HPK Kick-Off 26.4.2024 – ennakkopöhinät, liveseuranta & jälkihöyryt

  • 12 431
  • 142

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Vartti sitten signattu, kun tajuttu et hitto täällähän on väkee paikalla ja streamin takanakin melkein tonni, pakko kai meillä jotain on oltava lyödä pöytään.
Korkein katsojalukema striimillä mitä näky oli 1,1K, että hyvin oli porukkaa linjoilla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nikkilä oli ehdottoman oikea valinta kapteeniksi. Tuo kakaralauma tarvitsee johtajan kentällä. Kuten olen aiemminkin sanonut, Kerhon kannattaa hakea urheilullista menestystä juuri nuorilla nälkäisillä pelaajilla. Muuten kilpaillaan vanhoista parasta ennen -pelaajista. Kyllä mulla luottoa tuohon porukkaan löytyy. Mutta se vaatii peli-identiteetin löytymisen heti kauden alusta asti.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joukkue taitaa olla siinä + juurikin se kiiskinen. Onhan tämä pieni pettymys, muutama arpa sieltä tuli!

Nyt vaan vitunmoinen reenikausi tulille ja syksyllä näytätte mitä meinaa kun pelaa kerhossa.

Vaikka pelaajauutiset ei ollut mitään jymyuutisia niin silti tapahtumalle todella iso peukku, toivottavasti tämä järjestetään tulevaisuudessakin joka vuosi.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nikkilä oli ehdottoman oikea valinta kapteeniksi. Tuo kakaralauma tarvitsee johtajan kentällä. Kuten olen aiemminkin sanonut, Kerhon kannattaa hakea urheilullista menestystä juuri nuorilla nälkäisillä pelaajilla. Muuten kilpaillaan vanhoista parasta ennen -pelaajista. Kyllä mulla luottoa tuohon porukkaan löytyy. Mutta se vaatii peli-identiteetin löytymisen heti kauden alusta asti.
Juuri näin. Urheilullisuus on se juttu, josta voidaan saada etua muihin. Mutta pelitavan on syytä toimia tai muutoin ollaan isoissa vaikeuksissa.

Hankinnoista voi aina olla montaa mieltä mutta kyllä tapahtuma paikkansa ansaitsee. Väkeä oli kyllä kuin sitä kuuluisaa pipoa ja hyvä, että mahtui liikkumaan.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Onko jossain jotain arvioo paljonko väkeä oli paikan päällä? Tai osaaki joku arvioida?
Oma väsynyt valistumaton arvaus menisi varmaan jossain 300-500 paikkeilla, mutta todettakoon samalla, että arvioin myös usein pankkitilin saldoa aika paljon ns. vituilleen.

Sen verran oli, että piti väistellä että pääsi liikkumaan, muttei niin paljoa että olisi olut läikkynyt.

Toki kun pelaajat julistettiin niin väki väheni noin neljällä tuhannella ja ne viisi jotka jäi niin pyörittelivät päätään - joku taisi vaimolleen soittaa ja pyydellä anteeksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös