vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Melko vanhaksi sitä itsensä tuntee, kun joutuu tällaisia kyselemään
Mä en viitsinyt ees kysyä. Aattelin, etten ymmärrä kuitenkaan vastausta.
No kertokaa nyt sitten?
Melko vanhaksi sitä itsensä tuntee, kun joutuu tällaisia kyselemään
Mä en viitsinyt ees kysyä. Aattelin, etten ymmärrä kuitenkaan vastausta.
No kertokaa nyt sitten?
Melko vanhaksi sitä itsensä tuntee, kun joutuu tällaisia kyselemään, mutta kysyn kuitenkin. Mikäköhän mahtaa olla tämä mestaruustuote nimeltään snapback? HPK:n sivuilla kyseisen tuotteen kuvan kohdalla on Otto Paajanen, joka osoittelee kultamitalia lippahattu päässään. Onko tämä siis se lippahattu, joka nyt on nuorisokielellä snapback ja jos on, niin mistä tuollainen nimi on tullut lippahatulle? Ei mulla muuta.
Laitetaan tää nyt vaikka tänne: Arto änäriin. Linkki johtaa adressit.comiin. Adressin tekijöinä Köyhät Ritarit. Ei helvetti.
Näinköhän Lada ens kaudella täällä pelaa...
Snapchatia voinee käyttää snapback päässä. Snäppi.Melko vanhaksi sitä itsensä tuntee, kun joutuu tällaisia kyselemään, mutta kysyn kuitenkin. Mikäköhän mahtaa olla tämä mestaruustuote nimeltään snapback? HPK:n sivuilla kyseisen tuotteen kuvan kohdalla on Otto Paajanen, joka osoittelee kultamitalia lippahattu päässään. Onko tämä siis se lippahattu, joka nyt on nuorisokielellä snapback ja jos on, niin mistä tuollainen nimi on tullut lippahatulle? Ei mulla muuta.
Snapchatia voinee käyttää snapback päässä. Snäppi.
Kuuntelin tämän tänään ja pakko sanoa että olipas hyvä jakso, jonka kuunteluun täältä todellakin suositus.Mika Toivola Lindgren & Sihvonen radio-ohjelmassa vieraana tänään. Jakso löytyy yle areenasta.
Kiitos Mika!
Hämeenlinna, tuo pienimunaisten pikkusieluisten kusipäiden tyyssija!HPK:n mestaruusjuhlat saivat mielensäpahoittajan liikkeelle – juhlista on tehty tutkintapyyntö poliisille
Linkki kaupunkiuutisten sivuille.
Anna Sakkoa Saatana (Radio Rock)
Tämä puolestaan vie YouTubeen.
Se että minä, sinä ja muutama tuhat muuta henkilöä olimme torilla yöllä oma-aloitteisesti, ei poista sitä faktaa, että tilaisuus oli järjestytty. Siellähän oli järjestyksenvalvojat, musiikkia jne.Minä ja muut yksityishenkilöt emme olleet Hämeenlinnan torilla 4.5.2019 noin klo 23:55 -> em. toritapahtuman vuoksi, vaan oma-aloitteisesti ja vapaamuotoisesti osoittamassa tyytyväisyyttä HPK:n voittamaa mestaruutta kohtaan. Tällaista vapautta ei perustuslain nojalla voi nähdäkseni normaalioloissa rajoittaa, ellei julkisen paikan yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpito muuta edellytä.
Pitäisiköhän olla oma ketju CHL:lle?