HPK:n juniorit

  • 668 992
  • 1 905

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tuota kun lukee, niin ajattelee ettei tuollainen voi olla totta ja heti perään ajattelee, ettei yllättäisi yhtään. Toivottavasti joku media tarttuu tuohon ja perkaa.

Ymmärtääkseni tässä ei niinkään ole kyse siitä tarttuuko joku media vaan siitä, että varmistetaan tilanne ennen kuin avataan sanainen arkku median suuntaan.

Itse olen myös tässä vielä vähän varpaillani sen suhteen mitä uskallan sanoa etten aiheuta kärsineelle osapuolelle enemmän damagea mutta jos ja toivottavasti päätyy julkisuuteen niin tulen itse ainakin tuuttaamaan artikkelia joka kanavaan.

Varmuudella voin kuitenkin sanoa, että tapahtuma on myös Jääkiekkoliiton Hämeen alueen tiedossa ja siellä osataan ainakin leikkiä strutsia. Kun laittaa pään hiekkaan niin eihän silloin kukaan muukaan näe
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Ymmärtääkseni tässä ei niinkään ole kyse siitä tarttuuko joku media vaan siitä, että varmistetaan tilanne ennen kuin avataan sanainen arkku median suuntaan.

Itse olen myös tässä vielä vähän varpaillani sen suhteen mitä uskallan sanoa etten aiheuta kärsineelle osapuolelle enemmän damagea mutta jos ja toivottavasti päätyy julkisuuteen niin tulen itse ainakin tuuttaamaan artikkelia joka kanavaan.

Varmuudella voin kuitenkin sanoa, että tapahtuma on myös Jääkiekkoliiton Hämeen alueen tiedossa ja siellä osataan ainakin leikkiä strutsia. Kun laittaa pään hiekkaan niin eihän silloin kukaan muukaan näe

Viesti poistettu.

Ei ole millään tavalla suotavaa toimintaa nimetä eikä varsinkaan arvailla ala-ikäisten pelaajien henkilöllisyyksiä.

T: Modet
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Miksi kirjoitin tämän tänne? Koska nopeasti on pääteltävissä, että taas kerran on saatu poika jonka erinomaisuutta on korostettu ja mikään muu ei ole ollut tärkeää kuin kiekko.
Lainattu alkuperäisestä tekstistä...

Tähänhän näiden rönnien ja muiden sekoilut perustuu. Ei ole mitään väliä, kunhan osaa pelata peliä.

Tämä "kulttuurihan" on tuttu esim. Yhdysvalloista. Urheilijoita puolustetaan kaikin tavoin ja kaikki lakaistaan maton alle.

Näkyy myös koulumaailmassa nykyään. Myös vanhempien hyökkäykset. Uhataan tehdä kaikista muista valituksia, jos omaa huollettavaa syytetään jostain.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Lainattu alkuperäisestä tekstistä...

Tähänhän näiden rönnien ja muiden sekoilut perustuu. Ei ole mitään väliä, kunhan osaa pelata peliä.

Tämä "kulttuurihan" on tuttu esim. Yhdysvalloista. Urheilijoita puolustetaan kaikin tavoin ja kaikki lakaistaan maton alle.

Näkyy myös koulumaailmassa nykyään. Myös vanhempien hyökkäykset. Uhataan tehdä kaikista muista valituksia, jos omaa huollettavaa syytetään jostain.
Näinhän se vähän menee.

Mutta rohkenen epäillä, että jos tai kun(?) tämä asia päätyy suuremmin julkisuuteen edes paikallisesti, niin sen tuoma negatiivinen julkisuus pakottaa HPK:n reagoimaan ja hyvä niin. Tää ei oo mun HPK, jos asiat hoidetaan näin.
 
Viimeksi muokattu:

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Näinhän se vähän menee.

Mutta rohkenen epäillä, että jos tai kun(?) tämä asia päätyy suuremmin julkisuuteen edes paikallisesti, niin sen tuoma negatiivinen julkisuus pakottaa HPK:n reagoimaan ja hyvä niin. Tää ei oo mun HPK, jossa asiat hoidetaan näin.
Nimenomaan tämä. Juhlapuheissa halutaan olla iso toimija lasten ja nuorten yhteiskunnallisessa liikuntakasvatuksessa. Siihen ei todellakaan sovi tällaisten asioiden maton alle lakaiseminen. Vielä mediaa parempi perkauskanava olisi HPK:n oma ulostulo, jossa asia avattaisiin ja ilmoitettaisiin sanktiot niitä ansaitseville toimijoille. Lisäksi vedottaisiin myös liittoon parempien toimintatapojen kehittämiseksi.

Se olisi esimerkillä johtamista.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Näinhän se vähän menee.

Mutta rohkenen epäillä, että jos tai kun(?) tämä asia päätyy suuremmin julkisuuteen edes paikallisesti, niin sen tuoma negatiivinen julkisuus pakottaa HPK:n reagoimaan ja hyvä niin. Tää ei oo mun HPK, jossa asiat hoidetaan näin.
Joo, kommenttini ei ollut Kerhon osallisuuteen liittyvä, vaan mietityttää juuri tuo ilmiö, josta kirjoitin.

Huonostihan seurassa on toimittu tapauksen suhteen.

Toisaalta, jos asia on edennyt viranomaisille / on ollut esim. poliisin tutkinta, ei seura saa puhua asiasta mitään. Toki seuran omat reagoinnit on sitten asia erikseen. Mutta siis... seura ei välttämättä voi tuoda asiaa julki noin vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös