HPK kaudella 2016–2017

  • 470 865
  • 2 434

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Varmana ja varmana, mutta tyyliin "mulla on tietoo että tämän ja tämän kanssa kepalla on soppari ens kaudesta" kommenttia täältä kyllä löytyy. Lähteet jätetään silti poikkeuksetta kertomatta, mihin jokainen varmasti tietää syyn siihen ja sen takia nämä "paljastukset" eivät välttämättä aina ehkä hyväksi ole.

En tieda siita, mutta ensimmaisena Rautiosta sanoi Jatkoaika.com eika kukaan fani taalla. Vasta sen jalkeen asiaa vatvottiin taallakin. Jos syyllisia halutaan kivittaa, niin kivia median suuntaan. IS ja suomen suurin jaakiekon verkkolehti tekevat pikkasen enempaa tuhoa aikaiseksi, kuin fanien hopinat keskustelupalstalla. Esimerkiksi @Jääkaappi spekuloi nimilla, vasta jos se tulee muualta esille ja varmoilla nimilla.

Media tekee hommansa, samoin fanit fanittaa, suurin syyllinen mahdollisesta tietovuodosta on toimisto ja sinne voi sormea heristaa jos haluaa jollekin sormea heristaa. He saavat palkkansa siita, etta hoitavat hommat ja jos eivat hommiaan hoida, niin ovat epaonnistuneet tehtavissansa.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Täälä voi mun puolesta huudella mitä vaan, mutta se ihmetyttää, että sidosryhmätilaisuuksissa seuran johtoon kuuluvat huutelevat näitä varmoina. Tämä oli jo toinen tapaus.

Ja sitten taas Perhosen loppukausi tiedotettiin virallisesti varmana, vaikka se ei sitä ollut. Nämä voisi jättää väliin.

Muuten olen sitä mieltä, että vuotaminen aiheuttaa ihan mukava pöhinää, se vaan pitäisi aina muistaa mainita, että ollaan vielä neuvotteluasteella.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Täälä voi mun puolesta huudella mitä vaan, mutta se ihmetyttää, että sidosryhmätilaisuuksissa seuran johtoon kuuluvat huutelevat näitä varmoina. Tämä oli jo toinen tapaus.

Ja sitten taas Perhosen loppukausi tiedotettiin virallisesti varmana, vaikka se ei sitä ollut. Nämä voisi jättää väliin.

Muuten olen sitä mieltä, että vuotaminen aiheuttaa ihan mukava pöhinää, se vaan pitäisi aina muistaa mainita, että ollaan vielä neuvotteluasteella.

Kuulostaa huolestuttavalta. Toivottavasti saadaan osaava urheilujohtaja joka alkaa hoitaa hommia. Niin se Kerttulakin oli siihen pallille varma. Toivottavasti jotain oppisivat pikku hiljaa. Riivan toimistosta yksi hyva asia oli, etta siella ei pahemmin hommat vuotaneet.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Varmana ja varmana, mutta tyyliin "mulla on tietoo että tämän ja tämän kanssa kepalla on soppari ens kaudesta" kommenttia täältä kyllä löytyy.

Aika harvassa on nämäkin. Luonnollisesti jotain Lahtea pidetään yleisesti varmana, kun se on uutisoitu jo parilla eri sivustolla.

Lähteet jätetään silti poikkeuksetta kertomatta, mihin jokainen varmasti tietää syyn siihen ja sen takia nämä "paljastukset" eivät välttämättä aina ehkä hyväksi ole.

Toki vois olla hyvä mainita, että onko kyseessä tieto, vahva huhu tai jotain muuta. Itse pyrin kirjoittamaan vain, jos on tietoa. Lukijan vastuulle sitten jää, että luottaako ja uskooko. Tai jos on omaa mutuilua, niin mainitsen erikseen.

Virtanen manaili tuossa yhdellä erätauolla osakemyyntipisteellä parille osakkeenomistajalle, että pelaajien agentit alkavat vielä loppumetreillä kalastelemaan isompaa sopparia, vaikka asiat on jo käytännössä sovittu.

Veikkaan Raution kanssa menneen jotenkin näin: Siirto on käytännössä sovittu ja varmana pidettyä sopimusta on hehkutettu jollekin, joka on sitten vuotanut asian eteenpäin. Sitten agentti on alkanut vielä kyselemään 10% korotusta, johon ei tietenkään ole suostuttu ja homma meni kiville.

Tämän takia pidin hetken itsekin Rautiota varmana, kunnes hallitontut kertoivat asian menneen perseelleen.
 
Viimeksi muokattu:

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täälä voi mun puolesta huudella mitä vaan, mutta se ihmetyttää, että sidosryhmätilaisuuksissa seuran johtoon kuuluvat huutelevat näitä varmoina. Tämä oli jo toinen tapaus.
Nimenomaan tämä ihmetyttää, ehkä tässä on Virtanen & co. hieman opittavaa. Varmana sopii toki huudella, jos nimet on jo paperissa. Luulis sen case aaltosen nyt jotain opettaneen..
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Nimenomaan tämä ihmetyttää, ehkä tässä on Virtanen & co. hieman opittavaa. Varmana sopii toki huudella, jos nimet on jo paperissa. Luulis sen case aaltosen nyt jotain opettaneen..
Edellisen johdon kanssa haluttiin avoimmuuttaa ja nykysen johdon aikana sulkeutumista. Itse olisin tyytyväinen, että ollaan tällaisten kalojen perässä.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Edellisen johdon kanssa haluttiin avoimmuuttaa ja nykysen johdon aikana sulkeutumista. Itse olisin tyytyväinen, että ollaan tällaisten kalojen perässä.

Itsehän olen erittäin tyytyväinen, että tällaisten perässä ollaan, mutta varmaksi julistaminen on käytännössä valehtelua ja noi pari kolme kertaa muutaman kuukauden sisällä on mun mielestä liikaa. Ei tarvis ihan ääripäästä ääripäähän mennä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No johan nyt on taas lähtenyt porukalla laukalle tämä touhu. Mitä väliä? Toki on huolestuttavaa, jos johtoportaasta valuu tietoa "varmana" sopimuksena ja sitä ei sitten synnykkään, ei tullut sitä kakkossentteriäkään moneen vuoteen, vaikka oli nimetkin paperissa.

Olkaa nyt helvetti vieköön kiitollisia edes siitä, että joku joskus sanoo jotain siitä toiminnasta ulospäin. Minä ainakin luen helvetisti mieluummin tätä palstaa, kun täällä heitellään nimiä ja tulee huhuja (kunhan ne huhut myös kerrotaan huhuina, kuten jatkoajan säännötkin sanoo), kuin että kirjautuu jatkoaikaan ja siellä se Kerhon palsta on kolmatta viikkoa ilman kirjoituksen kirjoitusta, kun ei ole oikein mitään mistä kirjoittaa.

Se on ihan se ja sama, jääkö nyt yksi Rautio saamatta vai ei, jos on halua ja rahaa, niin eiköhän tuonne veskari jostain löydy. Ei tämä maailma nyt ihan niin pieni ole, ettei yhteen Liiga-jengiin löytyisi luotettavaa ykkösveskaria ensikaudelle, jos on vaan perunavarastossa sitä rahaa sen ykköskassarin palkan maksamiseen. Nyt ollaan helmikuussa ja elokuuhun asti on aikaa.

Ei muuta kuin huhuilua ja mutuilua kehiin vaan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tuossa kun vilkuilin jatkoajan tekemaa juttua Denis Godlasta, niin toivottavasti siina on yksi kaveri jonka perassa ollaan. Perse kun loppuis jo kausi ja saataisiin tietoa enemmankin perkele!
 

Ralph

Jäsen
Itse olisin tyytyväinen, että ollaan tällaisten kalojen perässä.
Minä myös, mutta vain, jos tilalle tulee joku toinen iso kala. Se, että ensin mehustellaan David Rautiolla ja sitten tuleekin Kristian Järvinen, ei ole kivaa. Mielummin ollaan sitten hiljaa, kunnes ollaan varmoja.

Juuri nyt kyllä jännittää HPK:n ensi kauden maalivahtikaksikko.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Minä myös, mutta vain, jos tilalle tulee joku toinen iso kala. Se, että ensin mehustellaan David Rautiolla ja sitten tuleekin Kristian Järvinen, ei ole kivaa. Mielummin ollaan sitten hiljaa, kunnes ollaan varmoja.

Juuri nyt kyllä jännittää HPK:n ensi kauden maalivahtikaksikko.
Itse en kyllä jännitä. Luottoa löytyy nykyjohtoon + tähän meidän scouttiin. Hyviä molareita on kyllä jos viitsii vain etsiä kuten tämä kausi on hyvin todistanut.
 

Ralph

Jäsen
Oula Palve -tarkkailu. Nyt koossa 39 ottelussa 65 pistettä. Jos tekee lopuissa kolmessa pelissä kuusi pistettä, nousee kaikkien aikojen pörssin kärkeen paremman maalimäärän (ja pienemmän ottelumäärän) myötä. Seitsemällä pisteellä sitten yksin kärkeen. Ainakin Mestikseen ihan hyvä pelaaja kyseessä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Christian Engstrand on ilmeisesti meidän mies ensi kaudella, tai ainakin neuvottelut ovat pitkällä. Lähde: Luotettava. :-)

Kelpaa ainakin allekirjoittaneelle, vaikkei aivan Raution tasoa ole.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Ei kai se ole Christian Engstrand, jolle on tehty kolmevuotinen soppari? Toivottavasi se on toisen, tasavahvan moken, sopimuksen pituus ja Engstrand tulee vain vuoden sopparilla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä mä ton Perhosen pitäisin, jos vain mahdollista, mutta huhujen mukaan ei siis olisi jatkamassa. Olisikohan siinä käynyt niin, että Kerho olisi ollut tosissaan hankkimassa Rautiota ykkösveskariksi ja Perhonen ei kakkoseksi halunnut jäädä ja kerkesi tekemään sopimuksen muualle?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Niinno, nonnii. Muutama kausi sitten elitserienissa huippustatsit. Sitten pitkin maailmaa perusstatseilla. Nytkin Bluesissa ok statsit, mutta johtuen myos Bluesin surkeudesta. On kylla pelannut ihan hyvin, kuten viime pelin Kerhoa vastaan, mutta ihan kun jotain puuttuu kaverilta. Taitoa on ja kaikkea, mutta luonnetta tai jotain puuttuu, en tieda. Kylla Perhosen ja Raution jalkeen tuntuu pettymykselta. Mutta katsotaan, paljon riippuu kakkosmaalivahdista.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Jaahans, en tiedä miksi Perhonen ei kelvannut vaan pitää väkisin tuoda Ruotsin lahja ja samalla arpa tuolle tärkeelle tontille.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ens kaudeksi tarvitaan se jätkä, joka pitää huolta, että dixonit maksaa hinnan ja lisäksi asennemuutos. Tuulola olis voinu tökkiä ilman hanskoja. Noiden jälkeen ei tunneta varaslähtöjä.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Ens kaudeksi tarvitaan se jätkä, joka pitää huolta, että dixonit maksaa hinnan ja lisäksi asennemuutos. Tuulola olis voinu tökkiä ilman hanskoja. Noiden jälkeen ei tunneta varaslähtöjä.
Jos hanskaaja saadaan niin ok. Mulle riittää Juho Keränen jos tulollaan on. Antakoon Oranssissa samanlaisia pommeja kuin aikanaan antoi Jyri Niemelle ja Allu Laaksolle.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Sanotaanko että 27-vuotias ulkomaalaisveskari, jolle tarvii maksaa kunnon ulkomaalaisen palkaa vs. nuori halvempi jo tasonsa osoittanut veskari, joka noilla mitoilla on vähänkin onnistuneen kauden jälkeen kiinni NHL-sopimuksessa, josta Kerhollekin tulisi tiettu osuus. Paska vaihtokauppa kaikin puolin vaikka Engstrand onnistuisikin...
 

Ralph

Jäsen
Oula Palve -tarkkailu. Nyt koossa 39 ottelussa 65 pistettä. Jos tekee lopuissa kolmessa pelissä kuusi pistettä, nousee kaikkien aikojen pörssin kärkeen paremman maalimäärän (ja pienemmän ottelumäärän) myötä. Seitsemällä pisteellä sitten yksin kärkeen. Ainakin Mestikseen ihan hyvä pelaaja kyseessä.
Tänään teki tehot 2+2, joten uuden piste-ennätyksen tekeminen vaatisi kolme pistettä kauden kolmessa vikassa pelissä. Ja jos nyt on jo 40 otteluun 69 pistettä, ei tuo vaikealta kuullosta.

Toivottavasti Palve ei tee Miro Aaltosia.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ei kai se ole Christian Engstrand, jolle on tehty kolmevuotinen soppari? Toivottavasi se on toisen, tasavahvan moken, sopimuksen pituus ja Engstrand tulee vain vuoden sopparilla.

Tuskinpa on, jos nimetkään eivät vielä ole papereissa. Eli joko tässä on puhuttu Luukkosesta tai sitten siellä on pitkä pahvi jonkun Godlan tms. kanssa.

Eilen Bankin jälkipeleillä Petro kyseli valmennusjohdolta Perhosen jatkosta, niin Tuuski taisi vastata jotenkin, että "kaikki on toki mahdollista, mutta näillä näkymin ei jatka."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös