katariinammaria
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Kiekko-Vantaa, Carolina Hurricanes, Ferrari
En oo koskaan tykännyt Nurmesta, mutta oliko myynti tässä tilanteessa ihan oikea päätös?
Sportille ei kelvannut näyttöjen jälkeen niin Helsinkiin matkaa Nurmi potentiaalia Nurmella on kunhan rupeaisi elämään urheilijan elämää ja panostaisi joka peliin 100%.Pelaajaliikennettä!
Nurmi ulos.
HPK ja Petteri Nurmi purkivat sopimuksensa yhteisymmärryksessä - HPK - Hämeenlinnan Pallokerho
HPK ja Petteri Nurmi ovat purkaneet sopimuksensa yhteisymmärryksessä. Puolustaja edusti HPK:ta neljän kauden aikana yhteensä 191 Liiga-ottelussa.hpk.fi
Edari.Anteeksi utelut, mutta HIFK julkaisi juuri Pesosen nappaaman puolustajavonkaleen nimeltä Petteri Nurmi. Minkälainen pelaaja kyseessä?
Tottakai tartutaan; onneksi siellä kirkkaissa valoissa ei juuri houkutuksia ole versus hämptonin baaritarjonta.Nurmesta on tullut itselleni aina mieleen "Uuno", eli Jesse Niinimäki. Potentiaalia on, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos se urheilijan elämä alkaisi sitten maistumaan kirkkaammissa valoissa. Eikä nyt tartuta tuohon "maistumaan".
Hemmetin hyvä vertaus. Näitä on nähty ennenkin. Billelläkin oli löysä asenne, kunnes se ammattimaisuus löytyikin sieltä.Nurmesta on tullut itselleni aina mieleen "Uuno", eli Jesse Niinimäki. Potentiaalia on, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos se urheilijan elämä alkaisi sitten maistumaan kirkkaammissa valoissa. Eikä nyt tartuta tuohon "maistumaan".
*Blessed*Mä jotenkin haluaisin nähdä Nurmen missä tahansa muussa joukkueessa tai vaikka poissa jääkiekon parista. Ylimielinen ikuinen tulevaisuuden lupaus. Ehkä vielä jonain päivänä lähtee — ei siis nousujohteinen lätkäura, mutta kerhosta.
Vielä pari vuotta sitten Nurmi oli täälä joku messias.
Sata kertaa sadasta otan tämän kauden Rautiaisen kun Nurmen.Varmaan johtui siitä, että hän pelasi todella hyvin ikäisekseen?
On täällä esim. Rautiaistakin aikoinaan kehuttu.
Mä en oo yhtään varma, olisiko Nurmi oikeasti nöyrää poikaa vaikka edessä olisi Zdeno Chara. En tiedä onko hänellä sitä palikkaa.Kyllä mä ainakin jotenkin uskon siihen, että Nurmen potentiaali oikeasti puhkeaa kukkaan ifk:ssa. Nurmikin voi olla kohtuu nöyrää poikaa kun joku melart, komarov tai lehterä laittaa löysäilijän ruotuun. Kerhosta tuollaiset pelaajat valitettavasti on puuttuneet viime vuosina.
mutta kuinka Pennasen Kerho oli juurikin se paikka, missä näistä keskeneräisistä, potentiaalin omaavista pelaajista taottiin raudanlujia ammattilaisia.
Niin, Nurmen liigauralla ollut nyt neljä eri päävalmentajaa, Tiilikainen, Pikkarainen, Lehtonen ja Manner. Jokaisen kanssa ollut se tietynlainen ammattiylpeys enemmän tai vähemmän hakusessa. Nyt valmentajana Peltonen, jos tämä ei onnistu, niin alkaa tekosyyt loppumaan.Mä en oo yhtään varma, olisiko Nurmi oikeasti nöyrää poikaa vaikka edessä olisi Zdeno Chara. En tiedä onko hänellä sitä palikkaa.
Toivon kuitenkin itsensä kannalta, että saa homman toimimaan.
Nimen omaan noi edellä mainitut. Peltonen ei kyllä valmentajana vakuuta yhtään, saati sitten kovana komentajana.Kyllä mä ainakin jotenkin uskon siihen, että Nurmen potentiaali oikeasti puhkeaa kukkaan ifk:ssa. Nurmikin voi olla kohtuu nöyrää poikaa kun joku melart, komarov tai lehterä laittaa löysäilijän ruotuun.
Täysin samaa mieltä. Petterillä on ollut aika munkki urallaan, koska kaikki liigavalmentajat ovat olleet näitä pehmeiden arvojen nykyvalmentajia. Joku jortikka tai jutsinov olisi laittaneet pojan verbaalisesti taatusti ruotuun.Nimen omaan noi edellä mainitut. Peltonen ei kyllä valmentajana vakuuta yhtään, saati sitten kovana komentajana.