Mainos

HPK-Kärpät To 11.12 at Rinkelinmäen Jäähalli

• 8 574
  • 89

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Blues-pelissä Kerhon pakka oli täysin sekaisin sairastupalaisten poissaolon vuoksi, joten uskon, että tämä ilta tulee olemaan täysin erilainen. Huojentuneena totean, että Mäkkäri, Tuuski ja Ziki ovat remmissä jälleen. Vaikka eivät ihan tyypillisellä peliminuuteilla, ehkä (toipilaita). Mutta silti.
Kakkoskentällisen touhuja seuraan erityisen tarkkana; oliko HIFK-ottelussa nähty draivi vain hetken hurmaa vai kentällisen pysyvä ominaisuus -- sitä selvittelemme mm. tänään.
Uskon loppulukemiin 4-2. Pelillisesti tasapäistä, mutta nummerot tulevat olemaan kotijoukkueen eduksi.
Kerhon maalintekijät: Kucharcik, Suutarinen, Voutilainen ja Aalto.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tepa
...Kerhofanit tuntuvat olevan kovasti tyytyväisiä iskukykyyn sillä perusteella, että löivät naulat arkkun HIFK pelin alussa Timo Laaksoharjun ollessa maalissa...

Hmm...ei se nyt ihan näin suorasukaisesti ole tulkittavissa; HIFK-ottelun lopputulos ja Kerhon ylivoima ei mennyt Laaksoharjun piikkiin kuin vain yhden maalin verran; kaksi muuta syntyi pakkikaluston saamattomuudesta. Muutenkin peli oli Kerhon. Pelillisesti. Eli HIFK-ottelussa syntynyt mielikuva kerholaisten hyvistä otteista ei siis ole Tinden ansiota.
Kuten aikaisemmin totesin, Blues-pelin kalusto oli vajaa, mikä ei voinut olla näkymättä tuloksessa etenkin, kun kaksi miestä sattui olemaan keskeisiä pakkeja. Esimerkiksi Opan ja Toivosen poissaolot eivät olisi näkyneet niin kärjistyneesti. Tai Suutarisen poissaolo. Sanon tämän halveksimatta ko. poikia. Fakta on kuitenkin se, että toiset pelaajat ovat 'runkopelaajia' - toiset eivät. Esimerkiksi Tuulola kestää isot peliminuutit - Opa ei. Meikäläisen näkemyksen mukaan.
Toki Blues-ottelun kehnolla menestyksellä ollee muitakin syitä. En nähnyt peliä, kuuntelin vain, joten omia analyysejä muista syistä on vaikea tehdä. Vajaa materiaalin vaikutukset on silti tulkittavissa maalitilanteista.
Luotan kivenkovaa, että koneisto on tänään monin verroin valmiimpi peliin.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Jeff
Häh? Dawehan on jenkeissä jo.

Tää ja tuo Pitkänen juttu on ilmeisesti joku ihme Kerhon sisäpiirivitsi, jota lienee turha yrittääkään ymmärtää. Kai. Tai mistäs minä mitään tiedän...

"JELINEK"

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK aina ja iän kaikkisesti
MITÄ!! Onko Stockmanni tullut tänne etelä-suomen mekkaan. Minä kun näin ja vaihdoin muutaman sanan kärppien Tj:n, huoltajan ja muutaman pelaajan kanssa keskiviikkona tossa kävelykadulla, ihan kulman takana. Toimittaja on varmaan erehtynyt luulemaan turisti ryhmää kärppien pelaajiksi!!! Ai niin, peli päättyy, sorry Oululaiset ja muut kärppien kannattajat, ritarien komeaan 7-2 voittoon. Pidetään liput korkealla omien puolesta.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Piti vaan kysymäni kun Janne Pesosen pelaamista olen tällä kaudella seurannut, että onko kaverilla aina ollut tapana sukellella ja heittäytyä? Taitava ja tosi lupaava kaveri, mutta tällainen ärsyttävä ominaisuus minun silmiini on käynyt.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole reilua! Tämä, meikäläistä eniten sykähdyttävä ottelu pelataan juuri silloin, kun minä tuskaisena kirjoitan toivottavasti opiskeluaikani viimeistä ruotsin tenttiä. Perkele, kun ottaa pannuun.

No det är just det som det skall vara. Jag tror, at HPKs snabba spelare skall spela några Kärppä Defender till Kebab-kiosk. Matchen skall sluta med 4-2.

Vi ses här. Tulen tillbaka so snabbt som möjligt. Tentti börjar klokkan viisi... ehkä jo kolmanteen erään ehtii takaisin kuuntelemaan ottelua toivottavasti toimivasta Radio Jannen nettiradiosta.

Itse odotan innolla Martin Bergeronin otteita. Samoin sitä, saako Kari Heikkilä piiskattua Oleg Shargorodskia pelaamaan järkevää RY-kiekkoa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Viestin lähetti Rontti
Piti vaan kysymäni kun Janne Pesosen pelaamista olen tällä kaudella seurannut, että onko kaverilla aina ollut tapana sukellella ja heittäytyä? Taitava ja tosi lupaava kaveri, mutta tällainen ärsyttävä ominaisuus minun silmiini on käynyt.

Luultavasti vähän enemmän Pesosen pelejä nähneenä voin iloisesti todeta että tämä asia ei pidä paikkaansa.

Viime aikoina on selvästi ollut havaittavissa, että vastustajan pelaajat käyttävät väkivaltaisempia otteita Pesosta vastaan kuin muita pelaajia, jonka seurauksena voi olla, että Janne on muita useammin jään pinnassa mutta sillähän ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sukeltamisen kanssa.

Mites muuten Janne "primadonna" Laakkonen on viime aikoina pelannut? :)

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Patelan pipomies
Luultavasti vähän enemmän Pesosen pelejä nähneenä voin iloisesti todeta että tämä asia ei pidä paikkaansa.
Älä väitä vastaan. Minähän en kysynyt että pitääkö paikkansa vaiko eikö, vaan että onko ollut aina samanlainen... ;=)

Oma otokseni Pesosen otteista ei tosiaan kata tältä kaudelta kuin reilu puolenkymmentä peliä, eikä siis ole kovinkaan kattava. Pesosen nopeus yhdistettynä hyvään tasapainoon ja siis siihen, että ei ihan pienestä kaadu, saattaa aiheuttaa sen että jannua monasti joudutaan kahvaamaan. Jäähyjä kun tässä liigassa kyseisestä toiminnasta kovin harvoin vihelletään, ellei kahvattava makaa jäänpinnassa, lienee Pesonenkin tuon havainnut. Yhtä kaikki, ärsyttävän näköistä se on silti.

Laakkonen on viime aikoina palannut takaisin omalle tasolleen päästessään takaisin tsekkikaksikon viereen. Aika erityyppisiä pelaajia, vaikka taitavia toki molemmat.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Rontti
Laakkonen on viime aikoina palannut takaisin omalle tasolleen päästessään takaisin tsekkikaksikon viereen. Aika erityyppisiä pelaajia, vaikka taitavia toki molemmat.

Saattoi olla viisasta käyttää Lakua kakkosessa, jotta otteet taas löytyisivät. Nimittäin välillä Laku alkoi olemaan jo kuin ylivirittynyt duraselli ilman tarkkaa visiota päämäärästä. Rajusti ehkä sanottu, mutta kyllä Laakkosella oli jossain vaiheessa hieman pallo hukassa. Monta peliä on mennyt taas taitavasti, joten nyt ei huolta. Paikanvaihto voi tehdä toisinaan hyvää.

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
mitenköhän käy...

Tulee pikkasen myöhään, mutta kun eivät päästäneet töistä...perkeleet!

Otteluennakossahan oli puhe Helsingin Stockmannin ovien ruuhkaisuudesta, ei siitä että onko Oulussa Stockmann. ;)

Harmittaa vietävästi tämä matka-kannattajana oleminen, kun tällaiset odotettavasti kunnon lätkämatsit tuppaa jäämään näkemättä. Ottelusta en todellakaan odota mitään vierailijan perusteellista kurmoottamista 7-2 lukemin. En olisi ihmeissäni jos joukkueiden edellinen Hämeenlinnan kohtaaminen toistuisi.

Kerholla taitaa olla perusteellinen vuoristorata-meininki päällä. Sitä, että pelataanko tänään ylä- vai alamäessä on vaikea ennustaa. Näkisinkin ennalta joukkueen suorituksen sijoittuvan hieman alakanttiin männäviikon Hifk ja Ässät otteluista. Kuitenkin odotan tuloksellisempaa peliä kuin Bluesia vastaan. Voutilainen-Virta kaksikko häärää kerhon näkyvimpänä, sekä tietysti Eskelinen pelaa vahvan pelin. Puurulasta en lähde veikkaamaan mitään, sattuneesta syystä...

Kärppien sentteriosasto on todella vakuuttava. Kolmikko Palsola-Viuhkola-Lievers ei varmasti jätä käyttämättä vapaata tilaa kentällä hyväkseen. Näiden herrojen laidoilla kun sattuu olemaan varsin kelvollisia pelaajia. Kerhon olo kotijäällä saattaa olla varsin tukala.

Näillä sekalaisilla pohjustuksilla veikkaankin ottelun päättyvän viis nolla.

Ei vaiskaan, ehkä joku 3-4 ja. olis lähempänä.

Kuunnellaan...

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Rontti

Jos kärpistä pitää väkisin löytää joku sukeltelija, on se Jokisen Jussi. Harmi sinänsä, parhaimmillaan todella taitava pelaaja, mutta välillä on ollut taipumusta sukellella, eli pudottaa roimasti miehen pisteitä ainakin minun silmissäni.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät saattavat kyllä olla vähän sekaisin nähtyään liikennevalot, Hesburgerin ja stokkan, mutta eiköhän moinen kulttuurishokki ole saatu sulateltua matsin alkuun mennessä ja kaukalossa nähdään kahden taitojoukkueen kohtaaminen. Viuhkolan ja Lieverssin kentät takovat pari maalia kumpainenkin ja Nikke napsii päiväkerhon löpsöt laukaukset kiinni ilman sen suurempia ongelmia. Jokinen filmaa Kärpille ylivoimaa ja Pitkänen laukoo Kärppien viimeisen maalin. Kerhosta lähimmäs maalintekoa pääsee Aktiviteetti Heino, mutta hänen naurettava laukauksensa pysähtyy Somervuoren munasuojaan. Tuulola ei muista ottaa suojia luistimistaan ja joutuu vilttiin kun ei pysy pystyssä.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko kenelläkään muulla taas baikeuksia netti Janne kanssa?Ei meinaan kuulu ainakaan mulla.Ei Winampilla,ei mediaplayerilla...Blues matsi alko kuulua ekan erän puolen välin jälkeen...Vituttaa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa olla RadioJannen nettilähetyksellä liian monta kuuntelijaa, kun jatkuvasti sanoo "time out." Ottaa hieman päähän. Teki samoin Blues-ottelun yhteydessä, mutta onneksi se peli tuli muutenkin radiosta.

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Jakub
Onko kenelläkään muulla taas baikeuksia netti Janne kanssa?Ei meinaan kuulu ainakaan mulla.Ei Winampilla,ei mediaplayerilla...Blues matsi alko kuulua ekan erän puolen välin jälkeen...Vituttaa.

Niin vituttaa ja ei kuulu ainakaan winampilla mitään.... Mikähän tuossa nyt mättää taas?

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä mutta luulis että sille vois tehdä jotain.On meinaan ollut sama ongelma jo pidemmän aikaa.Ainut lohtu on että sm-liiga.fi toimii ja kerho johtaa 1-0 kun on 6 minuuttia pelattu.Vujtek on maalin tekijä.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Server full. Näin sanoo winamp. Eli liian monta kuuntelijaa. Helvetti kun pitää asua täällä JKLssä. Täytyy turvautua nettilähetyksiin, jotka ovat ilmeisesti tosi suosittuja nykyään.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
heti kun avautu alkoi kuulumaan.Winamp toimi tällä kertaa.

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
Taitaa olla nykyään enemmän poikkeus kuin sääntö, et saa kuunnella peliä katkotta...

Toivottavasti Jaska jaksaa painaa pari kassia...

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
pätkii se nytkin kokoajan.En tiedä onko tääkään sitten hyvä.

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Kannattaa kuunnella ottelua Radiomegan kautta itse kuuntelen sen kautta ja kuuluu todella hyvin!!

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Jos löytyy vielä ihmisiä, joilla Janne kuuluu ihan perinteistä radiotietäkin, mutta kuuntelevat silti nettiradion kautta, esittäisin kainon pyynnön: voisitteko olla ystävällisiä, ja vaihtaa siihen normiradioon, että meille maakunnissa ja sudeetissa eläville etäkannattajillekin riittää tuossa systeemissä kaistaa kuunneltavaksi asti? Minä kuten varmaan miljoonat muutkin Kerhon etäpesäkefanit olisimme tuosta tosi kiitollisia.

Ei sillä, että Kärppien tekemät 3 maalia reilussa kymmenessä minuutissa varsinaisesti houkuttelisivat radion äärelle, mutta...

Pitääkin tässä välillä käydä antamassa palautetta Jannelle, että voisivat joutessaan vaikka sitä kaistaleveyttä hommailla lisää.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti clayman
Server full. Näin sanoo winamp. Eli liian monta kuuntelijaa. Helvetti kun pitää asua täällä JKLssä. Täytyy turvautua nettilähetyksiin, jotka ovat ilmeisesti tosi suosittuja nykyään.

Sama vika. Miksi vitussa mä opiskelen Tampereella, kun ei Kerhon pelejä kuule. No eipä tuolla kotikotona, maaseudullakaan niitä pelejä kuullut enää moneen vuoteen. Janne kun lopetti kuuluvuutensa Lammi-Cityssä...

Olisi varmaan pitänyt mennä opiskelemaan HAmKiin...

EDIT: Mennään sitten vihollisen linjojen taakse. Radio Mega pelaa.

Viimeksi muokattu:

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu,ei tässä muu auta kun kuunnella peli kärppäleiriläisten kanavalta.Jotqain hyvää Oulustakin tulee kun saavat toimivat nettiradioyhteydet.No onhan niillä siellä Nokia ja Stockakin...

thUNDer

Jäsen
Suosikkijoukkue
™ Pohjoisen porhot stana & Sisu, veri UND kunnia ™
Viestin lähetti Jakub
Juu,ei tässä muu auta kun kuunnella peli kärppäleiriläisten kanavalta.Jotqain hyvää Oulustakin tulee kun saavat toimivat nettiradioyhteydet.No onhan niillä siellä Nokia ja Stockakin...

On on.. ja kaikkea muutakin mukavaa. Kuis Hämeenlinnassa?

<hymiöitä>Ja perkeleesti kaiken maailman hymiöitä tähän.</hymiöitä>

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy