Taloudelliselta näkökannalta onkin varsin pitkäjänteistä toimintaa vetää vuosi toisensa perään ilman sponsorinimeä ja -tuloja sen sijaan, että olisi valmis vaihtamaan kyseistä nimeä vaikka joka ikinen päivä, jos siitä saa sentinkin lisää organisaation kassaan.
Niin, liekö tuo paikka sellainen, että sitä ei haluta millään superalennuksilla myydä, Hassinen haluaa viimeisen sanan tai joku muu kiva pikku syy.
Kyllä sitä minunkin mielestäni voisi vaihtaa vaikka joka päivä, mutta sitten taas alkaisi itkuporu siitä, että ei ole ammattimainen organisaatio, kun hallin nimi vaihtuu koko ajan.
Hallin sponsorointi on siinä mielessä "harmittominta mahdollista" sponsorointia, että yksikään laatikkomainos ei "pilaa" sen myötä joukkueen peliasua, mutta toisaalta sponsori saa kuitenkin merkittävää näkyvyyttä itselleen.
Tuo on muuten aika huvittava heitto.
Että silleen...