Voi istua vaikka puutarhatonttuna siinä Trifamin tekemän kiekon päällä eteläpäädyssä koko kauden, jos ei muuten pihalle saada.Joko se Rautiainen myytiin??
Hietanen mielestäni takaisin kattoon, ellei ole todella kova alennuslappu. Nikkilä voi siirtyä mentoriosastolle ja sitten hankitaan hyökkäykseen kokemusta.Meillä on tuollainen joukkue.
Hietanen tuo johtajuutta ja esimerkkiä nuoremmille, jos optio käytetään.
Ja karpaasit nyt laitoin samaan pariin sen kummempaa miettimättä.
Ostaisin Mannisen, en niinkään Suhosta. Syy se, että olisi pommin varmasti aivan liian kallis ukko tuonne kolmos pakkipariin. Eikä noin muutenkaan tarvetta kiekolliselle pakille.Irtoiskohan O.Mannisesta ja Suhosesta vielä kerhossa?
Nikkilä - Ketola
Nurmi - O.Manninen
Suhonen - (Karjalainen, Hietanen, Ahonen)
(Kangas, Karjis, Ahonen)
Jonkun tai joidenkin vain on mentävä porukasta Hietanen, Ahonen ja Karjalainen.
Kyllä Hietasen näytöt on nyt näytetty: 39 2+7=9, -10. Ei todellakaan C:n arvoinen mies, ei likimainkaan. Kiitos hienosta urasta ja upeista hetkistä, mutta ei Kerhossa jatkoon enää kaudeksikaan.Itse olen kuullut, että option käyttö olisi Hietasen päätettävissä. Päätöstä ei ilmeisesti ole vielä tehty.
On.Itse olen kuullut, että option käyttö olisi Hietasen päätettävissä.
AamenKyllä Hietasen näytöt on nyt näytetty: 39 2+7=9, -10. Ei todellakaan C:n arvoinen mies, ei likimainkaan. Kiitos hienosta urasta ja upeista hetkistä, mutta ei Kerhossa jatkoon enää kaudeksikaan.
Nikkilälle kapteenin natsat, ja eteenpäin.
Toisaalta peli voisi kulkea paremmin jos on parempi joukkue kasassa. Silloin on hyökkääjät paremmin vastaanottamassa syöttöjä ja auttamassa omissa. Eikä aina pyöritä puolustusalueella.Kyllä Hietasen näytöt on nyt näytetty: 39 2+7=9, -10. Ei todellakaan C:n arvoinen mies, ei likimainkaan. Kiitos hienosta urasta ja upeista hetkistä, mutta ei Kerhossa jatkoon enää kaudeksikaan.
Nikkilälle kapteenin natsat, ja eteenpäin.
On.
Toki olisi Hietanenkin tavallaan kiva nähdä hänelle optimaalisessa roolissa.
15-17 minuuttia per peli. Mutta mutta.. Ehkä sitä nuorempaa sälliä pikkuhiljaa tilalle..
Itse en Hietasta tunne, mutta ihmettelen kyllä mikäli ura jatkuu vielä tämän kahden kauden kärsimysnäytelmän päätteeksi.
Tuskimpa se ainakaan Örebrohon on lähdössä nyky tasolla. Sympaattinen pelaaja, mutta taso vaan ei enää riitä millään.No onko se Ikonen lähdössä sopimuksesta huolimatta jonnekin?
Skinnari- Lundell- Tuulola
Rautiainen- Päivärintä- Kiiskinen
Ruokonen- Järvelä- Huttunen
Vesterinen- Alitalo- Aaltonen
Kerholla on neljä ketjullista hyökkääjiä ensi kaudeksi kiinnitettynä. Jos jotain hyvää pitää hakea, niin tuo porukka on nuori, potentiaalinen ja äärimmäisen halpa. Ja kaikkia noitahan Kerho hakeekin.
Sitten siinä on se toinen kulma. Jotta Kerho on mukana ensi vuonna muustakin syystä kuin valmistautumassa liigakarsintoihin, niin se antaa tosi kovan paineen niille 1-3 isommalle vielä tulematta oleville hankinnoille. Koska jos niitä ei tule tai ne ei ole ihan oikeita syömähampaita, niin Lundellia, Skinnaria tai Kiiskistä ei vie eteenpäin paskan vertaa tältä kaudelta tuttu jatkuva häviäminen ja selvityminen aivan liian isossa roolissa.
Tuohon moneyballiin tarvitaan vielä siis ne ”patrikvirta” ja ”balazssebok” tasoinen vahvistus, jotta edes taistellaan mistään. Pikkuisen pelottaa kun tuossa on jo noin monta nimeä kiinnitettynä. Siihen vielä kevään aikana jonkun Loimarannan jatkot ja sitten pelottaakin todella paljon.
Louhi ja Källarsson tietävät varmasti Kerhon todella haastavan taloudellisen tilanteen. Toivottavasti tämä kausi on silti avannut silmiä myös sen suhteen, mikä riittää Liigaan ja mikä ei.
Ei lähtenyt Alitalo Viitaluoman mukana Tampereelle. 2025+1 -sopimus tehty Kerhon kanssa, on jo tänään kokoonpanossa
Mahtava homma!