Niin se vaan alkaa uusi kausi kolkuttelemaan ovella siihen malliin, että ensimmäinen harjoitusottelu pelataan jo tasan viikon päästä 5.8. Silloin, oli joukkue sitten kuinka valmis tai vajavainen tahansa, Rovaniemellä vastassa peräkkäisinä päivinä kaksi kertaa TsSKA. Tähän ketjuun voisi päivitellä pientä otteluraporttia, havaintoja ja näkemyksiä pelin tasosta ja kokoonpanoista. Itse en näillä näkymin tule näkemään yhtään näistä harkkapeleistä, joten sitäkin suuremmalla mielenkiinnolla odottelen kommentteja tähän ketjuun. Myöskin jos johonkin otteluun sattuu ilmaantumaan jotain striimiä tai jälkikäteen videokoostetta tai raporttia, voinee niitä tänne postailla.
Itse odotan tietenkin kovasti, miten uudet miehet pärjäävät, eritoten tässä vaiheessa Viedensky. Toki kuten hyvin tiedämme, ei näistä harkkapeleistä voi liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä vetää suuntaan taikka toiseen, mutta jotain hajua voi kuitenkin saada. Joten ei muuta kuin kiekkoa jäähän ja kohti kautta 2014-2015!
Ti 05.08. Rovaniemi TsSKA, KHL (tappio 1-4)
Ke 06.08. Rovaniemi TsSKA, KHL (tappio 0-2)
Pe 15.08. Hämeenlinna Sibir, KHL (tappio 2-0)
La 16.08. Hämeenlinna Jokerit, KHL (tappio 1-2(1-1))
To 21.08. Hämeenlinna Blues (tappio 2-3(2-2))
To 28.08. Forssa Ässät
(Ma 01.09. Hämeenlinna Kazan, KHL) PERUTTU!
To 04.09. Hämeenlinna Pelicans
Itse odotan tietenkin kovasti, miten uudet miehet pärjäävät, eritoten tässä vaiheessa Viedensky. Toki kuten hyvin tiedämme, ei näistä harkkapeleistä voi liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä vetää suuntaan taikka toiseen, mutta jotain hajua voi kuitenkin saada. Joten ei muuta kuin kiekkoa jäähän ja kohti kautta 2014-2015!
Ti 05.08. Rovaniemi TsSKA, KHL (tappio 1-4)
Ke 06.08. Rovaniemi TsSKA, KHL (tappio 0-2)
Pe 15.08. Hämeenlinna Sibir, KHL (tappio 2-0)
La 16.08. Hämeenlinna Jokerit, KHL (tappio 1-2(1-1))
To 21.08. Hämeenlinna Blues (tappio 2-3(2-2))
To 28.08. Forssa Ässät
(Ma 01.09. Hämeenlinna Kazan, KHL) PERUTTU!
To 04.09. Hämeenlinna Pelicans
Viimeksi muokattu: