HPK kaudella 2025–2026

  • 4 423
  • 45

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Jos Innala pelaa Liigassa vielä joskus, niin se on HIFK. Ainakin ennen HPK:ta ja tästä täysin varma.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Jos Innala pelaa Liigassa vielä joskus, niin se on HIFK. Ainakin ennen HPK:ta ja tästä täysin varma.
Puustisesta taas olen 98% varma että tulee vielä Kerhossa pelaamaan
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mä voisin Paajasen istuttaa tuohon Vesterisen ja Kiiskinen väliin ensi kaudeksi. Mutta muita omia poikia ei tarvitse sitten näkyäkkään pl. Nikkilä.
 

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Joni on niin suuresti arvostettu tapparassa sekä nykyisen valmennuksen että ennenkaikkea fanien kesken ja kun kentälläkin kulkee, niin vielä saadaan hämeenlinnassa odottaa.
Juu, ja jos näistä vielä keikkoileviesta Tuuloloista pitäisi valita, niin ehdottomasti katselen Eetua mieluummin Kerhossa kuin Jonia, vaikka eri paikkaa pelaavatkin. Ei siinä, kyllä tuonne molemmat puolestani mahtuisivat.
 

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Blackhawks
Kyllä mä voisin Paajasen istuttaa tuohon Vesterisen ja Kiiskinen väliin ensi kaudeksi. Mutta muita omia poikia ei tarvitse sitten näkyäkkään pl. Nikkilä.
Kyllä Robert Leino siihen ykkösen keskelle maistuisi. Itse vain luulen ettei halua ainakaan vielä Kerhoon, jos ylipäätään haluaa koskaan tulla takaisin.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paajanen tulee olemaan käytännössä varma hankinta senkin vuoksi, että täyttää HPK:n stereotyyppisen hankinnan mitat täysin.

A) Kallis tai hintava
B) Oma poika
C) Peliesitykset ei enää riitä kärkirooliin Liigassa
D) Kukaan muukaan ei oikein enää pelaajaa halua

Eiköhän sieltä noiden kriteerien vuoksi Paajanen saada ensi kaudeksi Hämeenlinnaan pelaamaan kärkisentterin lapulla, mutta nelosketjun tehoin. Toki omasta mielestäni Paajanen on koska tahansa tervetullut takaisin, pahoin tosin pelkään hänen hinta-laatusuhteensa olevan nykyään vain melko hapan.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jos Paajanen tekee paluun, niin toivottavasti hintalappu on järkevää luokkaa. Ja C rintaan totta kai, kun on kyseessä pelaaja, joka sitä todella osaa kantaa.

Ja pelaajia joiden kanssa tällä hetkellä tekisin jatkot/käyttäisin option: Jokirinne, Alitalo, Vesterinen, Topping ja Aaltonen. Ehkä myös Ketola, riippuu miten kaveri pysyy kasassa, tällä kaudella ei ainakaan kovin hyvin. Ja Nurmi, jos alkaisi ammattilaisurheilijan elämä maistumaan kaukalon ulkopuolella, tämä sen perusteella mitä palstalta lukenut.
 

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Ei. Kyseessä silti oma kasvatti ja mestarikapteeni niin vähän pelottaa, että liikaa joutuu maksamaan.
No tämä. 40-50k, ehkä vielä 60k, olisi mielestäni optimi hinta Paajasesta. Vaikka kuinka Oton tahtoisin jälleen Kerhossa nähdä, en kuitenkaan millään 80-100k lapulla. Rooli menisi hyvin kolmosen keskellä kunhan eteen saadaan vain kaksi varmasti suorittavaa sentteriä, joista toinen voisi hyvinkin oĺla Topping. Mitähän KooKoo miehelle nyt maksaa kaudessa?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mannisen en kyllä usko enää Hämeenlinnassa pelaavan kuin vierasjoukkueen paidassa

Ellei sitten joskus 37-vuotiaana saa täältä sellaista tarjousta, että uran jatko kiinnostaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös