Ja Rinkelinmäki ulvooKyllä jos Caron tollasia tööttejä painaa vastustajaan niin kyllä paskoo tuomarit housuunsa
En löytänyt jääaikatilastoja nyt mistään, mutta voisiko olla niin, että olisi pelannut aiemmat kaudet suht pienessä roolissa, ja tällä kaudella päässyt kärkikenttiin, joissa tehoja on sitten löytynyt? En tiedä. Mielenkiintoinen haku, itse tykkään! Voi ainakin odottaa, että viihdyttävää peliä luvassa.Ihmettelen miksi pisteitä on noin vähän joillakin kausilla, kun kaikki ominaisuudet ovat selkeästi olemassa. Tällä kaudella onkin sitten kulkenut paremmin.
No juuri tällaista mietin itsekin. Rooli on kasvanut iän ja kokemuksen myötä. Käsiä löytyy selkeästi.En löytänyt jääaikatilastoja nyt mistään, mutta voisiko olla niin, että olisi pelannut aiemmat kaudet suht pienessä roolissa, ja tällä kaudella päässyt kärkikenttiin, joissa tehoja on sitten löytynyt? En tiedä. Mielenkiintoinen haku, itse tykkään! Voi ainakin odottaa, että viihdyttävää peliä luvassa.
Itse tykkään tuosta Caronin hankinnasta, jotenkin sellainen pelaajatyyppi jota on hauska katsella (ainakin siis highlightejen mukaan) taklaa, suht nopea, vetokin lähti ihan hyvin ja kiekollisenakin saa jotain aikaan.
Odotan mielenkiinnolla kuinka hyvin onnistuu Kepassa.
Tässä video minkälaista pelaamista odotan häneltä täällä ollessaan.
Vähän outoa vaan, että kun nyt on senttereistä pulaa niin Kerho päätti hankkia laiturin :D niin Kerhomaista toimintaa.
Radu-Tuulola pari pitää kyllä rikkoa, on liikaa pelejä putkeen jolloin ne ei saa hyökkäyksessä mitään aikaan.
Voisikohan kentät mennä nyt suurinpiirtein näin:
Caron- Korhonen- Tuulola
Vesterinen- Huttunen- Kiiskinen
Rautiainen- Järvelä- Ravi
Aaltonen- Päivärinta- Ruokonen
Sailio
Hyvää kakkosta ja nelosta en ainakaan rikkoisi, Ravi sai paremmat tehot vasemmalta joten ehkä Ravi 13. hyökiksi ja kuudella pakilla mennään, kun tänäänkin kuudella meni paremmin.
Monesti todennut, että haluaisin nähdä sellaisen legion of doom -ketjun Kerhossa. Tuossa olisi jo aineksia siihen.Kokeilisin kyllä Toppingin kanssa, jahka tuo nyt palaa. Olisko tälläinen karmit kaulassa-pelaaja sitten sellainen, joka sytyttäisi Toppingin pelaamaan samalla.
Toi Caron-Topping-Ravinskis vois olla myös kokeilun arvoinen.
Caron ajaa kaikkea mikä liikkuu, Ravi hakkaa maaleja ja Topper huitoo itsenä boksiin?Monesti todennut, että haluaisin nähdä sellaisen legion of doom -ketjun Kerhossa. Tuossa olisi jo aineksia siihen.
Game on!Caron ajaa kaikkea mikä liikkuu, Ravi hakkaa maaleja ja Topper huitoo itsenä boksiin?
Jos tänään saapuu maahan, maanantai yleensä vielä vapaapäivä joukkueella. Veikkaisin että perjantaina olisi askissa, koska Noëliakaan ei haluttu yksillä treeneillä kentälle.Milloinhan Caron pukee ensikertaa oranssia päälle pelissä?
Jos tänään saapuu maahan, maanantai yleensä vielä vapaapäivä joukkueella. Veikkaisin että perjantaina olisi askissa, koska Noëliakaan ei haluttu yksillä treeneillä kentälle.
Reissulla olis hyvät mahdollisuudet muihin tutustua vaikka ottelut jättäis välistä.Mahdetaanko jet-lagista palautuvaa pelaajaa muutenkaan vielä Oulun reissulla rassata?
Topping tosiaan näyttäis olevan instan mukaan pelitamineissa.
Ottanee Järvelän paikan siis.
Samaa mietin. En mä ainakaan jaksaisi jäädä tänne loskaiseen Hämptoniin yksin polkee kuntopyörää. Toki onhan tossa keskustassa noi baarit...Reissulla olis hyvät mahdollisuudet muihin tutustua vaikka ottelut jättäis välistä.
Kieltämättä hiukan inhottavaa jättää hämppään kun muut reissussa joten käy hyvin äkkiä valot houkuttelevaksi!Samaa mietin. En mä ainakaan jaksaisi jäädä tänne loskaiseen Hämptoniin yksin polkee kuntopyörää. Toki onhan tossa keskustassa noi baarit...
Onko tosiaan "Yleensä" maanantaiKIN vapaapäivä?maanantai yleensä vielä vapaapäivä joukkueella.
Mietin just samaa. Parempi ehkä vaan ottaa mukaan vaikka teippailemaan mailoja ja täyttelemään juomapulloja tms. Jotain järkevää tekemistä niin pysyy pois pahan teosta.Kieltämättä hiukan inhottavaa jättää hämppään kun muut reissussa joten käy hyvin äkkiä valot houkuttelevaksi!
Tässähän sitä oliskin. Parit reenit ja putkan kautta kotio. Ja suoraan hall of Fameen.Samaa mietin. En mä ainakaan jaksaisi jäädä tänne loskaiseen Hämptoniin yksin polkee kuntopyörää. Toki onhan tossa keskustassa noi baarit...
Mediatiimille jälleen pisteet hyvästä videosta! Valtava harppaus otettu sosiaalisen median käytössä.Caron pääsi reissuun mukaan!
Toivottavasti reissusta myös tulee pätkiä.Mediatiimille jälleen pisteet hyvästä videosta! Valtava harppaus otettu sosiaalisenmedian käytössä.