Kuudelta syödään siipiä, joten eiköhän pelaajien julkistaminen ala vasta joskus kahdeksan aikaan. Siinä välissä kun jaetaan jotain palkintoja jne.Kuudelta???!! Vasta kuudelta tämä piina loppuu???!!! Vittu, pitäkää tunkkinne.
Juuri näin. Siinä jaetaan ensin naisten palkinnot niin lätkässä kuin lentopallossa. Sitten on A-juniorit ja miesten joukkue jonka jälkeen bändi esiintyy ja sitten ennen julkistamisia todennäköisesti Pendon haastattelua jne. Kuulemma about 19.30 ensimmäinen pelaaja julki.Kuudelta syödään siipiä, joten eiköhän pelaajien julkistaminen ala vasta joskus kahdeksan aikaan. Siinä välissä kun jaetaan jotain palkintoja jne.
Pennasta lainatakseni "kun me ei budjetissa voiteta niin pitää pitää huoli, että muissa asioissa voitetaan".Nuo haaveilut, jossa kokoonpanossa ovat sekä Puustisen Juuso että MiettisAna olivatkin niin fantasialinjalla, ettei kai siihen kukaan oikeasti uskonut. Mutta kyllä joukkue tarvitsee sen jonkun rightin maalintekoon pystyvän laiturin, kuten Puustisen. Mikään Teemu Turunen ei riitä alkuunsakaan.
Eli mikä se muu asia on? Omien suosikkipoikien keräämisessä Mestiksestä?Pennasta lainatakseni "kun me ei budjetissa voiteta niin pitää pitää huoli, että muissa asioissa voitetaan".
Hinta-laatu-suhde ja pelit?Eli mikä se muu asia on? Omien suosikkipoikien keräämisessä Mestiksestä?
No käännä nyt vielä veistä haavassa. Tarttetko suolaa kyytipojaksi?Kuudelta syödään siipiä, joten eiköhän pelaajien julkistaminen ala vasta joskus kahdeksan aikaan. Siinä välissä kun jaetaan jotain palkintoja jne.
Eli ei julkaista tänään ja ei ole välttämättä edes tulossa?Varmaan haluaa Lalli ensin laittaa polvet kondikseen ennenkuin tekeen päätöksiä pelaamisen suhteen?
Voi pask... tuleeks sinne ne lentis naisetkin? Hitto ja mun suunnitelmat tälle illalle sisälsi ihan muuta... eli lähinnä f5 napin rämpytystä.Juuri näin. Siinä jaetaan ensin naisten palkinnot niin lätkässä kuin lentopallossa. Sitten on A-juniorit ja miesten joukkue jonka jälkeen bändi esiintyy ja sitten ennen julkistamisia todennäköisesti Pendon haastattelua jne. Kuulemma about 19.30 ensimmäinen pelaaja julki.
Kyllä, HPK julkaisee tänään vain tiedon, että "ei ole mitään julkaistavaa".No käännä nyt vielä veistä haavassa. Tarttetko suolaa kyytipojaksi?
Katsellaanko legendaariset Laamasen lomadiat?
No on ne ainakin halpoja, ja kehityskelpoisia. No, sinullehan ei tunnu mikään käyvän, ellei kyseessä olie se takuuvarma maalitykki tyyliin Ovechkin. *hymiö*Eli mikä se muu asia on? Omien suosikkipoikien keräämisessä Mestiksestä?
Joka kolmas dia väärinpäin.
Totta, vain Ovechkin kelpaa. Hienoa logiikaa taas käytetty. Minä haluan, että suosikkijoukkueellani on sellainen rosteri, jolla voi päästä kympin sakkiin. Jos jollekin toiselle, kuten vaikka sulle, 14. sija on mestaruus, niin sitten on.No, sinullehan ei tunnu mikään käyvän, ellei kyseessä olie se takuuvarma maalitykki tyyliin Ovechkin.
Ihmetyttää vaan kun dumaat "kaikki" tulevat vahvistukset, valmentajaa(kritisoit valmentajan mukanaan tuomia pelaajia) myöten. Tuntuu että mikään ei kelpaa.Totta, vain Ovechkin kelpaa. Hienoa logiikaa taas käytetty. Minä haluan, että suosikkijoukkueellani on sellainen rosteri, jolla voi päästä kympin sakkiin. Jos jollekin toiselle, kuten vaikka sulle, 14. sija on mestaruus, niin sitten on.
Mulle kelpaa sellainen Kerho ja sellaiset pelaajat, jo(t)ka taistelee illasta toiseen satalasissa. Jos se ei riitä, niin sitten se on voi voi...
Ihan mielenkiinnolla haluaisin kuulla, millaisia(nimiä) haluaisit Kerhoon, resurssit huomioiden?
Monta pelaajaa esim viime kauden Sportista olisit valmis ottamaan Kerhoon? Sport(hyi v..u) oli kuitenkin kympin sakissa, vaikkei niitä nimimiehiä nyt hirveesti ollut ja budjettikin kai suurinpiirtein Kerhon tasoa.
Ketkä tulevat vahvistukset olen haukkunut? Ja kenen valmentajan?Ihmetyttää vaan kun dumaat "kaikki" tulevat vahvistukset, valmentajaa(kritisoit valmentajan mukanaan tuomia pelaajia) myöten. Tuntuu että mikään ei kelpaa.