Tuottaa rahaa...no, on se 50 tuopista saatu muutama satanenkin rahaa...Niin kauan kun kick-off tuottaa rahaa, niin se lienee järkevää järjestää, vaikka itse tapahtumaa onkin jossain määrin aiheellista kritisoida.
Tuottaa rahaa...no, on se 50 tuopista saatu muutama satanenkin rahaa...Niin kauan kun kick-off tuottaa rahaa, niin se lienee järkevää järjestää, vaikka itse tapahtumaa onkin jossain määrin aiheellista kritisoida.
Tuottaa rahaa...no, on se 50 tuopista saatu muutama satanenkin rahaa...
Ja siellä viikonloppu vain jatkuu. Hyvä että maistuu.Niin on. Miron puolesta toivon että onnistuu ja näyttää että kerhon pellet teki väärin. Toki myös Mirona olisin lähtenyt kun hyvin maksetaan, vaikka leijonan oranssi sydän kun muualla uskotaan. Tapitsn jokaiselle taklaukselle minkä mies tekee oli vastassa sitten kerho tai ensin vuoden jälkeen Kajaanin Hokki. Hieno mies ja ikuinen kerhosydän.
Kyllä! Itse näen sen niin, että nyt kun nimekkäät kärkihyökkääjät/kärkihyökkääjät ylipäätänsä jää kick offissa saamatta niin kannattaisiko keskittyä jonkin muiden hienojen juttujen julkistukseen? Kuten edellä mainittiin esim. uusi pelipaita, nämä Jykän korostamat keväällä kuultavat uudet yhteistyö- ja rahoituskuviot, Hotsi-pehmolelu joka on ollut työn alla viime joukukuusta etc. Ja näitähän pitäisi tietysti hohdottaa, mainostaa ja viestiä jo ennen tapahtumaa.Missähän vaiheessa nämä uudet pelipaidat ovat tällä hetkellä? Olisi oiva lisä tapahtumaan ja samalla voisi järjestää ennakkomyynnin näiden osalta.
Mun mielestä Kerho on jo riittävästi maksanut kerhosydämistä ja kaikkien kavereista.Niin on. Miron puolesta toivon että onnistuu ja näyttää että kerhon pellet teki väärin. Toki myös Mirona olisin lähtenyt kun hyvin maksetaan, vaikka leijonan oranssi sydän kun muualla uskotaan. Tapitsn jokaiselle taklaukselle minkä mies tekee oli vastassa sitten kerho tai ensin vuoden jälkeen Kajaanin Hokki. Hieno mies ja ikuinen kerhosydän.
Nenosellakin oli sitä kerhosydäntä, mutta hänenkin kohdallaan oli aika siirtyä eteenpäin. Palkka ja rooli eivät yksinkertaisesti enää kohdanneet.Mun mielestä Kerho on jo riittävästi maksanut kerhosydämistä ja kaikkien kavereista.
Eikö nyt olisi taas aika menestyä?
Sellainenkin on toisaalta fakta, että aina kun Kerho on menestynyt, on siellä ollut joukossa aika paljon sitä kerhosydäntäkin vrt. Kalapa Kuoppijosta...Mun mielestä Kerho on jo riittävästi maksanut kerhosydämistä ja kaikkien kavereista.
Eikö nyt olisi taas aika menestyä?
Niinä aikoina siitä ei tosin ole jouduttu maksamaan ylihintaa.Sellainenkin on toisaalta fakta, että aina kun Kerho on menestynyt, on siellä ollut joukossa aika paljon sitä kerhosydäntäkin vrt. Kalapa Kuoppijosta...
Niin ilmeisesti tätä kickoffia ei vielä mainosteta missään? tulevalla viikolle pitää laittaa senkin osalta jo puita uuniin ja mainosta lehtiin ja someihin!!
Kovaa elvistelyä!!Paljonko Kerholla on pelaajabudjetti ensi kaudeksi? Ei nopealla selailulla osunut silmään itselleni, jos tästä on aiemmin puhetta ollut.
Pienemmistä seuroista muilla:
SaiPa 2,0 M€
Espoo 2,0 M€
Jukurit 1,7 M€
Ei ollut elvistelyä, vaan olen vaan kiinnostunut minkälaisissa asemissa tässä ollaan muihin verrattuna. Pahoittelut mikäli se siltä tuntui. Eikä SaiPalaisilla ole mitään aihetta elvistelyyn.Kovaa elvistelyä!!
Ei kannettu vesi kauan kaivossa pysy, arvon SaiPa-kannattajalle tiedoksi.
Eipä tuo budjetti kuitenkaan kaikkea kerro. Kerholla oli toissa kaudella seurahistorian kallein joukkue kasassa. Eipä se hirveästi mitään merkinnyt.Ei ollut elvistelyä, vaan olen vaan kiinnostunut minkälaisissa asemissa tässä ollaan muihin verrattuna. Pahoittelut mikäli se siltä tuntui. Eikä SaiPalaisilla ole mitään aihetta elvistelyyn.
Eiköhän tuo täällä ole luokkaa 1,6-1,8.Paljonko Kerholla on pelaajabudjetti ensi kaudeksi? Ei nopealla selailulla osunut silmään itselleni, jos tästä on aiemmin puhetta ollut.
Pienemmistä seuroista muilla:
SaiPa 2,0 M€
Espoo 2,0 M€
Jukurit 1,7 M€
Ei kannata välittää. Täällä ollaan häviämiseen ja itsensä pieneksi tekemiseen jo niin totuttu (2019 huolimatta), että ei taideta muita vaihtoehtoja edes nähdä.Ei ollut elvistelyä, vaan olen vaan kiinnostunut minkälaisissa asemissa tässä ollaan muihin verrattuna. Pahoittelut mikäli se siltä tuntui. Eikä SaiPalaisilla ole mitään aihetta elvistelyyn.
Ei pitäisi vaikuttaa mitenkään. Almari kävi vastaavilla stinteillä kun Kerhossa pelasiMitenhän nyt sitten jos ja kun Kerho on tehnyt Kankaalle sopparin.Hieno näytönpaikka! Kaksi suomalaislupausta siirtyy loppukaudeksi Pohjois-Amerikkaan - Leijonat
Pittsburgh Penguins on antanut hienon näytönpaikan kahdelle suomalaislupaukselleen. Hyökkääjä Emil Järventie, 19, ja puolustaja Kalle Kangas, 19, siirtyvät tryout-sopimuksilla AHL-seura Wilkes-Barre/Scranton Penguinsin joukkueeseen. Järventie pelasi tällä kaudella neljä Liiga-ottelua Ilveksessä...www.leijonat.com
Ihan hyvä hakea kokemusta ja kovuutta, jos tänne lopulta tulevaksi kaudeksi päätyy. Kaksi vuotta täällä ja Pingviineihin, ei haittais...Mitenhän nyt sitten jos ja kun Kerho on tehnyt Kankaalle sopparin.Hieno näytönpaikka! Kaksi suomalaislupausta siirtyy loppukaudeksi Pohjois-Amerikkaan - Leijonat
Pittsburgh Penguins on antanut hienon näytönpaikan kahdelle suomalaislupaukselleen. Hyökkääjä Emil Järventie, 19, ja puolustaja Kalle Kangas, 19, siirtyvät tryout-sopimuksilla AHL-seura Wilkes-Barre/Scranton Penguinsin joukkueeseen. Järventie pelasi tällä kaudella neljä Liiga-ottelua Ilveksessä...www.leijonat.com
Ei Kangas ole edes osoittanut tasoaan liigassa, niin ei tosiaan ole pelkoa, että saisi paikan NHL:n puolelta. Mutta... ainahan voi jäädä farmiin.Ei pitäisi vaikuttaa mitenkään. Almari kävi vastaavilla stinteillä kun Kerhossa pelasi
Ensin pitäisi saada sopimus. Nämä kevään try-outit ovat vähän sellaisia että joukkueet haluavat nähdä missä prospectit menevät. Jos löisin vetoa, löisin sen puolesta että Kangas Kerhossa ensi kaudella pelaa. Jos siis on tänne sopimuksen tehnyt.Ei Kangas ole edes osoittanut tasoaan liigassa, niin ei tosiaan ole pelkoa, että saisi paikan NHL:n puolelta. Mutta... ainahan voi jäädä farmiin.
Liiga olisi kuitenkin se paras paikka kehittyä (luistelu, kiekollinen peli).
Näin itsekin uskon. Aina ei vaan voi olla varma ja jos Pensien mielestä paras paikka kehittyä on farmi, niin sinnehän se menee.Ensin pitäisi saada sopimus. Nämä kevään try-outit ovat vähän sellaisia että joukkueet haluavat nähdä missä prospectit menevät. Jos löisin vetoa, löisin sen puolesta että Kangas Kerhossa ensi kaudella pelaa. Jos siis on tänne sopimuksen tehnyt.
Ensin pitäisi saada sopimus. Nämä kevään try-outit ovat vähän sellaisia että joukkueet haluavat nähdä missä prospectit menevät. Jos löisin vetoa, löisin sen puolesta että Kangas Kerhossa ensi kaudella pelaa. Jos siis on tänne sopimuksen tehnyt.