Just olin kirjoittamassa samaa, että onhan tuossa paikkoja ollut. Innalalla myös juuri ennen ylivoimaa, Puustisellakin puolittaista.
Juu, jos et noista tee, et ansaitse pisteitä. Aika simppeli juttu. No kaksi erää aikaa, mutta tehoja nyt sitten.
Just olin kirjoittamassa samaa, että onhan tuossa paikkoja ollut. Innalalla myös juuri ennen ylivoimaa, Puustisellakin puolittaista.
Joo, en nyt huolestuisi vielä. Maalin tappioasema, 40 minuuttia jäljelä, tilanteita syntyy. Ei olisi shokkiyllätys, vaikka Kerho tämän vielä voittaisi.Juu, jos et noista tee, et ansaitse pisteitä. Aika simppeli juttu. No kaksi erää aikaa, mutta tehoja nyt sitten.
Voi perkele tuo Paajasenkin paikka äsken. HPK luo liukuhihnalta, miten tähän hyökkäyspelaamiseen ei voisi olla pelillisesti tyytyväinen. Tilastollisesti ei tietenkään voi olla.
Syötöissä hutilointia. Ja laukaukset epäonnistuu. Silloin ajoitus kusee ja taululla nolla tehtyä. Tarkuutta vaan vaatii.Semi viimeistelyllä peli pitäisi olla 5-1. Todellisuus on toista ja saadaan kiittää Larmia ettei ole 2 tai 3-0 Sportille.
Syötöissä hutilointia. Ja laukaukset epäonnistuu. Silloin ajoitus kusee ja taululla nolla tehtyä. Tarkuutta vaan vaatii.
Onhan se niin, että jos et lauo, et tee maalia. Mutta voisiko tuo Nenonen joskus myös syöttää? Hienon näköistä tuo ylivoima, kun Nenonen vain viskoo itse kaukaa rannareita, eikä mitään toivoa yrittää pyörittää peliä.
Onhan se niin, että jos et lauo, et tee maalia. Mutta voisiko tuo Nenonen joskus myös syöttää? Hienon näköistä tuo ylivoima, kun Nenonen vain viskoo itse kaukaa rannareita, eikä mitään toivoa yrittää pyörittää peliä.
Tää on muuten sellainen asia mihin oon viime aikoina kiinnittänyt huomiota. Leino pitää yv:llä paljon kiekkoa ja rauhoittaakin peliä suht hyvin, mutta todella ihmeellisiä ja mielestäni usein huonoja ratkaisuja, kun laittaa kiekkoa liikkeelle.Toisaalta kai se on parempi kuin Leinon syötöt joista yksikään mennyt perille.
Huhhu, näin huonoa kerhoa en ole sitten muikistelijan aikakauden jälkeen nähnyt
Älä nyt. Tuossa pelissä on selkeä visio mukana. Tilastot osoittaa kuinka oltiin parempia ja aikataulussa ollaan.Huhhu, näin huonoa kerhoa en ole sitten muikistelijan aikakauden jälkeen nähnyt
Tämän päivän Arto Laatikaista huonompaa pakkia ei ole Kerhossa nähty sitten Miro Karjalaisen avauserän.Huhhu, näin huonoa kerhoa en ole sitten muikistelijan aikakauden jälkeen nähnyt
Tämän päivän Arto Laatikaista huonompaa pakkia ei ole Kerhossa nähty sitten Miro Karjalaisen avauserän.
Huoh! Olipa hengetön peli. Missä tunne? Hyvä palautus maanpinnalle.