HPK kaudella 2023–2024

  • 374 907
  • 2 128
Suosikkijoukkue
HPK
Rajaniemi edistyneiden tilastojen perustella liigan kolmanneksi paras kassari. Yllättävän hyvin on kyllä pelannut. Jatkopaperia saa mun puolesta kyllä laittaa eteen.


Viime kaudella Raju taisi olla jotain +4 GSAx, eli pientä parannusta tosiaan tullut.

Sivuhuomiona Lebedeff Lukossa -6. Oli viime kaudella Kerhossa +6. Karu pudotus.
 

Puinen silmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Pitkään olen palstaa lueskellut ja hiljattain päätin liittyä tänne itsekin. En nyt muista että missä ketjussa täällä naureskeltiin että kerhon kärkisentterinä pelaa nelikymppinen raviohjastaja, mutta Anttihan on paukuttanut viimeiseen kolmeen peliin vaatimattomat 4+1! Pihlström on muutenkin antanut joka pelissä 150% enemmän kuin muu joukkue ja nyt alkaa näkyä pisteissäkin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
En löytänyt paljaalle Pillulle omaa ketjua niin laitan tänne. Minua on jo yli 10 vuotta vaivannut Antin reidet. Lähinnä maajoukkueessa kun siellä miestä olen eniten nähnyt. Eiko kukaan muu ole pistänyt asiaa merkille? En toki itsekään ole asiaa nostanut esiin.

Pari kuvaa alla:

https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3920233_k3000267_1200.jpg
https://www.leijonat.com/app/uploads/2016/05/getty_PihlströmAntti2016518-632x441.jpg
https://www.suomikiekko.com/app/uploads/2014/02/getty_pihlstromantti20140214.jpg
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
En löytänyt paljaalle Pillulle omaa ketjua niin laitan tänne. Minua on jo yli 10 vuotta vaivannut Antin reidet. Lähinnä maajoukkueessa kun siellä miestä olen eniten nähnyt. Eiko kukaan muu ole pistänyt asiaa merkille? En toki itsekään ole asiaa nostanut esiin.

Pari kuvaa alla:

https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3920233_k3000267_1200.jpg
https://www.leijonat.com/app/uploads/2016/05/getty_PihlströmAntti2016518-632x441.jpg
https://www.suomikiekko.com/app/uploads/2014/02/getty_pihlstromantti20140214.jpg
Pelaa ilman alusasua eli pelkät bokserit jalassa. Enkä oo ihan varma boksereistakaan. Näin hän itse kertonut joskus ja myös kuvista voi tämän päätellä ja varmistaa.

Muistelen vielä että oliko vain ns tunne että tuollein on parempi hänen pelata ja vapaampi olla kun ei purista.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ja varusteet on aivan jotain jofa tasoa ja kaikista on leikelty aivan kaikki mitä vaan leikeltävissä on.
Ja terän profiili on 35 elikkä aivan tiiliskivi elikkä ei yhtään kourua.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rautiaisesta puheen ollen, pelasi eilen ylivoimaisesti parhaan ottelunsa tälläkaudella. Oli ytimessä koko 60min.

Jep tätä nyt sitten kaivataan ja kipeästi lisää. Siihen päälle Martel, joka on toivottavasti nyt saatana oppinut läksynsä ja tämän hetkiset Pihlsrömin otteet, niin on jotain minkä päälle tuota hyökkäystä rakentaa. Sekä hyvin vääntävä Tuulola vielä tietysti.

Musen alkukauden hikkahan loppui aloitusympyrää lukuunottamatta jo jokin aika sitten....
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Rautiaisesta puheen ollen, pelasi eilen ylivoimaisesti parhaan ottelunsa tälläkaudella. Oli ytimessä koko 60min.
Sikäli aika hauska kommentti, että alla on kuitenkin neljän maalin ilta kauden ekassa voitossa. Sen pelin näin, eilistä en, joten en hirveästi voi argumenttia kumotakaan.

Hienoa kuitenkin, että on taas pelipäällä, koska osaa se myös olla melkoinen myrkkykääpiö omalle jengille.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Sikäli aika hauska kommentti, että alla on kuitenkin neljän maalin ilta kauden ekassa voitossa. Sen pelin näin, eilistä en, joten en hirveästi voi argumenttia kumotakaan.

Hienoa kuitenkin, että on taas pelipäällä, koska osaa se myös olla melkoinen myrkkykääpiö omalle jengille.
Juu pelillisesti tarkoitin. Toki ei tuosta neljän maalin illasta huonoa matsia saa mitenkään, mutta tuohon aikaan hiihteli vielä pelillisesti siellä sun täällä.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Mustonen on muuten ollut sen noin ~12 edellistä matsia aivan sysipaska. Aivan liikaa heittelee herran taso. Välillä hyvä ja sitten taas katoaa kuvasta pitkäksi aikaa. Ei jatkoon.

Tätä samaa olen itsekin miettinyt, jännä juttu kun kauden alussa näytti sille, että vihdoin Muse pelaa potentiaaliinsa edellyttämällä tasolla, kunnes tuli seinä vastaan ja meno hyytyi täysin.

Jengissä on kyllä muutenkin aivan liikaa pelaajia, joiden taso ei yksinkertaisesti riitä. Pahasti näyttää sille, ettei asiaa saada mitenkään korjattua kuluvan kauden aikana ja kaudesta tulee yhtä rämpimistä kevääseen asti.
 
L

luigitar

Rautiainen - Tuulola kaksikko on hyvin löytänyt nyt toisensa, mutta Mustonen on kyllä kadonnut pahasti kuvasta alkukauden otteiden jälkeen.

Pitänyt Elitessä käydä kattoo, että kuka toi kerhon #91 onkaan.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Rautiainen - Tuulola kaksikko on hyvin löytänyt nyt toisensa, mutta Mustonen on kyllä kadonnut pahasti kuvasta alkukauden otteiden jälkeen.

Pitänyt Elitessä käydä kattoo, että kuka toi kerhon #91 onkaan.
On jo niin näkymätön ollut, että ei ole saanut edes negaa. Pelkkää rakkautta meidän ykkös sentterille.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Menee jo vähän enemmänkin turenkilaisen toistohuumorin puolelle, mutta eikai se Musen taso pysy/riitä sentterinä, kun mies ei yksiselitteisesti ole sentteri. Odotellaan koska se tajutaan siellä valmennusjohdossakin. Joku Pullikin on keskellä parempi pelillisten ominaisuuksiensa puolesta kuin Mustonen. Ja tämä ei ole kehu Pullia kohtaan eikä kritiikkiä Mustosta kohtaan.

Se on tietty eri juttu, onko tuolla keskelle Musea parempaakaan heittää - nyt vähän näyttää, ettei ole. Ja se on kyllä tosisysipaska juttu se.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Menee jo vähän enemmänkin turenkilaisen toistohuumorin puolelle, mutta eikai se Musen taso pysy/riitä sentterinä, kun mies ei yksiselitteisesti ole sentteri. Odotellaan koska se tajutaan siellä valmennusjohdossakin. Joku Pullikin on keskellä parempi pelillisten ominaisuuksiensa puolesta kuin Mustonen. Ja tämä ei ole kehu Pullia kohtaan eikä kritiikkiä Mustosta kohtaan.

Se on tietty eri juttu, onko tuolla keskelle Musea parempaakaan heittää - nyt vähän näyttää, ettei ole. Ja se on kyllä tosisysipaska juttu se.
Valmennus tiedostaa aivan täysin tuon, että Mustosen olisi parempi pelata laidalla. Tämä on tehty selväksi myös muuan jääkiekkojohtajalle. Tuo tilanne ei todennäköisesti tule muuttumaan miksikään tämän kauden aikana, ellei jotain todella mullistavaa tapahdu.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Rautiainen on sellanen kaveri, että mun pitää vain muistaa haukkua sen esityksiä ääneen, niin alkaa tulemaan vahinkopisteitä ja ilmeisesti jopa kokonaisvaltaisia suorituksia? Tarvii katsella toi Sport-peli vielä jälkilähetyksenä, jos se jostain palvelusta löytyy.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rautiainen on sellanen kaveri, että mun pitää vain muistaa haukkua sen esityksiä ääneen, niin alkaa tulemaan vahinkopisteitä ja ilmeisesti jopa kokonaisvaltaisia suorituksia? Tarvii katsella toi Sport-peli vielä jälkilähetyksenä, jos se jostain palvelusta löytyy.
Pituudesta älä ääneen mainitse, se saatana käy päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös