Tekisin jatkot Tuulolalle.
Niin no, itse olen sitä mieltä, että Andzans on Mylläriin nähden vahvistus. Liikkuu noin 100 kertaa paremmin ja pelasi mielestäni ihan miehekkäästi ne muutamat pelit. Ja nuori poika vielä. Mestispelejään en ole seurannut.Millä näytöillä Andzans pitäisi pitää? Ei ole mahtunut tällä kaudella joukkueeseen eikä mitään erityistä ole esittänyt Hokissakaan.
Kyllä Myllärin tilalle (jos siis ei jää?) pitäisi saada ihan oikea vahvistus, jos meinataan kasata parempi joukkue ensi kaudelle. Ja kai me meinataan?
Ootko pelejä kattonu?Andzans on Mylläriin nähden vahvistus
Oon. Kokolailla kaikki. Mä en ole tota Myllärin kehumistä ymmärtänyt. Luistelee kuin tervassa ja Hietanen paikkaa virheet. Hietasen huikea tason nosto onkin nähdäkseni syynä Myllärin muka parempaan pelaamiseen. Kamppailu ja vääntöhommissa Mylläri on kyllä hyvä. Silloin, kun ei tarvi liikkua.Ootko pelejä kattonu?
Mylläri yks parhaista tällä hetkellä
Nää on näkemyksiä.Hietanen paikkaa virheet
Myönnä nyt, et vaan tykkää Mylläristä! Se on vetänyt viimeiset 16 peliä keskimäärin 20min/peli ja kokonaiset kaksi (2) kappaletta omiin niissä tasakentällisiin. Tämä on muuten sama pätkä, missä HPK:n pelillinen sekä tuloksellinen nousu on ollut nähtävissä. Kahdeksan viimeisintä on pelattu Hietasen kanssa, mutta parina on näissä tätä ennen löytynyt useissa peleissä myös Jokirinnettä ja Nikkilää.Oon. Kokolailla kaikki. Mä en ole tota Myllärin kehumistä ymmärtänyt. Luistelee kuin tervassa ja Hietanen paikkaa virheet. Hietasen huikea tason nosto onkin nähdäkseni syynä Myllärin muka parempaan pelaamiseen. Kamppailu ja vääntöhommissa Mylläri on kyllä hyvä. Silloin, kun ei tarvi liikkua.
Eihän meille juuri kahta enempää ole viimeiseen 16:n peliin tehtykään... Ei mitään Mylläriä vastaan, mutta en vaan tykkää hitaasta ja kankeasta tyylistään. Näyttää, ettei se vieläkään häävissä kunnossa ole.Myönnä nyt, et vaan tykkää Mylläristä! Se on vetänyt viimeiset 16 peliä keskimäärin 20min/peli ja kokonaiset kaksi (2) kappaletta omiin niissä tasakentällisiin. Tämä on muuten sama pätkä, missä HPK:n pelillinen sekä tuloksellinen nousu on ollut nähtävissä. Kahdeksan viimeisintä on pelattu Hietasen kanssa, mutta parina on näissä tätä ennen löytynyt useissa peleissä myös Jokirinnettä ja Nikkilää.
Anzans voisi tulla halvalla, mutten lähtökohtaisesti vertaisi Mylläriin. Tällä hetkellä meidän heikoin lenkki TOP10-pakistossa taitaa olla juuri hän, siis valmennuksen mielestä. Omaan silmään se on Noel, mutta jos taas painotettaan edes hieman pelaamista hyökkäyssuuntaan, niin arpani menee Ikoselle. Mutta joka tapauksessa, meillä on historiallisen laadukas pakisto TOP10:ltään.
Päivärinta parantaa peli peliltä pitäisikö laittaa kynää käteen jatkoja nuori kuitenkin parhaat vuodet edessä
Noo, laitetaan nyt sitten, 14.12. alkaen:Eihän meille juuri kahta enempää ole viimeiseen 16:n peliin tehtykään... Ei mitään Mylläriä vastaan, mutta en vaan tykkää hitaasta ja kankeasta tyylistään. Näyttää, ettei se vieläkään häävissä kunnossa ole.
Ohhoh. Piti itsekin oikein tilastoista tarkistaa. En olis muuten uskonut. Miten helvetissä?! Näyttää kentällä niin paljon huonommalta. Taidan olla sitten väärässä. Ei muuta, kuin jatkopahvia käteen! Heja Sverige! Suorastaan heijaa-heijaa-heijaa Sverige!Noo, laitetaan nyt sitten, 14.12. alkaen:
Mylläri 16o: +14 -2 = +12
Ketola 16o: +7 -9 = -2
Jokirinne 13o: +5 -2 = +3
Hietanen 11o: +10 -7 = +3
Nikkilä 11o: +7 -7 = 0
Kukkonen 11o: +5 -4 = +1
Ikonen 10o: +1 -4= -3
Kangas 7o: +4 -2 = +2
Noel 8o: +5 -4 = +1
Andzans 4o: +2 -3 = -1
Noin niinkuin hitaalla ja kankealla tyylillä....
Niin olikin unohdinJuurihan sille tehtiin jatkosopimus.
Piditkö ainakaan T73:sta ? Melko samanlainen paketti, -kovuus. Aika lailla kaikki pitivät Mäkelästä.Eihän meille juuri kahta enempää ole viimeiseen 16:n peliin tehtykään... Ei mitään Mylläriä vastaan, mutta en vaan tykkää hitaasta ja kankeasta tyylistään. Näyttää, ettei se vieläkään häävissä kunnossa ole.
Tietysti pidin! Ja sellaista isäntää joukkue kaipaisi nytkin. Miro siihen rooliin olisi sopinut. Mylläriä en lähtisi näihin vertaamaan.Piditkö ainakaan T73:sta ? Melko samanlainen paketti, -kovuus. Aika lailla kaikki pitivät Mäkelästä.
Omasta mielestä häiritsevän hiljaista huhujen osalta ensi kautta koskien.
Omasta mielestä häiritsevän hiljaista huhujen osalta ensi kautta koskien.