HPK Kick-Off 26.4.2024 – ennakkopöhinät, liveseuranta & jälkihöyryt

  • 12 395
  • 142

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Sen verran huutelen vieraisiin pöytiin että hienoja tilaisuuksia nämä on vaikken kerhoa kannatakaan, olen itse aina tykännyt tälläisitä tapahtumista. Sitten taas jos pelaajien taso on samaa kuin viime vuonna niin tämän tilaisuuden voisi jättää pitämättä, tämä vain oma mielipiteeni. Ulkomaalaisia varmaankaan tässä kohtaa on turha hirveämmin odotella, joten aika suomalaispainotteinen ilta tulossa

Olen aina toivonut Ässille tälläistä tilaisuutta joten hieman kateellisenakin seuraan sivusta, hyvä kerho!
 

Surströmming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Sen verran huutelen vieraisiin pöytiin että hienoja tilaisuuksia nämä on vaikken kerhoa kannatakaan, olen itse aina tykännyt tälläisitä tapahtumista. Sitten taas jos pelaajien taso on samaa kuin viime vuonna niin tämän tilaisuuden voisi jättää pitämättä, tämä vain oma mielipiteeni. Ulkomaalaisia varmaankaan tässä kohtaa on turha hirveämmin odotella, joten aika suomalaispainotteinen ilta tulossa

Olen aina toivonut Ässille tälläistä tilaisuutta joten hieman kateellisenakin seuraan sivusta, hyvä kerho!
Hieno perinne ja hieno tapahtuma, mutta usein julkistukset eivät ole kovinkaan tyydyttäviä :D Ehkä tässä tärkein on se pienen seuran yhteisöllisyys mikä pitää keinolla tai toisella säilyttää, jotta edes pieni mielenkiinto pysyy vaikeina aikoina.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Onkohan illan juontajalle saatu pöytää lavalle vai noukitaanko papereita taas lattialta? Alkais jo!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Usein on ollut este osallistua tapahtumaan ja nyt, kun pääsisi menemään niin arpoo lähteäkö vai ei.

Ja perkele, nyt loppu arpominen. Hallille se on suunnattava!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Tälläkin kertaa striimi myöhässä, vai alkaako lähetys sittenkin tasalta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös