Orangezone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Janatuinen jatkaa. Lähteenä häsa
Vähän oudoksun tätä mutta hyvin menee bottom kutosessa
Vähän oudoksun tätä mutta hyvin menee bottom kutosessa
Kallis ei voi olla mutta aika tavalla taantui tällä kaudella. Alkaa oleen siellä bottom kutosessa jo ryhmää..
Kallis ei voi olla mutta aika tavalla taantui tällä kaudella. Alkaa oleen siellä bottom kutosessa jo ryhmää..
Kunhan ei lähdetä kauteen näin, ja ihmetellä miksi taas kiire kerätä pisteitä loppukaudesta:
Liukas - Virta - Nenonen
Loimaranta - Mustonen - Tuulola
Henriksson - Toivola - Janatuinen
Pihlström - Päivärinta - Huttunen
Wold
Itse en Rajaniemeä pistäisi kyllä mihinkään, pelasi hyvin ennen vuoden vaihdetta vaikka pelejä hävittiin, silloin syyt olivat muussa kuin maalivahdissa.Mustosen ja Rajaniemen sopparit silppuriin mun puolesta.
Arvasin että tuo Rajaniemi jakaa mielipiteitä. Ei ole minunkaan mielestä huono maalivahti muttei myöskään voittava maalivahti. Sellaista tarvitaan, varsinkin huhutun Markkasen pariksi.Itse en Rajaniemeä pistäisi kyllä mihinkään, pelasi hyvin ennen vuoden vaihdetta vaikka pelejä hävittiin, silloin syyt olivat muussa kuin maalivahdissa.
Itse vähän veikkaan, että Eskil Woldin sopimus saattaisi olla se joka puretaan. Alakenttien laituripaikat kuitenkin alkaa olemaan täynnä ja ei tuo itsekkään voi olla tyytyväinen tämän kauden rooliin tai suoritukseen.
Eskiliin itsellä on heikko kohta, poika heittää ekalla miesten kaudella 22 kaappia ja tälläkin kaudella 5 pinnaa neljässä maaottelussa niin jotenkin odotan kokoajan koska tämä PITKÄ sopeutuminen alkaa tuottaa tulosta. Voipi toki olla ettei koskaan mutta itse haluaisin katsoa korttia pidempään.
Mikäs tämä nyt on? Tuskinpa nyt sentään.Hieman nosti päätä, että näinkö Nenonen olisi suuntaamassa ulkomaille.
Nessullahan on ulkomaan optio ensi kaudestaMikäs tämä nyt on? Tuskinpa nyt sentään.
Wold oli ihan mielenkiintoinen hankinta, mutta kyllähän Mikaa vedettiin nenästä ihan huolella näillä nhl jutuilla.Arvasin että tuo Rajaniemi jakaa mielipiteitä. Ei ole minunkaan mielestä huono maalivahti muttei myöskään voittava maalivahti. Sellaista tarvitaan, varsinkin huhutun Markkasen pariksi.
Eskiliin itsellä on heikko kohta, poika heittää ekalla miesten kaudella 22 kaappia ja tälläkin kaudella 5 pinnaa neljässä maaottelussa niin jotenkin odotan kokoajan koska tämä PITKÄ sopeutuminen alkaa tuottaa tulosta. Voipi toki olla ettei koskaan mutta itse haluaisin katsoa korttia pidempään.
Ja Mustosesta säästyisi ihan ok liksa liigatasolla.
Loppukaneettina todettakoon että ensi vuonna Virta menee puihin ja Muse on ykkösen keskellä niin pitkään kun loukkaantuu lokakuussa ja Pillu paikkaa.
IKONEN <3Sopimusuutisia:
HPK:lle useita jatkosopimuksia: Toivola, Reini, Savolainen ja Ikonen - myös nuoret maalivahtilupaukset jatkavat - Hämeenlinnan Pallokerho
HPK on tehnyt jatkosopimuksia: Artturi Toivola, Valtteri Savolainen, Julius Reini, Ossi Ikonen, Kaj Saarinen ja Kim Saarinen jatkavat.hpk.fi
Voitte ampua minut pianistina, mutta mielestäni puolustus on valmis jos Miro pystyy pelaamaan.
Pellin perunasäkit voi käyttää hyökkäykseen.
Mielipide.
Ässät on käynyt keskusteluja Matti Järvisen kanssa ensi kaudesta.