Ihan hauska idea. Hienoa, että jaksetaan keksiä uutta ja erilaista.
Niin eli... taitokisa. That's it? Kuten mainittu, hauska idea, mutta.
Niin eli... taitokisa. That's it? Kuten mainittu, hauska idea, mutta.
Loppujen lopuksi parempi tuo tapahtuma-tyyppinä siis on. Saa varmasti enemmän nuoria/uusia faneja paikalle perinteisen kick-offin sijaan, mikä on hyvä ja tärkeä asia.Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä tuolla olisi pitänyt oikein sitten tapahtua?
...
Käsitin itse että nyt olisi sama homma niillä VIP-lipun ostaneilla, mutta lisäksi siihen saa taitokisan vielä lisäksi eli näkee uudet vahvistukset jäällä.
Onko siellä nyt muitakin altistuneita kuin U20 joukkueen pelaajat? Vai onko kyse juuri U20 joukkueesta ja siihen liittyvä tieto on puskaradion kautta sekoitettu liigajengiin?Korvanappiini saapui ikävä tieto liittyen koronaan ja Pallokerhoon.
Tämä koskee edustusta.
Tämä yhdistettynä U20 tapaukseen ja kaupungilla puhutaan edustuksen karanteenista. Ei sillä, voihan siellä olla jotain merkittävämpääkin tiedossa jollakin.HäSassa kerrottiin, että Kanninen olisi jäänyt eilen pois lähipiirissä olevan "flunssan" vuoksi. Olisko sitten tämä?
HäSassa kerrottiin, että Kanninen olisi jäänyt eilen pois lähipiirissä olevan "flunssan" vuoksi. Olisko sitten tämä?
Tämä yhdistettynä U20 tapaukseen ja kaupungilla puhutaan edustuksen karanteenista. Ei sillä, voihan siellä olla jotain merkittävämpääkin tiedossa jollakin.
Näistä ei ota mitään selvää, ellei ole konkreettista tietoa. Jengi kuulee eriaikaan asioista ja tarina muuttuu muotoon "edustus karanteenissa," vaikka nyt on kyse U20 porukasta. Kanninen vielä poissa ja rosteri vajaa eilen...Jos taas tapaus on tämä, niin varmaan tietoa tästä saadaan melko pian. Tänään olisi kuitenkin ottelu ja joukkueen ollessa karanteenissa se kohtaaminen pitää kyllä peruuttaa. Lippuja tuohon peliin vielä kuitenkin myydään.
No voitko sä nyt kuitenkin kertoa tästä asiasta jotakin jos kerran tietoa on? On vähän "klikkiotsikkomaista" kerrontaa ja viesteissä ei ole edes mitään mistä klikata.
Joo ja kerta kaikkiaan upea aihe huudella, että minulla on tietoa, mutta enpäs kerro teille.
Kohta tulee oikeaa tietoa seuran puolelta.
No minun mielestä juuri tämä on sellainen aihe mistä ei enempää huudella ennen kuin seura asiasta tiedottaa.Joo ja kerta kaikkiaan upea aihe huudella, että minulla on tietoa, mutta enpäs kerro teille.
Kohta tulee oikeaa tietoa seuran puolelta.
Viimeksi kun kerroin Niko Kapasen sopimuksesta etukäteen niin siitähän soppa syntyi. Taidanpa tästä eteenpäin kertoa aina kaiken tänne mitä satun kuulemaan.
Täysin suoraselkäistä ja arvostettavaa ennakointiahan tämä seuralta on. Suurella todennäköisyydellä kuitenkaan edustuksessa tartuntoja ei ole, mutta mielummin sitä harjoituspeliä siirtelee kun ottaisi tällaisia vastaan runkosarjan aikana.