla samaan tarhaan? Tai ainakin jutut on sillä tasolla. Hyvää illanjatkoa vaan sinullekkin.Mitään kuvittele, mä tiedän, mutta en kerro. Varsinkaan sinulle.
Niin, sikäli meni metsään, että tarkoitukseni oli pohtia perjantain HIFK-matsia. Se on tästä päivästä katsottuna huomenna, eilisestä ylihuomenna vaikka sanonta kuuluukin, että huominen on huomenna vaik oltais jo sen puolella. Päätän raporttini täältä liukumäestä tähän. Viuh. Kola?Mitähän sinä kuvittelet että huomenna tapahtuu?