Satakunnan Kansan mukaan Max Kenig ensi kaudeksi Ässien apuvalmentajaksi.
Ai että. Tarkoittaako tämä että Pasi "Arvosen Pasi" Arvonen tulisi vaihtokaupassa paluumuuttajana laittamaan oranssin organisaation kondikseen? Suoraan siihen Kenigin junioripäällilön paikalle ajamaan Pantsekiekon ilosanomaa meijän unohdetulle junnukiekolle!
Huh, mikä ajatusleikki. Too soon.
Urheiluruudussa Toivasen kommentit koronan takia muutettuun sarjataulukkoon.
Mainittiin hallitseva mestari. Myhäilen yhä.
Entäs sen jälkeen? Vaikka nyt kaikki eivät halua nähdä sen ympäriltä Kerhon toiminnassa väärää, kannustan silti vilkaisemaan HPK-juniorien HPK-arvoja esittelevää kivitaulua: HPK-Juniorijääkiekko ry - Arvot
Juu. Paljon on kertonut Tiilikaisesta penkillä. Näkikin sen siellä.Cmore rankaisee kerhoa kun anus selostaa!
Cmore rankaisee kerhoa kun anus selostaa!
Klassikossa "Hämeenlinnan Pallokerho vs. Saimaan Pallokerho".
Klassikossa "Hämeenlinnan Pallokerho vs. Saimaan Pallokerho".
Mitä itse kuunnellut viime aikoina kiekkokiukaita, niin hieman sellaista piiloviestintää Petteri harrastaa ja juurikin tuon meidän toimarin suuntaan. Vihjailee fanipoika -juttujaan ja ei tilanteen tasalla olevana, kuten ei ilmeisesti koko HPK:n johtokaan ole aina hallitusta myöden. Saa sen kuvan, että HPK:ssa ainoa joka on hommansa tasalla olisi Toivola.Korpimaan Antti ei selkeästikään arvosta Sihvosen kirjoittelua:
Mielipide: Sihvonen tietää, vai tietääkö? – Katkeruus HPK:ta kohtaan paistaa jälleen kerran tekstistä läpi
Luettuani Petteri Sihvosen kitkerän kirjoituksen (HäSa 14.www.hameensanomat.fi
Minun puolestani olkoot fanipoikaa kuka tahansa, mutta kun katsoo kerhon taloutta ja sitä kuinka helvetin hyvää duunia sillä saralla on tehty, niin en lähtis toimistoa ihan tyysti bussin alle heittämään. Kun Toivanen astu puikkoihin, niin joo, olihan siellä jotain naamakirja juttuja ym liipalaapaa, mutta kyllä Toivanen on sitten sitä hyvääkin saanut aikaseksi ja aika isolla suuttimella onkin.Mitä itse kuunnellut viime aikoina kiekkokiukaita, niin hieman sellaista piiloviestintää Petteri harrastaa ja juurikin tuon meidän toimarin suuntaan. Vihjailee fanipoika -juttujaan ja ei tilanteen tasalla olevana, kuten ei ilmeisesti koko HPK:n johtokaan ole aina hallitusta myöden. Saa sen kuvan, että HPK:ssa ainoa joka on hommansa tasalla olisi Toivola.
Eli siinä mielessä olen kyllä Korpimaan Antin linjoilla, että olisiko aika puhua suoraan ja lopettaa vihjailut. Tietysti jos motiivi on luoda vaan hämmennystä ja klikkiotsikoita, niin sitten.
Itse olen vain miettinyt, kun kiekkokiuas on antanut krediittiä itselleen tässä matkan siitä, että heidän ansiosta HPK:ssa on esim urheilujohtaja ja ovat taho, joka osittain edesauttanut HPK:n huipulle, niin eikö siellä sitten ole osasyy samalla niihin laskuihin?
Juurikin näin, toimari hoitaa taloutta ja antaa pelimerkit urheilujohtajalle, urheilujohtaja hoitaa tj:n määrittelemällä budjetilla rosteria valmentajan kera ja valmentaja valmentaa. Vaikka kuinka olen kritisoinut valmentajaa alkukaudella, niin kyllä loppukauden tuloksella sanon että jatkoon ja mitä tulee alkukauden rosteriin miettien Mika Toivolaa, niin pidin rosteria hyvänä (huom. paperilla) pitkään aikaan mitä kauden aloituksia on ollut, ehkä ainoa kysymysmerkki oli maalivahti puoli. En edelleenkään tiedä mitä helkuttia alkukaudella yritettiin, mutta sanon edelleen Toivolallekin jatkoon. Toimitusjohtajaa en voi moittia mitenkään, hoitanut taloutta erinomaisesti mitä kauden tapahtumiin tulee, joten Toivanenkin jatkoon myös. Ainoa asia mihin Sihvonen osui oikeaan, oli junnupuolen kritisointi. Mutta siinä antaisin runtua hallitukselle, tällaiset Teijo Räsäset ja sukulaispojat Kenigit helkuttiin, ja tilalle oikeaa ammattitaitoa. Jos ihan oikeasti halutaan saada junnupuolta nousuun, siihen pitää vähän panostaakin, eikä vaan pyritä haalimaan puolivalmiita junnuja maailmalta. Omat junnut pitää saada b-junnuista lähtien laadukkaan valmennuksen alle. En moiti junnuvalmentajia, vaan sitä tukea mitä saavat. Tukea voi nyttekin tulla, mutta laatua tuskinpa.Minun puolestani olkoot fanipoikaa kuka tahansa, mutta kun katsoo kerhon taloutta ja sitä kuinka helvetin hyvää duunia sillä saralla on tehty, niin en lähtis toimistoa ihan tyysti bussin alle heittämään. Kun Toivonen astu puikkoihin, niin joo, olihan siellä jotain naamakirja juttuja ym liipalaapaa, mutta kyllä Toivonen on sitten sitä hyvääkin saanut aikaseksi ja aika isolla suuttimella onkin.
Minun puolestani olkoot fanipoikaa kuka tahansa, mutta kun katsoo kerhon taloutta ja sitä kuinka helvetin hyvää duunia sillä saralla on tehty, niin en lähtis toimistoa ihan tyysti bussin alle heittämään. Kun Toivanen astu puikkoihin, niin joo, olihan siellä jotain naamakirja juttuja ym liipalaapaa, mutta kyllä Toivanen on sitten sitä hyvääkin saanut aikaseksi ja aika isolla suuttimella onkin.