HPK kaudella 2024–2025

  • 371 803
  • 2 479

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
loistava haku. mMitä vikaa pelaamassa joka osaa tehdä maaleja? mopolla menty mittarilla ja täällä itketään. Hienoa! nyt vielä se ykköskorin hyökkääjä. tämä on varma 1 tai 2 ketjun mies, vai muita ehdokkaita?
Kivitaskulla taas korkki auki? Viestin laadun perusteella.

Varmasti ihan kelpo pelaaja, verrattuna Ruokosiin ja Järvelöihin. Liigaa ei pitäisi ainakaan näillä näytöillä pelata 1-2 ketjuissa.

Toki jos onkin vika ollut pelkästään joukkueissa, valmentajista, pelikavereissa ja luistimissa, ja nyt kaikki loksahtaakin kohdalleen ja painaa kaikkien suut suppuun. Kelpaa.

Eihän hankinnassa olisi vikaa, jos olisi tullut ennen Ekin kommentteja "vielä Top6 hyökkääjää etsitään". Nyt lähinnä näyttää naurettavalta.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse toki katson mieluusti nälkäisiä nuoria pelaajia. Niitä nyt on joukkueessa ja saa näyttää! Jos kulkee, niin pääsee Kerhossa ottamaan aika helpostikkin isoa tonttia liigassa.
Tämä.
Meillä ei ole nyt varmoja nimimiehiä hyökkäyksessä niin tämä on se kulma mistä minä saan luotua tuosta meidän jengistä mielenkiintoisen, jota oikein odotan pääseväni katsomaan tositoimissa.
 

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Yksi YV:n kynämies pyörittäjä olisi nyt ollut se täsmähaku Kerholle. Ei taida tämä Bengtsson sitä kyllä olla. Jännä nähdä saadaanko tulavalla kaudella kiekkoa edes ylivoimalla alueelle.
Haaveilin samasta ja olisin ottanut sen mieluummin jopa laiturin muodossa, koska oletuksena halvempi. Viime kauden jengissä ei ollut oikeasti ketään joka olisi tuonut luotettavasti kiekon yv:llä hyökkäysalueelle, saati pystynyt tekemään pyörittäjän paikalla jotain järkevää.

Kuka/ketkä hoitaa näitä rooleja ensi kaudella? Olen ymmärtänyt, että Janhonen voisi olla oikeasti ihan taitava, mutta ei try-outinsa kanssa voi olla mikään tähän speksattu kortti. Topping? Kiiskinen? Radua ja Tuulolaa ei tarvitse tulla mainitsemaan tähän yhteyteen.

Paperilla Bengtsson on aivan jäätävä pettymys tähän kohtaan. Ja kuten joku sanoi, niin Eki näyttäytyy ensimmäistä kertaa noiden kommenttiensa kanssa ihan huumoriukolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös