Ei välttämättä mitään ennen kevään Mestiskarsintoja.Mitä niin kiinnostavaa tämä porukka esittää että katsojat löytää hallille?
Oliko oletusarvo joku muu? Eihän joukkueessa ole edes maalintekotaitoa.Joukkue on niin heikko jo lähtökohtaisesti tasoltaan ettei saada maaliakaan (oliko edes kunnollisia paikkoja) edes kesähöntsä pelissä.
Oleellinen ja tärkeä kysymys onkin löytääkö yleisö tämän kaltaisilla esityksillä halliin?
Mitä niin kiinnostavaa tämä porukka esittää että katsojat löytää hallille?
Voi jumalauta nyt :DJoukkue on niin heikko jo lähtökohtaisesti tasoltaan ettei saada maaliakaan (oliko edes kunnollisia paikkoja) edes kesähöntsä pelissä.
Oleellinen ja tärkeä kysymys onkin löytääkö yleisö tämän kaltaisilla esityksillä halliin?
Mitä niin kiinnostavaa tämä porukka esittää että katsojat löytää hallille?
Avaisi kilpailua vielä enemmän. Ei olisi noilla 1-3 ketjujen laitureillakaan varmaa paikkaa.Ilman loukkaantumisia taitaisi kokoonpano näyttää joltain tällaiselta:
Kiiskinen - Topping - Tuulola
Lundell - Bengtsson - Huttunen
Rautiainen - Korhonen - Skinnari
Ruokonen - Päivärinta - Aaltonen
Nikkilä - Ketola
Nurmi - Kukkonen
Andzans - Hietanen
Ikonen
Tuohon kun saisi vielä yhden kunnon maalintekijän, niin alkaisi näyttää jo huomattavasti paremmalta.
Itse jotenkin näkisin sen tarpeen olevan enemmänkin laiturissa jolla olisi isosti kykyä virtuuosimaiseen pelinrakenteluun. Omassa päässä ei tarvitsisi olla edes kummoinen tekijä jos vain kiekon kanssa tekisi hyökkäyspäässä fiksuja ratkaisuja.Tuohon kun saisi vielä yhden kunnon maalintekijän, niin alkaisi näyttää jo huomattavasti paremmalta.
Sellainen laakkosjanne vol 2 olisi ehkä se realistinen hankinta.Itse jotenkin näkisin sen tarpeen olevan enemmänkin laiturissa jolla olisi isosti kykyä virtuuosimaiseen pelinrakenteluun. Omassa päässä ei tarvitsisi olla edes kummoinen tekijä jos vain kiekon kanssa tekisi hyökkäyspäässä fiksuja ratkaisuja.
Tämän kesän "profiilihankinnat" kun ovat nimenomaan ehkä enemmänkin profiililtaan sellaisia työteliäitä maalintekijöitä kuin pelinrakentajia. Toki maalintekijöitäkin tarvitaan, mutta pelonsekaisin tuntein kuitenkin jännitän kuka ne sieltä maalipaikoista oikein löytää.
Itse jotenkin näkisin sen tarpeen olevan enemmänkin laiturissa jolla olisi isosti kykyä virtuuosimaiseen pelinrakenteluun. Omassa päässä ei tarvitsisi olla edes kummoinen tekijä jos vain kiekon kanssa tekisi hyökkäyspäässä fiksuja ratkaisuja.
Tämän kesän "profiilihankinnat" kun ovat nimenomaan ehkä enemmänkin profiililtaan sellaisia työteliäitä maalintekijöitä kuin pelinrakentajia. Toki maalintekijöitäkin tarvitaan, mutta pelonsekaisin tuntein kuitenkin jännitän kuka ne sieltä maalipaikoista oikein löytää.
Mä katsoisin mieluusti itse laakkosjanne vol 1:stä Radun tilalla ylivoimalla. Tähän vissiin hymiö.Sellainen laakkosjanne vol 2 olisi ehkä se realistinen hankinta.
Joo, no sekin on kyllä totta. Ei voi mennä huonomminkaan.Mä katsoisin mieluusti itse laakkosjanne vol 1:stä Radun tilalla ylivoimalla. Tähän vissiin hymiö.
Ilman loukkaantumisia taitaisi kokoonpano näyttää joltain tällaiselta:
Kiiskinen - Topping - Tuulola
Lundell - Bengtsson - Huttunen
Rautiainen - Korhonen - Skinnari
Ruokonen - Päivärinta - Aaltonen
Nikkilä - Ketola
Nurmi - Kukkonen
Andzans - Hietanen
Ikonen
Tuohon kun saisi vielä yhden kunnon maalintekijän, niin alkaisi näyttää jo huomattavasti paremmalta.
Ekan pelin näytöillä, on todella kaukana pelaavasta. Vaikka kilpailu ei ole edes kova, vaan näennäinen.Miten Janhonen?
Miten Janhonen?
Onks meillä joku Sinkkonenkin?Hallihuhut kertovat että Sinkkonen ei pysty treenaamaan tällä hetkellä ollenkaan. Voi mennä useampi kuukausi jotta pääsee pelikuntoon.
Erikoista, että ei ole edes try-outilla. Muistin, että näin olisi ollut..Onks meillä joku Sinkkonenkin?
Pitäiskö sen olla hyvä?
Jos en ihan väärin muista, niin Sinkkonen oli jo viime kaudella enemmän ja vähemmän paskana.Tehdäänkö siellä fyysikka puolella nyt jotain väärin, kun ukot ei kestä?
Jos en ihan väärin muista, niin Sinkkonen oli jo viime kaudella enemmän ja vähemmän paskana.
Eli juuri kerhon näköinen hankinta. Ennen näitä klesoja haettiin sentään Liigasta tai ulkomailta.Jos en ihan väärin muista, niin Sinkkonen oli jo viime kaudella enemmän ja vähemmän paskana.
Eteenpäin on menty. Ennen hankittiin kallista paskaa. Nyt tällaisessa tiukassa taloudellisessa tilanteessa hankitaan halpaa paskaa.Eli juuri kerhon näköinen hankinta. Ennen näitä klesoja haettiin sentään Liigasta tai ulkomailta.