Väillä tuntuu ettei kiinnosta tai sitten ruotsalaistyyppinen rajaton itseluottamus hämää.
Muuten tämä että näyttää ettei kiinnosta on pistänyt silmiin itseänikin myös. Ei mitään asiaa edes AHL:län puolelle.
Väillä tuntuu ettei kiinnosta tai sitten ruotsalaistyyppinen rajaton itseluottamus hämää.
Onko toi helvetin puolustaminen noin vaikeata? Voi helvetti.
Tämä ei ole otteluseurantaketju ja nämä viestit ovat silkkaa otteluseurantaa.Maalin hinta... hei mä olen kirjoittanut tän joskus aiemminkin tällä kaudella.
Lindgren vetää elämänsä peliä, 1+1 ekaan erään...omiin.
Treenasi ainakin tällä viikolla vielä joukkueen kanssa ja hyvällä sykkeellä meni.Ei voi kuin ihmetellä mitä Brejcakin on pitänyt tehdä että on suljettu täysin pois pelaavasta kokoonpanosta. Tietääkö kukaan onko se enää edes treeneissä? On tuolla sellaista seppää taas kentällä että pelilliset syyt ne eivät ole, tänään olisi top 4 pakki kentällä. No, ehkä se on parempi maksaa tyhjästä ja pitää kaveri kotona poppareilla...
Niinpä, ihmetellä täytyy miksei mahdu kokoonpanoon. Joka tapauksessa todella tyhmää roikottaa kaveria mukana vaikka ei ole aikomustakaan peluuttaa.Ei voi kuin ihmetellä mitä Brejcakin on pitänyt tehdä että on suljettu täysin pois pelaavasta kokoonpanosta. Tietääkö kukaan onko se enää edes treeneissä? On tuolla sellaista seppää taas kentällä että pelilliset syyt ne eivät ole, tänään olisi top 4 pakki kentällä. No, ehkä se on parempi maksaa tyhjästä ja pitää kaveri kotona poppareilla...
Modet hei, ei tosiaan kiinnosta roikkua pelkästään tuolla tuomarivinkumiselle pyhitetyssä ketjussa. Sallikaa ottelukohtainen seuranta, niin siistiytyy joukkueosiot.Jätkät hei, ei tää voi olla niin vaikeeta
§ 11 Otteluseuranta on sallittua niitä varten tarkoitetussa osiossa tai ketjussa.
Pennasta haukuttu melkoisesti siitä puutteellisesta latauksesta ja miten vaatii ammattilaisia kantamaan oman vastuunsa. Tai ainakin minä olen haukkunut ja mielestäni syystä. Karmeaa huomata miten kova kuri sillä on kuitenkin joukkueesta, kun ei napostele yhtään jos ei ole Pendo huutamassa naama punasena. Kelle ne vittu siellä pelaa?Eihän näistä neljästä matsista missä Pennanen on ollut pois jää hirveästi kerrottavaa.