HPK:n otteet runkosarjassa 2018–2019

  • 566 269
  • 3 586

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt näkyy aika räikeästi pakiston taso kun Lindgren, Friman ja Laatikainen puuttuu. Omassa päässä aivan kauhean näköistä, jatkuva paniikki päällä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon tämän kauden pelit on hyvin pitkälti ratkenneet ekaan maalin. En jaksa kaivella mutta mutulla heittäisin että kovin montaa peliä ei löydy jossa Kerho olisi noussu voittoon vastustajan tehdessä ekan maalin. Sama on kyllä toiminut toistekin päin.

Tänään siis turpaan..

Ihan täysin samat huomiot olen tehnyt. Ensimmäinen maali on käytännössä ratkaissut suurimman osan kerhon peleistä.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan täysin samat huomiot olen tehnyt. Ensimmäinen maali on käytännössä ratkaissut suurimman osan kerhon peleistä.

Mehän oltaisiin ihan lyömättömiä jos pelattaisiin eka 10 minuuttia veri suussa ja tehtäisiin väkisin se yksi maali. Valmentajat saavat käyttää tätä minun taktiikkaani jos siltä tuntuu.

Ei mutta on kyllä jännä kun HPK:lla on viime viikkoina ollut uskomattomia vaikeuksia syttyä otteluihin (pl. Kärpät). Ihan käsittämätöntä että joukkue pystyy pelaamaan pääsääntöisesti näyttävää ja voittavaa lätkää ketä tahansa vastaan, mutta ohipelien sattuessa peli on kuin pahimmallakin kriisijoukkueella. Mikähän ihme tossa mättää?
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Pelin taso on laskenut kokoajan kuin lehmän häntä. Nyt ollaan jo täysin naruissa kehässä. Mutta täällähän sitä ei saa sanoa,kun ollaan top6 vielä toistaiseksi..
Tuota nuin, tämä on valitettavasti päässyt livahtamaan ohi, kun itse muistelen tässä ihan yksi peli taaksepäin esim. pelatun kauden yhden parhaista peleistä. Ovat pelanneet huonostikin ja aaltoilua on ollut muutenkin kuin pelien sisällä, mutta itse en puhuisi, että "pelin taso olisi laskenut koko ajan kuin lehmän häntä". Saa toki sanoa, en minä sitä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos tästä pelistä jollain ilveellä vielä pisteitä saadaan juvetuksi, on koko joukkue Larmille lounaan pystyssä. Ainoo jätkä, joka on tullut pelaamaan tuonne.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Tuota nuin, tämä on valitettavasti päässyt livahtamaan ohi, kun itse muistelen tässä ihan yksi peli taaksepäin esim. pelatun kauden yhden parhaista peleistä. Ovat pelanneet huonostikin ja aaltoilua on ollut muutenkin kuin pelien sisällä, mutta itse en puhuisi, että "pelin taso olisi laskenut koko ajan kuin lehmän häntä". Saa toki sanoa, en minä sitä.

En minä ole huolissani pitkässä juoksussa, mutta kyllä se jostain viime aikojen puutteellisesta joukkueen tekemisestä kertoo, että viimeisin yv-maali täyttää kuukauden ja kaksi edellistä vieraspeliä on hävitty ekassa erässä. Tänään tuo homma jatkui pelillisesti vaikka numerot säilyi siedettävänä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toinen todella huono peli putkeen menossa. Ilman Larmia olisi tämä peli menetetty totaalisesti jo ekassa erässä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Perinteinen" 4-0 oli vahvana fiiliksenä jo ennen pelin alkua.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep. Aika kävelyvauhdilla menevät. Toki isoin tekijä tuossa hitaudessa taitaa olla kiekollinen peli ja sen heikkous.
Toivottavasti kerholla vaan kyseessä se legendaarinen treenijumi päällä. Mennään vaikka sen taakse piiloon :-)

Voisi kyllä olettaa, että nuo kokeneemmat pelaajat näyttäisivät nyt sitä esimerkkiä tälläisinä päivinä. Ei meidän jengissä kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kylläpä kuvasti tuo Niemeläisen suoritus tätä iltaa.

Aivan paineeton tilanne ja syöttö suoraan JYP pelaajan lapaan, tämän jälkeen vielä kompastuu siniviivaan niin, että Paajanen joutuu ottamaan jäähyn.

Ihan Benny Hilliä koko touhu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
TYHJYYDEN YÖSTÄ NESSU NENONEN.

PS. Upeaa maskityöskentelyä Leinolta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miten tuo ylivoima nyt yhtäkkiä pyörikin noin yllättävän hyvin...
Onhan se aikasemminkin pyörinyt hyvin. Nyt oli siinä oli myös maskimies ja veto. Ja maali.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Brejac on kyllä niin tyypillinen slaavi kuin olla voi. Joskus (nykyään liian harvoin) syttyy ja pelaa ihan maajoukkuemiehen statuksensa tasolla. Liian usein vaan aivan kujalla ja miehestä ei voi puhua vahvistuksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös