Höpöhöpö. Etsin reaktioita ja mielipiteitä Lundelin lainasta. Sinulla oli raflaava. Siksikin, että mietit valmennusta noin. Mielestäni sinulla oli hyviä argumentteja koskien lainaa teidän näkökulmasta.Mitä ihmettä? Miksi mulla pitäisi olla erityistä luottoa valmentajaan, jolla on Liiga-kokemusta peräti 0 peliä? En ole edes arvostellut teidän valmennusta, vaan pohtinut isompaa kuvaa. Esitin kysymyksiä, jotka ovat ihan aiheellisia ja korrekteja vieläpä, oman suosikkijengini ketjussa, joten mistä vedät herneen nenään, siirtelet kirjoituksia Kerhon osioon ja vittuilet Peltosesta päälle?
Moukkamaista käytöstä. Ei tarvitse käyttää mun viestejäni sun omien epävarmuuksiesi pönkittämiseen.
Sorry.Hieno homma ja niin sen pitääkin mennä! En mäkään ole Kerhoa (tai mitään muutakaan jengiä) laskenut ulos yhtään mistään. Ei kuulu mun tapoihini. Mun kommentti meidän omassa osiossamme koskien Kasperin HPK-lainaa sisälsi vain pohdintaa eikä sitä varsinaisesti oltu tarkoitettu edes teille. Olen nyt kuitenkin saanut sinne meidän omaan ketjuumme positiivisia lausuntoja valmentajanne osaamisesta, joten en keksi tässä lainassa yhtään mitään huonoa.
Mutta ihmeelliseksi on touhu mennyt, kun nykyisin ei näköjään saa enää pohdiskeluakaan harrastaa ilman, että joku täysin ulkopuolinen kääntää asiasisällön joksikin ihan muuksi. Tämä ei siis koske lainaamani kirjoitusta, vaan sitä alkuperäistä @Musta_Kyy n lainausta. Kyllä minä niin mieleni pahoitin!
Hyvä pointti. Tavallaan hienoa, että tulostekovastuussa olevat ovat yhdessä. Mutta on kyllä vähän semmoinen fiilis, että Martel saa vetää kivirekeä ja meidän tulevia floppaajia tossa hetken aikaa.Mustonen varmaan suorittaa treeneissä sit helvetin hyvin, kun nauttii noinkin suurta vastuuta.
Kyl.Hyvä pointti. Tavallaan hienoa, että tulostekovastuussa olevat ovat yhdessä. Mutta on kyllä vähän semmoinen fiilis, että Martel saa vetää kivirekeä ja meidän tulevia floppaajia tossa hetken aikaa.
Katsotaanko ensin pari matsia ja ammutaan vasta sitten tämäKIN kaveri tykillä kuuhun?Onko meillä mennyt Lundellit sekaisin, kun tällaista peräti yhden liigaottelun (onko sitäkään) pelannutta pelaajaa istutetaan jo täällä kakkoskenttään. Sanoisin että tämä Kasper on meidän Mestari Masolle pelkkä rasite, että pitikin tollanen HIFK:n rääpäle tänne hankkia. Kertoo jotain kun Hifkiltä on Leonid 4kk pois, niin Kasperia ei kutsuta takaisin. Sama kun oltais Savolainen laitettu Hifkiin.
Maso itse sanonut, että Lundell tarjoaa aikaa sentterin etsimiselle. Siinä se suurin pointti.Onko meillä mennyt Lundellit sekaisin, kun tällaista peräti yhden liigaottelun (onko sitäkään) pelannutta pelaajaa istutetaan jo täällä kakkoskenttään. Sanoisin että tämä Kasper on meidän Mestari Masolle pelkkä rasite, että pitikin tollanen HIFK:n rääpäle tänne hankkia. Kertoo jotain kun Hifkiltä on Leonid 4kk pois, niin Kasperia ei kutsuta takaisin. Sama kun oltais Savolainen laitettu Hifkiin.
Samasta kokemuksesta kuten Maso! Kunhan nyt vaan tässä kärjistäen aloitin, kun BOL tuossa antoi kauhean luoton meidän valmentajaan, niin en mä voi oikein luottaa tuohon hätäapuunkaan samalla periaatteella.Katsotaanko ensin pari matsia ja ammutaan vasta sitten tämäKIN kaveri tykillä kuuhun?
Lundell ja Leksahan ovat muuten täysin saman profiilin pelaajia.. Ei ole. Mutta hyvä huomio silti.
Kerrotko nyt sitten samantien mistä Lundellilla jää vajaaksi?
Hymyilytti toi Mason MHGA heitto."Make Hämeenlinna Great Again"
- Maso Lehtonen
**
Lundellin saamiselle iso peukku täältä. Kerhon resursseilla ja yyber-ohuella hyökkäyksellä jokainen tällainen apu pitää ottaa vastaan ilomielin.
Höpöhöpö. Etsin reaktioita ja mielipiteitä Lundelin lainasta. Sinulla oli raflaava. Siksikin, että mietit valmennusta noin. Mielestäni sinulla oli hyviä argumentteja koskien lainaa teidän näkökulmasta.
Ja vahva argumentointi HPK valmennus vs HIFK valmennushan oli hauskaa. En vittuile vaan olen huvittunut. Nyt on Hifkillä porukka, jonka pitäisi voittaa kannu puolivaloilla ja Villen käytännössä riittää sanoa vaan että pojat pelakkaa. Ja taas homma kusahtaa.
Asenne kohdillaan. Pakko on ollut liittyä tähän Mason bandwagoniin. Monista epävarmuustekijöistä irrallisena asiana, huikee tyyppi.Maso parhaillaan Kerhoradion kausiennakossa :
"Playoffit on meidän minimitavoite ja sen jälkeen lähdetään katsomaan sarja kerrallaan."
Perjantaina sitten oranssilla kulkueella hallille. Jälleenrakennus-projekti ja matka kohti kolmatta mestaruutta alkoi nyt. Vamos!