HPK kaudella 2024–2025

  • 267 233
  • 1 891
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Itse myös ymmärtänyt niin, että pelaajabudjetti pienenee merkittävästi tämän kautisesta joten kyllä se ikävä kyllä ensi kausikin tulee menemään pitkälti junnut+mahdollinen muutama arpa kombinaatiolla. Realismi kokoonpano tulee olemaan tuo Everstin Hahmotelma vaikka tottakai sitä toivoisi niitä kunnon kärkiäijiä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itse myös ymmärtänyt niin, että pelaajabudjetti pienenee merkittävästi tämän kautisesta joten kyllä se ikävä kyllä ensi kausikin tulee menemään pitkälti junnut+mahdollinen muutama arpa kombinaatiolla. Realismi kokoonpano tulee olemaan tuo Everstin Hahmotelma vaikka tottakai sitä toivoisi niitä kunnon kärkiäijiä.
Noh, tuosta on kuitenkin lähtenyt ja lähtee monta kalliimpaa pelaajaa pois ja ne korvataan alaketjujen osalta nuorilla - tai näin on jo vähän tapahtunutkin. Silloin olisi varaa muutamaan kärkipelaajaan - todennäköisesti max 2.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
No itseasiassa nyt kun otit puheeksi, niin kuulin luotettavalta taholta jo alkuvuodesta, että pelaajabudjetti olisi tippumassa 300-400te pienemmäksi kuin nyt oli.
Sen jälkeen tuli kyllä pelaajamyyntejä, mutta eiköhän ne mennyt pitkälti tämän kauden tappioiden paikkaamiseen.

Surulliselta näyttää ja tiukassa voi olla saada menestykseen tottuneita hämäläisiä tollaisella Mestis-jengillä hallille, mutta täytyy toivoa että johto tietää mitä tekee (=koittaa säästää rahaa siihen hetkeen kun Liiga on oikeasti auki ja peleillä on merkitystä taas?).
Ettei vain tässä olisi mahdollisesti mennyt sekaisin muutama asia. Oman käsityksen mukaan HPK on palaamassa sille tasolle kuin se oli ennen edellistä lisäystä, eli noin 1,7-1,8 milj. paikkeille. Itse olen ainakin kerran kuullut Louhen puhuvan siitä, että jos tätä bisnestä haluaa tehdä nykyisellään ns "turvallisesti" nollatuloksella ilman pleijareita, niin pelaajabudjetin pitäisi olla 1,5 milj. tasolla.

Jossain kohtaa myös puhuttiin, että viime kautiseen lopulliseen pelaajabudjettiin(2,1milj.) ei ole varaa ja siitä tullaan jäämään reilusti tulevina vuosina.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
24-25 kauden maalivahti tilanteessa ei ole tällä hetkellä mitään järkeä, koska molemmat Saariset pystyvät tarvittaessa antamaan lepovuoron Rajaniemelle.

Saa nähdä, että mitä Markkasen osalta tehdään. Itsellä ei ainakaan löydy luottoa hänen seuraavan steppiin.
Eikös Markkasen lähdöstä Sveitsiin ole huhuttu jo jonkin aikaa. Tuskinpa on jatkamassa täällä.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
24-25 kauden maalivahti tilanteessa ei ole tällä hetkellä mitään järkeä, koska molemmat Saariset pystyvät tarvittaessa antamaan lepovuoron Rajaniemelle.

Saa nähdä, että mitä Markkasen osalta tehdään. Itsellä ei ainakaan löydy luottoa hänen seuraavan steppiin.
Markkaselle kerrotaan että et tule luultavasti saamaan peliaikaa meillä, joten kehityksesi kannalta olet vapaa hakemaan uutta seuraa.
 

Analyysiseta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ymmärsin tämän huhun koskeneen loppukautta, koska
Luganossa oli loukkaantumisia. Sveitsin passin myötä ei olisi kuluttanut ulkomaalaisten kiintiötä.
Juurikin näin se oli, eli huhu niin sanotusti umpeutui, ei toki tarkoita, etteikö voisi tämän kauden jälkeen liikkua tai sitten Erkki saattaa hänet istuttaa Mestikseen hakemaan peliaikaa.
 

Analyysiseta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Hieman kyllä käy Erkkiä sääliksi kun joutuu rimpuilemaan edellisen johdon sopimuksien kanssa, Markkanen, Rautiainen ja Ruokonen kun näyttävät tällä hetkellä olevan ne suurimmat turhat rahansyöjät ja kaikilla pahvia ensi kaudestakin... Nämä kortit on jo kyllä nähty joten jos niistä pääsisi mahdollisimman pienellä eroon, niin olisi kyllä melkoinen hauis Erkiltä.
 

Viking Odens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Hieman kyllä käy Erkkiä sääliksi kun joutuu rimpuilemaan edellisen johdon sopimuksien kanssa, Markkanen, Rautiainen ja Ruokonen kun näyttävät tällä hetkellä olevan ne suurimmat turhat rahansyöjät ja kaikilla pahvia ensi kaudestakin... Nämä kortit on jo kyllä nähty joten jos niistä pääsisi mahdollisimman pienellä eroon, niin olisi kyllä melkoinen hauis Erkiltä.
Ei kai Antti ja Mika ole voineet Markkaselle maksaa mitään muuta kuin seuran verkkarit? Toki kaksikon tuntien kaikki on mahdollista…
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei nuo voi yhteensäkään olla lähellekään 200k ja Ruokonen nyt kuitenkin menee vaikka nelosessa ihan mainiosti. Hutihankintoja toki, mutta ei tuon taakse pääse piiloon jos ensi syksynä on surkea rosteri.
 

Analyysiseta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ei kai Antti ja Mika ole voineet Markkaselle maksaa mitään muuta kuin seuran verkkarit? Toki kaksikon tuntien kaikki on mahdollista…
No tätä sitä itsekin ajattelee, mutta suotta sille mitään kuuluisi maksaakaan, kun on ensi kaudella nelosveskari.. olisi kaikille parempi jos saataisiin se johonkin lykättyä, ja Saarisista toinen pelaa U20 ja toinen stunttaa Liigassa sopivasti vaihdellen.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jos ei ole hyväksynyt Kerhon tarjousta, niin jättää paskan maun ko. herrasta.

Jos Kerho ei tarjonnut hänelle mitään, niin se on taas sössimistä Pallokerhon johdolta.
Tiukalla budjetilla kun operoidaan, on suuri riski laittaa rahaa pelaajaan joka on ollut noin kauan sivussa.

On sääli kun ei jatka, mutta Kerhon on pakko ajatella taloutta.
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jos ei ole hyväksynyt Kerhon tarjousta, niin jättää paskan maun ko. herrasta.

Jos Kerho ei tarjonnut hänelle mitään, niin se on taas sössimistä Pallokerhon johdolta.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kova hinku oli jo siirtorajalla päästä pois Kerhosta, joten ei nyt ihan hirveän suuri ikävä jää. Liksa kotisohvalle vuoden ajan, iso jeesaaminen kuntouttamisessa ja sit tullaan officelle 1,5 vuoden saikun jälkeen ihmettelemään, että mitä vittua, missä mun jatkodiili kuppaa..

Että silleen...
 

M10

Jäsen
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kova hinku oli jo siirtorajalla päästä pois Kerhosta, joten ei nyt ihan hirveän suuri ikävä jää. Liksa kotisohvalle vuoden ajan, iso jeesaaminen kuntouttamisessa ja sit tullaan officelle 1,5 vuoden saikun jälkeen ihmettelemään, että mitä vittua, missä mun jatkodiili kuppaa..

Että silleen...

Jos näin, niin menkööt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En mä osaa Kerhoa tästä syyllistää. Jos olisi joku oma superlahjakas junnu, jolle tarjotaan pitkää lappua kaksien verkkareiden ja kuuden mailan voimin, niin silloin hävettäisi seurajohdon puolesta. Mutta kaikki tietävät Karjiksen vemppahistorian ja rajoitteet pelaajana. Ja jos on vielä aktiivisesti halunnut vaihtaa maisemaa, sen kun menee. Jos olisi kapassa puikulaa riittävästi, tilanne olisi eri. High risk - medium reward, mitä pelilliseen panokseen tulee. Sen sijaan low risk - high reward, mitä tulee johtajuuteen ja yleiseen preesensiin jäällä.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kova hinku oli jo siirtorajalla päästä pois Kerhosta, joten ei nyt ihan hirveän suuri ikävä jää. Liksa kotisohvalle vuoden ajan, iso jeesaaminen kuntouttamisessa ja sit tullaan officelle 1,5 vuoden saikun jälkeen ihmettelemään, että mitä vittua, missä mun jatkodiili kuppaa..

Että silleen...
En ole yhtään varma, oliko se tuki kuntoutuksen aikana ihan vankkumaton kaikkien toimijoiden osalta. Jotenkin hymyilytti kannattajien hieno tifo viime matsissa. Siitä voi vetää monenlaisia tulkintoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös