HPK:n maalilaulun sanat?

  • 10 116
  • 7
Kattelin tossa tänään HPK-TPS-pelin, onnittelut voitosta, mut tää teiän maalilaulu (jota Ässä-fanina oon kironnu eräänkin kerran ku taululle syttyy 7-0)... Miten sen sanat menee?

Siis selvimmin kuuluu "Taas hassuttelee vastustajaa HPK" jossain vaiheessa, mut miten koko sanat menee? Kuka siinä on esittäjänä ja mikä on kappaleen nimi? Googlella en löytänyt mitään.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
En o HPK-fani, mutta autetaan nyt kaveria hädässä. Kappaleen nimi on Se on siellä! ja sen esittää Kai "Kuju" Hyttinen.

Kappaleen sanat löytyvät ainakin tämän linkin takaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Todella sääli ettei meidän maalibiisiä saa mistään.. Vai saako sen jostain ja onko se jollakin yksityishenkilöllä? Hyttinenhän tuota laulelee. Mikä olisi sen hienompaa kuin kotona pitäessä peli-iltaa soittaa maalilaulua maalin tullessa!!
 
Viestin lähetti Leiska
En o HPK-fani, mutta autetaan nyt kaveria hädässä. Kappaleen nimi on Se on siellä! ja sen esittää Kai "Kuju" Hyttinen.

Kappaleen sanat löytyvät ainakin tämän linkin takaa.

Kiitos, löyty näköjään moni muukin tuolta ja sä olet varmaan oikea tyyppi kertomaan mistä sais Jypin maalilaulun sanat? Se meni jotenki "Ei maha mittää, ei maha mittää". Toi soi siis ainaki viime vuostuhannella, soiko vielä?

Ja sori HPK-fanit kun tää kysymys tuli teiän palstalle, mut ei viittiny avata uutta ketjua tätä varten.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti En välttämättä
Kiitos, löyty näköjään moni muukin tuolta ja sä olet varmaan oikea tyyppi kertomaan mistä sais Jypin maalilaulun sanat? Se meni jotenki "Ei maha mittää, ei maha mittää". Toi soi siis ainaki viime vuostuhannella, soiko vielä?

Eipä kestä. JYPin maalilaulusta, jossa on tuollaiset sanat, ei minulla ole minkäänlaista muistikuvaa. Sen verran "nuorta" sukupolvea vielä olen. Tällä hetkellä JYPin ns. voittobiisi on kappale nimeltään Palava katse ("punainen , musta, valkoinen, värit on voittajien, jne."). Sitä ennenhän JYPHT:n aikaan kappale oli se, jossa laulettiin jotenkin seuraavasti: "JYP Hockey Team, JYP Hockey Team, taas pistää kiekon maaliin, JYP Hockey Team, JYP Hockey Team, näin korjaa pistesaaliin.."
 
Viestin lähetti Leiska
Eipä kestä. JYPin maalilaulusta, jossa on tuollaiset sanat, ei minulla ole minkäänlaista muistikuvaa. Sen verran "nuorta" sukupolvea vielä olen. Tällä hetkellä JYPin ns. voittobiisi on kappale nimeltään Palava katse ("punainen , musta, valkoinen, värit on voittajien, jne."). Sitä ennenhän JYPHT:n aikaan kappale oli se, jossa laulettiin jotenkin seuraavasti: "JYP Hockey Team, JYP Hockey Team, taas pistää kiekon maaliin, JYP Hockey Team".

Voi tietysti olla, et mäkin muistan väärin, mut jos jollain on tietoa, niin mielellään haluaisin sanat.

Edit: Onko jonkun mielestä jotain outoa jos Ässä-fani tykkää HPK:n ja JYPin maalilauluista? Meenkö seuraavaks tonne "Oletko vaihtanut joukkuetta?" ketjuun =)
 

Meteor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Devils
Viestin lähetti puuha-pete
Todella sääli ettei meidän maalibiisiä saa mistään.. Vai saako sen jostain ja onko se jollakin yksityishenkilöllä? Hyttinenhän tuota laulelee. Mikä olisi sen hienompaa kuin kotona pitäessä peli-iltaa soittaa maalilaulua maalin tullessa!!
Kyllä sen ainakin itse olen joskus DC++ ladannut, että kyllä sitä ainakin liikenteessä on.
 

M10

Jäsen
jos on millä pelata on helppo pelata. ja taas me saamme viettää maalijuhaa rajua. se on siellä "siellä" vain sjögren kilahti. ja kiekko maalin perukoille jälleen vilahti. SE on Siellä siellä- vain putki keilahti taas lätkä menee perukoille jäällee ilahti. taas hauussuttelee pronssijutskoja ker-hoo.ooo. viekää se rassukakka pois. koivu iso majava
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös