Mainos

HPK:n juniorit

• 728 488
  • 2 064

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Ja sitten kun näitä on tarpeeksi runkona (suht edukkailla soppareilla), on myö kenties mahdollista jollain aikajänteellä tehdä myös ne 2-3 kovempaa satsausta avainpositioihin.

Onneksi ei ole mitään "kokeneen ukon" överisopimuksia nyt rasittamassa vuosia kulurakennetta, vaan se ainoa "överisoppari" on Nikkilä, joka on oikeasti pelipaikkansa kermaa vielä vuosia Liigassa.

Keväästä -24 eteenpäin voi luoda aika tyhjältä kankaalta nyt.
Jos mä olen ymmärtänyt Nikkilän sopimukseta jotain, niin sehän tuli puoli ilmatteeksi tänne. Eikä todellakaan ole överi. Hietasen/Phillun sopparit on niitä kalliita?

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Hei hei hei! Mitä tää kaikki nyt on? Eikö Kerhossa pitänyt kaiken olla paskaa saunakaverien puuhastelua - ja varsinkin junioritoiminnan, jonka ei pitänyt nousta moneen vuoteen?

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hei hei hei! Mitä tää kaikki nyt on? Eikö Kerhossa pitänyt kaiken olla paskaa saunakaverien puuhastelua - ja varsinkin junioritoiminnan, jonka ei pitänyt nousta moneen vuoteen?
No eihän tämä hyvältä näytä, jos kauden ainoat voitot otetaankin nyt heti kauden alussa, kuntopiikki ajoitettu väärin ja päävalmentajallakin kalju.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvä biisi se on. Mutta kun tiukkapipoja on maailma täynnä niin...
...osa niin tiukkapipoja ettei tartteis muka ottaa muita ihmisiä huomioon, että mennään vain näiden minun vanhojen uskomusten mukaan, höhöö eikö naurata.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Aika on kyllä ajanut hiukan ohi tuosta biisistä. Mun ikäluokka ei aikanaan havainnut siinä mitään kummallista, mutta nykyaikana ei kannattaisi ehkä julkisesti esittää.

Yhteiskunta on tosiaan muuttunut. Mutsi tässä yksi päivä totesi, että heillä aapisessa opetettiin, et N pesee naamaa ja vaikka kuinka pesee se ei valkene tjsp.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy