Hieno ele Kerholta, mutta olisi tämänkin voinnut pikkasen aikaisemmin kuin vajaat 2vko ennen ilmoittaa. Tämän takia en harmikseni pääse osallistumaan, kun ei enään tällä aikataululla saa työvuoroja muokattua. Mutta kuitenkin hengessä mukana ja tsemppiä Teemulle.Pistetäänpä vaikkapa tänne:
Lupaava jääkiekkoura päättyi loukkaantumiseen – Teemu Tenhusen tarina - Hämeenlinnan Pallokerho
Koko HPK perhe saa mahdollisuuden auttaa Teemua hyväntekeväisyysottelun kautta. HPK Alumni – Jokerit Alumni pelataan lauantaina 25.8.2018 klo 15.00 Ritari-areenassa. Pääsylippujen tuotto lahjoitetaan kokonaisuudessaan Teemulle. HPK Liiga Oy lahjoittaa ottelun myyntipisteiden tuotot Teemulle.
Että silleen...
Josset pääse paikalle voit osoittaa tukesi, vaikka vain ostamalla lipun ja antamalla eteenpäin. 10€ ei kummiskaan ole iso raha. Jos netistä voisi ostaa ostaisin lipun ja käskisin lahjoittaa jollekkin paikallisellle.Hieno ele Kerholta, mutta olisi tämänkin voinnut pikkasen aikaisemmin kuin vajaat 2vko ennen ilmoittaa. Tämän takia en harmikseni pääse osallistumaan, kun ei enään tällä aikataululla saa työvuoroja muokattua. Mutta kuitenkin hengessä mukana ja tsemppiä Teemulle.
Itse ostin viisi ja haastan muut tekemään samoin. Jos joku nyt haluaa ostaa eikä pääse toimistolle ja ostaminen ei muuten onnistu, niin laittakaa viestiä.
I’m in, 5 lippua. Laitan sulle viestin, loistava idea!
Tenhun Peli - lisätietoja lipuista ja ottelusta - Hämeenlinnan Pallokerho
"Voit lahjoittaa ostamasi lipun ja se ohjataan joko HPK:n junioripelaajille tai vähävaraisille paikallisille perheille. Jokaiselle ostetulle lipulle etsitään käyttäjä, jotta Ritari-areenaan saadaan mahdollisimman paljon väkeä."
Itse ostin viisi ja haastan muut tekemään samoin. Jos joku nyt haluaa ostaa eikä pääse toimistolle ja ostaminen ei muuten onnistu, niin laittakaa viestiä.
Samoin: seitsemän lippua hyvään tarkoitukseen - ja vaikka kolme vielä lisää, jos tähän lähtee muutama muukin palstalainen mukaan. Kerrassaan hieno idea tosiaan: kiitos, @Jääkaappi !I’m in, 5 lippua. Laitan sulle viestin, loistava idea!
Tässä uutisessa kokoonpanoja peliin:
Tenhun Peli: Saros ja Teräväinen tähdittävät joukkueita
Aaaahahahaha!!! "13. hyökkääjä Toni Mäkiaho"
Että silleen...
Tässä uutisessa kokoonpanoja peliin:
Tenhun Peli: Saros ja Teräväinen tähdittävät joukkueita
Aaaahahahaha!!! "13. hyökkääjä Toni Mäkiaho"
Että silleen...
Sama pisti silmään kuin myös se että Riku Hahl on Jokereiden alumneissa. Nähdäänkö pelin aikana "mäkkärit" eli roudaakin autolla Hahlin kerhon koppiin eikä kuten normaalisti Hämeenlinnasta Helsinkiinpäin.Tomekia ei näy Jokereiden kokoonpanossa, ja nyt siihen selvisi syykin. Ei ilmeisesti halua tarjota uusintatansseja viihdykkeeksi kotiyleisölle, en toki itse itseänikään nöyryyttäisi toistamiseen.
Toni Mäkiaho HPK - Jokerit Tomek Valtonen - YouTube
Tomekia ei näy Jokereiden kokoonpanossa, ja nyt siihen selvisi syykin. Ei ilmeisesti halua tarjota uusintatansseja viihdykkeeksi kotiyleisölle, en toki itse itseänikään nöyryyttäisi toistamiseen.