HPK:n kotisivut, oma some ja muu markkinointi

• 3 394
  • 37

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Mä haluan takaisin sen vanhan kellon sinne seinälle ja sitten se "manuaalinen" sarjataulukko sinne selostuskopin viereen. Ne toimi ja oli selkeet!
Tulipa nostalgiahuurut tuosta sarjataulukosta, olin täysin unohtanut moisen.

Tämä ulkonäyttöliiketoiminta on aivan hyvä avaus. Yhteen näyttöön saa kuitenkin myytyä kuukauden aikana ihan mukavasti noita 300-1000€ paketteja (muistaakseni hinnat olivat noissa luokissa, kun olen viimeksi ollut mukana ostamassa näkyvyyttä vastaavalta toimijalta).

Lisäksi nyt voidaan myydä hallin mainostaulujen paketteja, joihin sisältyy mainontaa myös uusissa tienvarsinäytöissä. Myyntiä vs. kilpailu Hämeenlinnassa varmasti edistää se, että rahat satavat Kerhon laariin.

Tärkeää on tosiaan, että valotauluja saadaan myytyä myös kehuskuntiin. Volyymipeliä tuokin bisnes pitkälti taitaa olla.

sportfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meinaat varmaan hallin jumbotronia? Jeesuksen aikainen hökötys jota saa aina hävetä.

Muistanko oikein että syy miksi ei ole uudistettu on se että rakenteet ei kestä nykyaikaista painavaa näyttöviritystä?
Mutta pelkät näytöt kyllä kestäisi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Meinaat varmaan hallin jumbotronia? Jeesuksen aikainen hökötys jota saa aina hävetä.

Muistanko oikein että syy miksi ei ole uudistettu on se että rakenteet ei kestä nykyaikaista painavaa näyttöviritystä?
Ei kai nyt pelkät näytöt voi painaa yhtä paljoa kuin tuo nykyinen lohkare.

E: Tähän malliin tehty esim Clevelandissa. Ei nyt siis tietenkään tänne tulisi samassa kokoluokassa, mutta samalla tyylillä.
Uusimmassa Podissa toimari kertoo, että uudesta mediakuutiosta on jo keskusteltu ja sellainen joka sopii Hämeenlinnaan, niin on noin 100k investointi. Tässä myös @Benkku sinulle todennäköisesti vastaus.
Varmaan moni katseli U20 pelejä? Siellä Ottawassa oli aika tyylikäs 4-sivuinen näyttö joka ei ollut iso ja oli alhaalla, niin kuin rinkulallakin. Minulle tuli heti sen nähtyä mieleen, että tuollainen sopisi Rinkelinmäellekin.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Noista naapurikunnista tuli mieleen Kangasala. Vituttaa joka kerta, kun näkee siellä sen jonkun "TERVETULOA TAPPARAN VALTAKUNTAAN" tms. mainoksen ohi ajaessa.

Ledimainokset toimivat tietysti pelkkää kangaspahvia paremmin ja toivon mukaan myönteisemmin.

Hallituskadulla on pelkkä pieni leditaulu siinä torin yläpäässä, ja siihenkin kiinnittää muuten aina magneetin lailla huomion. Mainostajille toimivaa näkyvyyttä ja modernimman ajan meininkiä. Taatusti parempi sijoitus kuin ruutu lehden nurkassa, lehtimainoksia väheksymättä.

Itse pitäisin ehkä merkittävimpänä tässä sitä, että voi kaupata yrityksille uskottavampia paketteja pelkän jokavuotisen aition ja laitamainoksen sijaan.

Asconisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Playing Knights
Ihan kuin katosta roikkuisi valtava kuvaputkitelkkari.

Rumahan se on, mutta minkäs teet. Itseä häiritsee siinä kuitenkin lähinnä se D-päätyyn osoittava sivu, jossa on pikselöitynyt kaistale näytössä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kangasalasta en tiedä, mutta Riihimäellä ainakin pitäisi mielestäni Kerhon olla läsnä.
Riksussahan näkyi yhdessä vaiheessa Jokerit enemmän kuin Kerho. Silloin olikin Jalonen puikoissa ja esim. asematunneli oli täynnä "minä, me" mainoksia.

sportfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja radio cityn taajuus pitäisi kuulua edes riksussa niin voimakkaasti että ei vaihda Hyvinkään taajuudelle ennen kuin vasta Hyvinkäällä.

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä haluan takaisin sen vanhan kellon sinne seinälle ja sitten se "manuaalinen" sarjataulukko sinne selostuskopin viereen. Ne toimi ja oli selkeet!
Oih niitä aikoja. Muistan myös Lintumäen kommentit "meille ei mitään jumbotroneja tule".
Tavallaan se sarjataulukko olisi nykypäivänäkin hieno nostalgiapamaus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy