Mainos

HPK kaudelle 2020–2021

• 154 954
  • 684

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin eli... taitokisa. That's it? Kuten mainittu, hauska idea, mutta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä tuolla olisi pitänyt oikein sitten tapahtua?

Kun vertaa normaaliin Kick-offiin niin eihän sielläkään ole kun ruokaa, juomaa ja muutama puhe. Käsitin itse että nyt olisi sama homma niillä VIP-lipun ostaneilla, mutta lisäksi siihen saa taitokisan vielä lisäksi eli näkee uudet vahvistukset jäällä.

No ainakin itse olen tuon VIP-lipun sisältöön hyvinkin tyytyväinen kun sen silkasta kannatuksesta ostin muutenkin.

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä tuolla olisi pitänyt oikein sitten tapahtua?
...
Käsitin itse että nyt olisi sama homma niillä VIP-lipun ostaneilla, mutta lisäksi siihen saa taitokisan vielä lisäksi eli näkee uudet vahvistukset jäällä.
Loppujen lopuksi parempi tuo tapahtuma-tyyppinä siis on. Saa varmasti enemmän nuoria/uusia faneja paikalle perinteisen kick-offin sijaan, mikä on hyvä ja tärkeä asia.

Ja kiva homma jos tällainen VIP-lippu löytyy. Tokihan näissä on henkilökohtaisia eroja, mutta itse olisi noista mukava päästä juuri kuulemaan niitä puheita ja haastatteluja taitokilpailun sijaan. Enkä osta 55€ lippua tietämättä tarkemmin, minkälaista arvoa sillä saa. "HPK-tuote" ei kerro mitään, ilmeisesti "edustajien tapaaminen" sitten sitä perus-settiä.

Juu juu kauheeta kitinää. All-in-all hyvä tapahtumaidea, heikko arvontuoton viestintä. Toki pitäisi olla tosikannattaja ja maksaa mukisematta.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hauska idea tuo on. Pari lippua ostin, mutta paikalle en pääse.

J.Petke

Jäsen
Niin siis eikö nuo liput ostettu nimenomaan kannatuksesta rakkaan seuran vaikealla hetkellä? Luvattiin järkätä joku tapahtuma, kun pelkkää rahaa ei suoraan voitu ottaa.

Tarkasta ohjelmasta ei ole 100% tietoa mutta toivottavasti sellaista, että siinä samalla saadaan myytyä mahdollisimman paljon syötävää ja juotavaa.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
HäSassa kerrottiin, että Kanninen olisi jäänyt eilen pois lähipiirissä olevan "flunssan" vuoksi. Olisko sitten tämä?

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HäSassa kerrottiin, että Kanninen olisi jäänyt eilen pois lähipiirissä olevan "flunssan" vuoksi. Olisko sitten tämä?
Tämä yhdistettynä U20 tapaukseen ja kaupungilla puhutaan edustuksen karanteenista. Ei sillä, voihan siellä olla jotain merkittävämpääkin tiedossa jollakin.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Tuo nyt toisaalta ei vielä niin "huolestuttava" uutinen olisi. Tuossa tapauksessa ja näillä ennakotiedolla kuitenkaan itse Kanninen ei ole koronassa tai kukaan muukaan joukkueesta. Eli varotoimenpiteenä on juuri se mitä pitääkin.

Tämä yhdistettynä U20 tapaukseen ja kaupungilla puhutaan edustuksen karanteenista. Ei sillä, voihan siellä olla jotain merkittävämpääkin tiedossa jollakin.

Jos taas tapaus on tämä, niin varmaan tietoa tästä saadaan melko pian. Tänään olisi kuitenkin ottelu ja joukkueen ollessa karanteenissa se kohtaaminen pitää kyllä peruuttaa. Lippuja tuohon peliin vielä kuitenkin myydään.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos taas tapaus on tämä, niin varmaan tietoa tästä saadaan melko pian. Tänään olisi kuitenkin ottelu ja joukkueen ollessa karanteenissa se kohtaaminen pitää kyllä peruuttaa. Lippuja tuohon peliin vielä kuitenkin myydään.
Näistä ei ota mitään selvää, ellei ole konkreettista tietoa. Jengi kuulee eriaikaan asioista ja tarina muuttuu muotoon "edustus karanteenissa," vaikka nyt on kyse U20 porukasta. Kanninen vielä poissa ja rosteri vajaa eilen...

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä kuulin että olisi yksi tartunta liigajengissä ja joukkue olisi karanteenissa. Tänä aamuna siis ”tietolähteeni” kuuli tästä.

Voihan se olla että on mennyt puurot ja vellit monella sekaisin ja tämä on se vanha U20-juttu? Toivotaan ainakin näin.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
No voitko sä nyt kuitenkin kertoa tästä asiasta jotakin jos kerran tietoa on? On vähän "klikkiotsikkomaista" kerrontaa ja viesteissä ei ole edes mitään mistä klikata.

Joo ja kerta kaikkiaan upea aihe huudella, että minulla on tietoa, mutta enpäs kerro teille.

Kohta tulee oikeaa tietoa seuran puolelta.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo ja kerta kaikkiaan upea aihe huudella, että minulla on tietoa, mutta enpäs kerro teille.

Teikäläinen kun tällaista kertoo niin jotenkin tuntuu, että @Aamuetana lähteet olivat oikeassa.

Toiveissa tietenkin Maso Hockey Managermainen tiedotustilaisuus missä tiedotettavaa ei ole.

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

No minun mielestä juuri tämä on sellainen aihe mistä ei enempää huudella ennen kuin seura asiasta tiedottaa.

Viimeksi kun kerroin Niko Kapasen sopimuksesta etukäteen niin siitähän soppa syntyi. Taidanpa tästä eteenpäin kertoa aina kaiken tänne mitä satun kuulemaan.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Viimeksi kun kerroin Niko Kapasen sopimuksesta etukäteen niin siitähän soppa syntyi. Taidanpa tästä eteenpäin kertoa aina kaiken tänne mitä satun kuulemaan.

Joo muistelinkin, että laitoit silloin ne viralliset kuvat tänne edellisenä iltana jakoon.

-----

Illan peli peruttu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi perseen perse, nyt alkaa vähän vaikuttaa huonolta kaikkinensa.

Kohta SaiPalta ilmoitus?

Old hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK. New York Rangers
Kanta-Hämeen Keskussairaalan tiedote FB:ssä: "Viime yönä testattiin yksi U20-joukkueen jäsen COVID-19-positiiviseksi. Tartunnan selvittely jatkuu, mutta johtanee koko joukkueen asettamiseen karanteeniin. HPK on suosituksemme perusteella keskeyttänyt myös liigajoukkueen toiminnan toistaiseksi."

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täysin suoraselkäistä ja arvostettavaa ennakointiahan tämä seuralta on. Suurella todennäköisyydellä kuitenkaan edustuksessa tartuntoja ei ole, mutta mielummin sitä harjoituspeliä siirtelee kun ottaisi tällaisia vastaan runkosarjan aikana.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt joutuu kysymään, että miksi Liiga-joukkue ja U20 joukkue eivät ole olleet eristyksissä toisistaan? Toki sitä ymmärtää, että jotain liikennettä on pakko tapahtua, mutta kyllähän sen pitäisi tänä aikana olla aivan minimissä ihan kaikkien sarja-tasojen kesken. Toinen ikävämpi juttu on, että ilmeisesti tarttunut siis Jukurien pelaajalta (ehkä) joka taas luo synkkiä pilviä jääkiekkokauden pelaamisen niskaan.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täysin suoraselkäistä ja arvostettavaa ennakointiahan tämä seuralta on. Suurella todennäköisyydellä kuitenkaan edustuksessa tartuntoja ei ole, mutta mielummin sitä harjoituspeliä siirtelee kun ottaisi tällaisia vastaan runkosarjan aikana.

Kun sairaanhoitopiiri on antanut vahvan suosituksen toiminnan keskeyttämiseen, niin uskoisin kaikkien Liigan joukkueiden toimivan samalla tavalla, myös jatkossa. Tässä on nyt saatu esimerkkitapaukset tulevaa kautta silmällä pitäen.

Sitä en tiedä onnistuuko tuo U20 ja Liiga-joukkeiden eristäminen kaikilla paikkakunnilla, vai onnistuuko missään? Käytetään kuitenkin samoja pukukoppeja yms. ja lisäksi A-junnut paikkaavat loukkaantumisia ja poissaoloja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy