HPK kaudella 2025–2026

• 95 694
  • 718

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Millä näytöillä Andzans pitäisi pitää? Ei ole mahtunut tällä kaudella joukkueeseen eikä mitään erityistä ole esittänyt Hokissakaan.

Kyllä Myllärin tilalle (jos siis ei jää?) pitäisi saada ihan oikea vahvistus, jos meinataan kasata parempi joukkue ensi kaudelle. Ja kai me meinataan?
Niin no, itse olen sitä mieltä, että Andzans on Mylläriin nähden vahvistus. Liikkuu noin 100 kertaa paremmin ja pelasi mielestäni ihan miehekkäästi ne muutamat pelit. Ja nuori poika vielä. Mestispelejään en ole seurannut.

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ootko pelejä kattonu?

Mylläri yks parhaista tällä hetkellä
Oon. Kokolailla kaikki. Mä en ole tota Myllärin kehumistä ymmärtänyt. Luistelee kuin tervassa ja Hietanen paikkaa virheet. Hietasen huikea tason nosto onkin nähdäkseni syynä Myllärin muka parempaan pelaamiseen. Kamppailu ja vääntöhommissa Mylläri on kyllä hyvä. Silloin, kun ei tarvi liikkua.

Suosikkijoukkue
HPK
Hietanen paikkaa virheet
Nää on näkemyksiä.

Mun silmään Juuson peli parani kun löysi hyvän pakkiparin.

Mylläri aloitti aika biitsikunnossa (lue: ei hyvässä) ja paransi hiljalleen. Nyt on mun mielestä todella solidi omassa päässä eikä yritä ylimääräistä - pelaa vahvuuksillaan. Samaan aikaan kun mm.tämä kaksikko paransi niin myös koko joukkueen tulos ja trendi parani.

Veikkaan, että on pidetty viisikkopelaajiensa ja veskareiden keskuudessa. Ja veikkaan, ettei ole se mieluisin vastustaja.

Mun mielestä Andzans on hyvä poika ja hyvän pelaajan aihio, mutta näistä kahdesta vielä tällä hetkellä takamatkalla. Ja siksi pelaa Mestistä.

Mutta mielipiteitä kuuluukin olla. Kunhan oranssin puolella ollaan!

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon. Kokolailla kaikki. Mä en ole tota Myllärin kehumistä ymmärtänyt. Luistelee kuin tervassa ja Hietanen paikkaa virheet. Hietasen huikea tason nosto onkin nähdäkseni syynä Myllärin muka parempaan pelaamiseen. Kamppailu ja vääntöhommissa Mylläri on kyllä hyvä. Silloin, kun ei tarvi liikkua.
Myönnä nyt, et vaan tykkää Mylläristä! Se on vetänyt viimeiset 16 peliä keskimäärin 20min/peli ja kokonaiset kaksi (2) kappaletta omiin niissä tasakentällisiin. Tämä on muuten sama pätkä, missä HPK:n pelillinen sekä tuloksellinen nousu on ollut nähtävissä. Kahdeksan viimeisintä on pelattu Hietasen kanssa, mutta parina on näissä tätä ennen löytynyt useissa peleissä myös Jokirinnettä ja Nikkilää.

Anzans voisi tulla halvalla, mutten lähtökohtaisesti vertaisi Mylläriin. Tällä hetkellä meidän heikoin lenkki TOP10-pakistossa taitaa olla juuri hän, siis valmennuksen mielestä. Omaan silmään se on Noel, mutta jos taas painotettaan edes hieman pelaamista hyökkäyssuuntaan, niin arpani menee Ikoselle. Mutta joka tapauksessa, meillä on historiallisen laadukas pakisto TOP10:ltään.

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Myönnä nyt, et vaan tykkää Mylläristä! Se on vetänyt viimeiset 16 peliä keskimäärin 20min/peli ja kokonaiset kaksi (2) kappaletta omiin niissä tasakentällisiin. Tämä on muuten sama pätkä, missä HPK:n pelillinen sekä tuloksellinen nousu on ollut nähtävissä. Kahdeksan viimeisintä on pelattu Hietasen kanssa, mutta parina on näissä tätä ennen löytynyt useissa peleissä myös Jokirinnettä ja Nikkilää.

Anzans voisi tulla halvalla, mutten lähtökohtaisesti vertaisi Mylläriin. Tällä hetkellä meidän heikoin lenkki TOP10-pakistossa taitaa olla juuri hän, siis valmennuksen mielestä. Omaan silmään se on Noel, mutta jos taas painotettaan edes hieman pelaamista hyökkäyssuuntaan, niin arpani menee Ikoselle. Mutta joka tapauksessa, meillä on historiallisen laadukas pakisto TOP10:ltään.
Eihän meille juuri kahta enempää ole viimeiseen 16:n peliin tehtykään... Ei mitään Mylläriä vastaan, mutta en vaan tykkää hitaasta ja kankeasta tyylistään. Näyttää, ettei se vieläkään häävissä kunnossa ole.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eihän meille juuri kahta enempää ole viimeiseen 16:n peliin tehtykään... Ei mitään Mylläriä vastaan, mutta en vaan tykkää hitaasta ja kankeasta tyylistään. Näyttää, ettei se vieläkään häävissä kunnossa ole.
Noo, laitetaan nyt sitten, 14.12. alkaen:
Mylläri 16o: +14 -2 = +12
Ketola 16o: +7 -9 = -2
Jokirinne 13o: +5 -2 = +3
Hietanen 11o: +10 -7 = +3
Nikkilä 11o: +7 -7 = 0
Kukkonen 11o: +5 -4 = +1
Ikonen 10o: +1 -4= -3
Kangas 7o: +4 -2 = +2
Noel 8o: +5 -4 = +1
Andzans 4o: +2 -3 = -1

Noin niinkuin hitaalla ja kankealla tyylillä....

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noo, laitetaan nyt sitten, 14.12. alkaen:
Mylläri 16o: +14 -2 = +12
Ketola 16o: +7 -9 = -2
Jokirinne 13o: +5 -2 = +3
Hietanen 11o: +10 -7 = +3
Nikkilä 11o: +7 -7 = 0
Kukkonen 11o: +5 -4 = +1
Ikonen 10o: +1 -4= -3
Kangas 7o: +4 -2 = +2
Noel 8o: +5 -4 = +1
Andzans 4o: +2 -3 = -1

Noin niinkuin hitaalla ja kankealla tyylillä....
Ohhoh. Piti itsekin oikein tilastoista tarkistaa. En olis muuten uskonut. Miten helvetissä?! Näyttää kentällä niin paljon huonommalta. Taidan olla sitten väärässä. Ei muuta, kuin jatkopahvia käteen! Heja Sverige! Suorastaan heijaa-heijaa-heijaa Sverige!

Knight76

Jäsen
Suosikkijoukkue
London Knights
Piditkö ainakaan T73:sta ? Melko samanlainen paketti, -kovuus. Aika lailla kaikki pitivät Mäkelästä.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Omasta mielestä häiritsevän hiljaista huhujen osalta ensi kautta koskien.

Tähän mennessä asia on varmaankin mennyt melko isolta osin joka kulman takana väijyvän divaripeikon piikkiin.

Nyt

1) alkaa olemaan aika paljon happea tuonne karsintaviivaan
2) nosteessa olevalle valmentajalle on tehty jatkosopimus
3) on hyvä flow päällä pelillisesti,

joten nyt - kun rauta on kuumaa - pitäisi ihan oikeasti perkeleesti takoa paitsi ensi kauden joukkueen rakentamisen osalta, niin myös palvelukehityksen sekä myynnin (yritys- ja kuluttajapuolet) osalta.

Töihin siis. Saa suorittaa. Saa suorittaa ennen näkemättömällä intensiteetillä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy