HPK-JYP 3.12. klo 18.30

• 8 535
  • 77

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä tähän enää voisi sanoa...muuta kuin KIITOS JYP. Itse olin aika skeptinen pisteputken jatkumisen suhteen Kerhoa vastaan, mutta taas pojat yllätti. Oli kyllä tasuri merkitty pitkävetoon.. ;-)
Torstaina Hippos täyteen ja huudetaan narrit nurin!

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti pokki
Raportti

Pahoittelen etten saanut Tero Leinosen kommentteja juttuun, mutta Hämeenlinnan oma rakas sikakatsomo viivytti erittäin typerällä huutelullaan Hockey Nightin haastattelua niin kauan, että tuo mahdollisuus meni ohi. Pahoittelen. Tarkoitus kyllä oli.

Radiosta kuuli selvästi, että huusivat jotain "sika?"
Ja minkä *elvetin takia, kaljamahaiset mattinykäsasuiset (farkut+purjehduskengät+nahkatakki) äijät huutavat pelin jälkeen jotain ihan älytöntä. Sitä se kymmenen vuoden juopottelu+työttömyysputki teettää.

Miksi huutaa pelin jälkeen, ei se ole joukkueen kannustusta, vaan lapsellista typeryyttä.

M10

Jäsen
Viestin lähetti trivekku
Radiosta kuuli selvästi, että huusivat jotain "sika?"
Ja minkä *elvetin takia, kaljamahaiset mattinykäsasuiset (farkut+purjehduskengät+nahkatakki) äijät huutavat pelin jälkeen jotain ihan älytöntä. Sitä se kymmenen vuoden juopottelu+työttömyysputki teettää.

Miksi huutaa pelin jälkeen, ei se ole joukkueen kannustusta, vaan lapsellista typeryyttä.

Trivekku + muut Risto Kurkisen pelipaidan ("No smoking"-logolla höystettynä) omistavat Jyväshyväläiset ovat liigan parhaimman katsomo-osan uhreja. Tämähän on juuri tarkoituskin; saada vierasjoukkue ja sen fanit ylikierroksille. Tuloksena siis itku ja hampaiden kiristys, sekä arvuuttelu että mahtavat olla työttömiä kun kehtaavat tuolla lailla huutaa. Suosittelen Trivekku ettet pura agressioitasi voittoputken katkeamiseen enempää tämän päivän osalta tänne J.A:aan. Pistä Länsiauto areenalta ostettu sininen kansitakkisi päälle ja mene vaikka tsekkaamaan Jypin reenejä. Siellähän saattaa vaikka nähdä kun Jari Munck ja Markku "ponkke" Heikkinen reenaavat vanhanaikaisia...

Eilisen pelin tulos oli nähtävästi oikeutettu. Leinonen oli hyvä, vaikka vedot olivat huonolaatuisia. Joukkueen sisältä tuli ainakin sen verran tietoa että Printz pelasi ihan kohtuullisesti ja ansaitsee paikkansa jatkossakin.

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, itse poistuin ko. katsomosta sen jälkeen kun HPK oli pukusuojiin poistunut, enkä edes ajatellut että kukaan alkaa mitään huudella. Ihan eri juttuhan se on silloin jos on oikeasti aihetta, mutta nyt ei sellaista ollut. Kai siellä joku ns. vittumarko on saanut kuningasidean. Tämä keski-ikäinen kaljamahanahkatakkiväestö poistui jo ennen minua.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti Morrow10
Trivekku + muut Risto Kurkisen pelipaidan ("No smoking"-logolla höystettynä) omistavat Jyväshyväläiset ovat liigan parhaimman katsomo-osan uhreja. Tämähän on juuri tarkoituskin; saada vierasjoukkue ja sen fanit ylikierroksille. Tuloksena siis itku ja hampaiden kiristys, sekä arvuuttelu että mahtavat olla työttömiä kun kehtaavat tuolla lailla huutaa. Suosittelen Trivekku ettet pura agressioitasi voittoputken katkeamiseen enempää tämän päivän osalta tänne J.A:aan. Pistä Länsiauto areenalta ostettu sininen kansitakkisi päälle ja mene vaikka tsekkaamaan Jypin reenejä. Siellähän saattaa vaikka nähdä kun Jari Munck ja Markku "ponkke" Heikkinen reenaavat vanhanaikaisia...

Eilisen pelin tulos oli nähtävästi oikeutettu. Leinonen oli hyvä, vaikka vedot olivat huonolaatuisia. Joukkueen sisältä tuli ainakin sen verran tietoa että Printz pelasi ihan kohtuullisesti ja ansaitsee paikkansa jatkossakin.

Minulla ei ole mitään kannustusta ja huutamista vastaan. Silti aika älytöntä huudella hyvän pelin pelanneelle molarille pelin jälkeen, kun hän on menossa haastetteluun. Huutajat olisivat voineet mennä kotiin katsomaan, kun äiti riisuu.

Parhainta psyykkaamista HPK:n sikakatsomon toimesta, oli play-offeissa HPK-Jokerit pelissä kaudella 99-00, kun Pasi Nurminen sai hieman kuittia torjuntatyöskentelystään.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Oletko Morrow10 tosissasi sitä mieltä, että tuollainen käytös on fiksua ja perusteltua? "Saadaan vastustajat ja niiden kannattajat kuumenemaan...", ei herranjestas. MITÄ MERKITYSTÄ sillä on silloin, kun peli on loppunut? Taidatte saada siinä osaksenne lähinnä säälin ja huvituksen sekaisia katseita, sekö on tarkoitus? Vai halutaanko hyvitystä nakkikioskilla, tai jotain muuta yhtä korkealentoista?
On ilmeisesti sikakatsomolle noussut sen saama lievä julkisuus päähän, ja täytyy yrittää linssiluteena KiakkoYöhön. Se siinä vituttaa, että asiallisen median tarpeet eivät täyty tuollaisten öykkäröivien kusipääidioottien takia.
Olitko muuten Morrow10 itse myös huutamassa tuolla, kun sinulle on niin sydämen asia sen huudon tarpeellisuutta ja oikeutusta perustella?

Olen pitänyt sikakatsomoa tähän asti hyvänä, tunnelmaa luovana hommana. Nyt hieman arvostus laski. Yrittäkäähän pitää edes jonkinlainen järki mukana.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Off Topic:

Parin viime kauden mediapelin ja kohun aiheuttamana, Sikakatsomoon tunkee itsensä myös moni sellanen ns. GloryHunter ja "wanna-be-sikakatsomolainen".

Valitettavasti.

HockeyDude

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen näin sen sikakatsomon ihan livenä ja ei voi muuta sanoa kuin paljon melua tyhjästä!!!!!!!!!! Erittäin vaisu ryhmä, huudot ei kuulu mihinkään, huutojen taso sijoittuu jonnekkin JYPin teinityttö-tarha ikäisten tienoille, siis todellakin pettymys.....
Jos vertaa smbaryhmää ja "sikakatsomoa" voin sanoa että pisteet sambaryhmä vie 100-0. Se luo tunnelmaa halliin, jota rinkelinmäellä ei ollut missään vaiheessa, no ehkä hieman vasta 5-3-ylivoima tilanteessa....kannustus on kuuluvampaa ja tasokkaampaa, monipuolisempaa jne.. Rumpuja on mukavempi kuunnellakkin kun käsien eri aikaan läpsytystä ja suusta pulppuavaa hyytävän tasokasta "psyykkausta"!! ehheh

Niin joo 1-1, piste Jyväskylään, pisteputki jatkuu, mutta kuinka kauan? Tortaina vastaan tulee Jokerit jolla on jo tappioputki alla, hyytävää....

M10

Jäsen
Viestin lähetti the great leo
Oletko Morrow10 tosissasi sitä mieltä, että tuollainen käytös on fiksua ja perusteltua? "Saadaan vastustajat ja niiden kannattajat kuumenemaan...", ei herranjestas. MITÄ MERKITYSTÄ sillä on silloin, kun peli on loppunut? Taidatte saada siinä osaksenne lähinnä säälin ja huvituksen sekaisia katseita, sekö on tarkoitus? Vai halutaanko hyvitystä nakkikioskilla, tai jotain muuta yhtä korkealentoista?
On ilmeisesti sikakatsomolle noussut sen saama lievä julkisuus päähän, ja täytyy yrittää linssiluteena KiakkoYöhön. Se siinä vituttaa, että asiallisen median tarpeet eivät täyty tuollaisten öykkäröivien kusipääidioottien takia.
Olitko muuten Morrow10 itse myös huutamassa tuolla, kun sinulle on niin sydämen asia sen huudon tarpeellisuutta ja oikeutusta perustella?

Olen pitänyt sikakatsomoa tähän asti hyvänä, tunnelmaa luovana hommana. Nyt hieman arvostus laski. Yrittäkäähän pitää edes jonkinlainen järki mukana.

Älkää veljet provosoituko noin pahasti.
En sinänsä puolustele ottelun jälkeistä huutelua, turhaahan se käytännössä on. En silti usko että jääkiekko-otteluissa jokaisella huudolla (tai rummutuksella) on aina tarkoitusta saada peliä jotenkin muuttumaan. Jos turhat huudot otettaisiin pois jääkiekko-otteluista, vähenisi ääni katsomossa varmaan 1/3 osalla. Jos pelin päätyttyä joitain huvittaa vielä jäädä "härnäämään" vähän vastustajaa niin mielestäni se on ihan ok. Ei kaikki voi olla täydellisiä (pois lukien JypHt kannattajat) sillä tavalla että kun ottelu päättyy niin tunteet nollaantuu ja ollaan täysin neutraaleilla fiiliksillä. Esim; jos tulevassa Jyp-Jokerit ottelussa tuomari pilaa pelin täysin ja narrit voittaa, niin haluaisin tietää kuinka moni teidän väsyneestä Sambaryhmästä ei aio osoittaa mieltään ottelun päätyttyä jäällä yksin luistelevalle dumarille vain sen vuoksi että ajatellaan "ei viitsitä huutaa, se ei varmastikaan ole fiksua".
En itse ollut ottelua seuraamassa koska en asu Hämeenlinnassa. Hämptoniin tulen varta vasten tsekkaamaan viikolla mahtavatunnelmaiset Jokeri ja Ifk-pelit. JypHt ei ole koskaan sytyttänyt minua eikä montaa muutakaan lligafania.
Eiköhän myös ole "hieman" liioiteltua sinulta arvoisa Great Leo haukkua noita ottelun jälkeen huudelleita kaiffareita kusipääidiooteiksi. Itkuraivari näyttää tulevan sinne pohjoiseen yllättävän vähällä, vai onko Leinonen jo Messiah?

Puolestani voimme lopettaa tämän turhan paskanjauhamisen täysin mitättömästä asiasta tähän. Toivotan kaikille Jyp-faneille onnea kauden tuleviin koitoksiin. On hienoa että pleijariviivan yläpuolella on uusia tulokkaita. Toivon tämän lisäksi että hoitelette ne narrit 6-0 huomenna. Hyvät joulut!

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti HockeyDude
Eilen näin sen sikakatsomon ihan livenä ja ei voi muuta sanoa kuin paljon melua tyhjästä!!!!!!!!!! Erittäin vaisu ryhmä, huudot ei kuulu mihinkään, huutojen taso sijoittuu jonnekkin JYPin teinityttö-tarha ikäisten tienoille, siis todellakin pettymys.....
Jos vertaa smbaryhmää ja "sikakatsomoa" voin sanoa että pisteet sambaryhmä vie 100-0. Se luo tunnelmaa halliin, jota rinkelinmäellä ei ollut missään vaiheessa, no ehkä hieman vasta 5-3-ylivoima tilanteessa....kannustus on kuuluvampaa ja tasokkaampaa, monipuolisempaa jne.. Rumpuja on mukavempi kuunnellakkin kun käsien eri aikaan läpsytystä ja suusta pulppuavaa hyytävän tasokasta "psyykkausta"!! ehheh

Niin, sitähän en tajua mikä ihmeellinen seikka saa aina jokusen vastustajan kannattajan "tsekkaamaan" tsekkaamaan tämän sikakatsomon... Ja aina tottakai pitää sitten haukkua katsomo. Itse voin mainita JYPin sambaryhmän olevan täysin ulkona pelistä ja hakkaavan vain noita afrikkalaisia puhelimen edeltäjiään.

Sikakatsomossa on tunnelmaa, ihan oikeasti. Joku media nyt on sen jostain syystä ottanut lempilapsekseen. Tuskin kukaan normaalilla järjellä ajatteleva olettaa yhden katsomonosan mölyämisen kuuluvan toiselle puolelle hallia. Siellä porukan sisällä on menoa ja meininkiä. Ja meteli usein korvia huumaava. Tulehan sitten ensi kerralla perille asti ennenkuin tuomitset tunnelmaa, sillä kyllähän Ilveksinkin fanikatsomossa kaiketi tunnelmaa on jos siellä itse istuskelee.

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fanit

Sanotaan sikakatsomosta mitä hyvänsä niin
Hämeenlinnaan se sopii ja that's it. Ja "sikakatsomossa"
seisoo satoja ihmisiä kun taas sikakatsomoon kuuluu
vain muutamakymmen. Siihen muutamaan sataan mahtuu
varmaan jos jonkin näköistä "kannattajaa" Istuipa muuten eilen
eräätkin JYP-fanit edessäni ja jutun taso oli todella ala-arvoista.
Silti en lähde yleistään että KAIKKI JYP-fanit olisi samanmoisia.
Vai oottako?

Peli oli aika aneeminen, kotijoukkue pelasi siedettävää
peliä toisessa erässä ja kolmannen erän lopussa. Hannulla
ei paljon hommia ollut mutta loistavasti hoiteli tonttinsa.

Parempia pelejä odotellessa...

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Morrow10
Ei kaikki voi olla täydellisiä (pois lukien JypHt kannattajat) sillä tavalla että kun ottelu päättyy niin tunteet nollaantuu ja ollaan täysin neutraaleilla fiiliksillä. Esim; jos tulevassa Jyp-Jokerit ottelussa tuomari pilaa pelin täysin ja narrit voittaa, niin haluaisin tietää kuinka moni teidän väsyneestä Sambaryhmästä ei aio osoittaa mieltään ottelun päätyttyä jäällä yksin luistelevalle dumarille vain sen vuoksi että ajatellaan "ei viitsitä huutaa, se ei varmastikaan ole fiksua".
En itse ollut ottelua seuraamassa koska en asu Hämeenlinnassa. Hämptoniin tulen varta vasten tsekkaamaan viikolla mahtavatunnelmaiset Jokeri ja Ifk-pelit. JypHt ei ole koskaan sytyttänyt minua eikä montaa muutakaan lligafania.
Eiköhän myös ole "hieman" liioiteltua sinulta arvoisa Great Leo haukkua noita ottelun jälkeen huudelleita kaiffareita kusipääidiooteiksi. Itkuraivari näyttää tulevan sinne pohjoiseen yllättävän vähällä, vai onko Leinonen jo Messiah?

Ilmeisesti puhut liigajoukke JYPistä? Kukaan ei ole väittänyt olevansa täydellinen. Idiootteja vaan löytyy joka kaupungista... Meitä ei haittaa vaikka JYP ei sytytä, meidänhän etu se on jos nk. "faneja" jää kotiin kattelemaan teksti tv:tä. Leinonen ei ole Messiah, vaikka torjuukin loistavasti. Harmi ettet ollut paikalla sitä toteamassa... No, kai se joulu sinne "syvään eteläänkin" tulee, joten jouluja sinne...

M10

Jäsen
Herne löysi tiensä jälleen Jyskyläisen klyyvariin

Jääkiekko-ottelussa vastustajan maalivahdille ottelun jälkeen huutaminen ei tee itse ihmisestä idioottia. piste. En tosiaankaan tunne noita henkilöitä jotka jäivät ulvomaan sinne sementtiportaille, mutta tämän verran puolustan heitä. Te Jyp(HT) fanithan käyttäydytte kuin Hippos oltaisiin poltettu eduskunnan päätöksen nojalla!

Case closed.

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huvittavaa lukea aina tasaisin väliajoin jonkun muun liigajoukkueen kannattajan kommentit sikakatsomosta: suuri pettymys, meidän jengin fanikatsomo hakkaa sikakatsomon 100-0. Vierailijoiden fanit istuvat useasti sikakatsomoon nähden aivan vastakkaisessa kulmassa hallia, joten ei ihme että ko. katsomo on pettymys. Eihän sen huutelun tarkoitus olekaan sinne hallin toiselle puolelle kuulua, vastustajan vaihtopenkkiähän siinä enimmäkseen hiillostetaan. Sinänsä en yhtään ihmettele sikakatsomon hypetystä mediassa, lehdistökatsomohan on siinä ihan vieressä, joten toimittajat varmasti kuulevat mitä vierestä huudellaan.

Ja mitä tulee johonkin sambaryhmiin rumpuineen, niin en tiedä mitään typerämmän kuuloista kuin jatkuvan rummun pieksennän läpi ottelun. Sama koskee tai ainakin ennen koski myös Lappeenrantaa. Mikä helvetin virka niillä rummuilla on? Hämeenlinnassakin koitettiin joku kausi sitten koota kellotaulun päätyyn seisomakatsomoon jotain virallista fanikatsomoa, jossa joku aina välillä hakkasi jotain rumpuakin. Kirosin silloin kyseisen katsomon alimpaan helvettiin juuri tuon rummutuksen takia.

Sikakatsomohan ei ole mikään varsinainen kerhon fanikatsomo, vaikka niin jotkut ovat täälläkin varmaan erehtyneet luulemaan. Suurin osa sikakatsomosta peliä seuraavia, itseni mukaanlukien, ovat aivan tavallisia kiekkofaneja, jotka keskittyvät pelin seuraamiseen. Sikakatsomosta kun näkee pelin parhaiten hallin seisomakatsomoista. Sitten on se pieni joukko niitä 'sikoja', jotka huutelevat vastustajasta riippuen enemmän tai vähemmän intensiivisesti henkilökohtaisuuksia. Suurin osa huudoista ei todellakaan ole mitään nerokkaita, joku äijän köriläs vetää keuhkot täyteen ilmaa, ja kun ei sitten keksikään mitään muuta niin töksäyttää: "HOMO". On siitä mielikuvitus kaukana. Muutenkin itseäni ärsyttää seikka, että jotkut "fanit" tulevat halliin olemaan osana sikakatsomoa, eivät ensisijaisesti seuraamaan ottelua. Kaiken huippu on mielestäni nämä C5- numerolla ja Sikakatsomo-nimellä varustetut pelipaidat. On siinä mauttomuuden huippu.

Mutta kyllä sikakatsomossa on tunnelmaa. Juuri siksi se on hallin seisomokatsomoista suosituin ja täyteenahdetuin. Esim. taannoisessa HIFK-matsissa sattui korviin niin perkeleesti jokaisen kerhomaalin jälkeen. Ymmärrän hyvin, että Jyp ei sytytä sikakatsomoa, vaikka pelaisi kuinka hyvin. Siihen ei loppujenlopuksi kovin moni joukkue kykene. Turha tulla jypfanien kertomaan kuinka suuri pettymys sikakatsomo on, jos ei ole seurannut peliä itse kyseisestä katsomosta ja vielä jotakin sytyttävämpää joukkuetta vastaan.

HockeyDude

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, no emmä nyt tiiä jos seison kattoo pelii vajaa 10metrin päässä teiän unofficial HPK-funclub sikakatsomosta ja ne huudot ei kuulu kunnolla edes siihen. Ja se etten kuullut ei johtunut siitä että minulla olisi huono kuulo tai että hallissa olisi ollut melua!!

Ja kai sitä omat mielipiteet saa sanoa, ja mikä positiivisinta te otatte siitä herneen nenään! Nooh, mitäs noista, onneks en ole HPK-kannattaja enkä osa sikakatsomoa!!! :D

tiikeri

Jäsen
No voi helevetti. Taas tämä meni tälläiseksi "kyllä meidän iskä teidän iskän voittaa" -väittelyksi. Sikakatsomo on mikä on, ei minua ainakaan haittaa, vaikka sieltä pelin päätyttyä huutoja tuleekin. Ei kai se ole mitenkään poikkeuksellista, kyllä niitä tulee muuallakin. Jokainen taaplaa tyylillään ja tuskin ne huutelut Leinosta pahemmin häiritsi. Peli päättyi 1-1 ja tyydyttää varmasti molempia osapuolia. HPK on loistava joukkue ja toivottavasti se menee tänäkin vuonna pitkälle playoffseissa.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Re: Herne löysi tiensä jälleen Jyskyläisen klyyvariin

Viestin lähetti Morrow10
Jääkiekko-ottelussa vastustajan maalivahdille ottelun jälkeen huutaminen ei tee itse ihmisestä idioottia. piste. En tosiaankaan tunne noita henkilöitä jotka jäivät ulvomaan sinne sementtiportaille, mutta tämän verran puolustan heitä. Te Jyp(HT) fanithan käyttäydytte kuin Hippos oltaisiin poltettu eduskunnan päätöksen nojalla!

Case closed.

Kyllä sinäkin sitten jaksat jauhaa. Otat tässä JYP-fanit syyniin, vaikka minä olin se joka alunperin asiasta valitti. Omasta pesästä kuuluu, on se vaan niin inhottavaa. Minulle on aivan yksi hailee kuinka paljon sikakatsomo psyykkaa vastustajaa, mutta en voi millään ymmärtää toimintaa, jonka ainoana tarkoituksena on vaikeuttaa Hockey Nightin haastattelun tekoa. Kaiken lisäksi kyseiset valopäät pilasivat monen muunkuin, kuin vaan minun haastattelun. Ja sitten jaksat vielä puolustella suurella äänellä...ei ymmärrä.

Kyse ei ole siitä onko ottelun jälkeen vastustajalle huutelu fiksua, itse asiassa ei ole lainkaan kyse siitä. Kyse on siitä, ettei ole fiksua ottelun jälkeen lyödä viisaita päitä yhteen ja tahallaan vaikeuttaa median toimintaa. Se on minusta melko kornia.

Mutta ei siinä mitään. Ei tästä pysyviä traumoja jäänyt. Hiukan toivoisin silti, että kyseiset herrat miettii ensi kerralla pariin otteeseen.

Erkki#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja sikakatsomo!!
Täällähän kunnon keskustelu taas alko sikakatsomosta,ihan alkuun voisin sanoo pokille että haastattelun olis voinu hoitaa vaikka hallin pelaaja käytävillä eikä missään vieras joukkueen vaihtoaitiossa jonne hyvin todennäkösesti tulee huutoja pelin(kin) jälkeen.

Jyp-faneilla taas meni herne nenään heti kun puhuttiin sanakin sikakatsomosta,on aika turha valittaa ettei huudot kuulunu pääkatsomoon asti,huutojen on tarkotus kantaa vieras joukkueen vaihtoaitioon asti.kyseisen katsomonosan jäsenenä voin sanoo että tunnelmaa on parhaimmillaan kun brittien jalkapallo katsomoissa. mutta jyp pelissä se ei ihan sitä ollu vaikka kerho ja sika huudot välillä hallissa kaikukin.mutta kyllä mitään sambarumpuken paukutteluu läpi pelin en oikein jaksa ymmärtää.

Mutta 18 päivä tammikuuta olis tarkotus lähtee lähtee jyväskylään kattoon jääkiekko ottelua jyp-hpk en epäile hetkeekään etten hyvää hocia sillon näkis, viime kerrasta ja siitä "harmittomasta kaverista" ja järjestysmiesten toiminnasta vaan jäi aika huono maku.

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Re: Re: Herne löysi tiensä jälleen Jyskyläisen klyyvariin

Viestin lähetti pokki
Omasta pesästä kuuluu, on se vaan niin inhottavaa. Minulle on aivan yksi hailee kuinka paljon sikakatsomo psyykkaa vastustajaa, mutta en voi millään ymmärtää toimintaa, jonka ainoana tarkoituksena on vaikeuttaa Hockey Nightin haastattelun tekoa. Kaiken lisäksi kyseiset valopäät pilasivat monen muunkuin, kuin vaan minun haastattelun. Ja sitten jaksat vielä puolustella suurella äänellä...ei ymmärrä.

Kyse ei ole siitä onko ottelun jälkeen vastustajalle huutelu fiksua, itse asiassa ei ole lainkaan kyse siitä. Kyse on siitä, ettei ole fiksua ottelun jälkeen lyödä viisaita päitä yhteen ja tahallaan vaikeuttaa median toimintaa. Se on minusta melko kornia.

Mutta ei siinä mitään. Ei tästä pysyviä traumoja jäänyt. Hiukan toivoisin silti, että kyseiset herrat miettii ensi kerralla pariin otteeseen. [/B]

No niin, ja piste. Ai niin vähän ehkä tarkennusta...

Nyt oli pakko herätä vastaamaan, kun oikein valopääksi ristitään.

Tämäkin arvon toimittaja- harjoittelija sitten teki omia meitä koskevia johdatuksia...Voi V---U, mikä pelle! Sori vaan Miika, mutta ensi kerralla enemmän faktaa ja vähemmän fiktioita.
Ja Flonaldo voisi itse ruveta kirjoittaan asiapitoisia raportteja peleistä tai Tommilinille enemmän vastuuta, mutta tää Pokki...voi voi.

Satuitko Pokki huomioimaan MIKSI SIKAKATSOMO JÄI HUUTAMAAN muutaman minuutin pelin loppumisen jälkeen?????

Jos vastaat et, niin sitten pitäisi TARKASTAA TAUSTATIETOJA ennenkuin kirjoittaa paskaa ja vielä raportin liitteeksi.

Mehän huudettiin sikaa, totta.
Mutta ei Leinoselle eikä tosiaankaan kellekään muullekaan.
Jaa no TV-kameralle ja pyynnöstä. Mutta ei MTV3:n kameralle. Mitä????Pokkiiii herätys!!!

TV-kameralle, joka teki juttua meistä Ruotsin TV4:lle. Tarkista Pokki faktatieto ensi viikon hockey24 lähetyksestä ja Ruotsin TV4- kanavalta. Tosiaankin meitä pyydettiin ja tokihan hurrien täytyy saada nähdä mitä sikakatsomolaisuus on fanaattisimmillaan.
Ja toimittajan kanssa oli kiva jutella, englantia väännettiin mitä pystyttiin. Niin ja Sweden Hockey Gamesissa helmikuussa luvattiin törmätä uudestaan, kun meillä on "ne naurettavat paidatkin" niin meidäthän löytää kyllä sieltä Globenin kätköistä.

Että semmoinen pikkuinen oikaisu väärin johtopäätös kirjoituksiin. "Sitä saa mitä tilaa!" =)

HockeyDude

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmannen erän Immonen-Pardavy-mies miestä vastaan kiinnipito kilpailu oli aika huvittavaa katsottavaa, kun molemmat odotti että toinen puottaa hanskat, mutta kun peli oli 1-1, ei kumpikaan viitsinyt alkaa nyhertää, harmi, sillä kiinnipito tilaisuuden vuoksi JYPiltä jäi hyvä hyökkäys kesken kun peli vihellettiin poikki!!!

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Re: Re: Re: Herne löysi tiensä jälleen Jyskyläisen klyyvariin

Viestin lähetti C5-Jarppa

Mehän huudettiin sikaa, totta.
Mutta ei Leinoselle eikä tosiaankaan kellekään muullekaan.
Jaa no TV-kameralle ja pyynnöstä. Mutta ei MTV3:n kameralle.
...
TV-kameralle, joka teki juttua meistä Ruotsin TV4:lle. Tosiaankin meitä pyydettiin ja tokihan hurrien täytyy saada nähdä mitä sikakatsomolaisuus on fanaattisimmillaan.

Jahas, jos asia on näin, niin tässähän on käynyt selkeä väärinkäsitys. Sikakatsomo onkin siis järjissään... jos näin voi sanoa, heh. Pyydän anteeksi aiheettomia syytöksiäni. Sikakatsomon maine on näin ollen palautettu. Onnea sikakatsomolle ja Kerholle jatkossa, ja vilpittömät onnittelut kansainvälisesti julkisuudesta. Keep up the... hmm... good work?
Keissi suljettu.

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti HockeyDude
Kolmannen erän Immonen-Pardavy-mies miestä vastaan kiinnipito kilpailu oli aika huvittavaa katsottavaa, kun molemmat odotti että toinen puottaa hanskat, mutta kun peli oli 1-1, ei kumpikaan viitsinyt alkaa nyhertää, harmi, sillä kiinnipito tilaisuuden vuoksi JYPiltä jäi hyvä hyökkäys kesken kun peli vihellettiin poikki!!!

Tämähän on nyky jääkiekon ruumiillistuma. Pelissä roikutaan millon mistäkin kiinni saadaan, mailasta, paidasta, where ever. Tappelutkin ovat nyky kiekossa tällaisia. Molemmat pitävät tiukasti toisiaan paidanhioista kiinni ja tuijottavat tuimina ;)

Ja tällä en nyt mitenkään viittaa että eilen kumpainenkaan olisi roikkunut tai muutenkaan kahvannut, joten se siitä.

Itse pelissä tämä taisi olla parasta Jypiä sitten Palon jatkoaika upotuksen jälkeen keväällä pleijareissa. Muistattehan jooko? Näillä otteilla Jyp mennee vielä pitkälle. Voisin jopa sanoa parhaaksi joukkueeksi Rinkelillä pitkään aikaan.

Mitä Kerhon pelaamiseen tulee niin esitän pari toivomusta. Ei enää ykköskenttää jäälle 5-3 ylivoimassa. Voi herran jestas jos tuon tason jätkillä ei ole tilanteeseen kuin yksi patentti ratkaisu. Eli kiekko pelataan aina Aallolle vetopaikkaan. Mitään muuta variaatiota ei ole. Korostan EI MITÄÄN MUUTA. On kuin Aallolle olisi piirretty spray-maalilla ympyrä jäähän mihin joukkuekaverit kiekon syöttävät. Jos joku vatsustaja seisoo Temen ympyrässä niin sitten vaan joudutaan odottelemaan koska mies siitä siirtyy ja aikaa kuluu. Ei jumalauta vastustajahan tietää tuon jo ulkoa. Koittakaa edes jotain muuta.
Toinen juttu. Miksi tollo Jalonen haluaa taas väkisin rakentaa jotain ihmeellistä erikoisylivoima kenttää. Muuten hyvin ketjuna eilen esiintynyt kakkonen täytyy siis väkisin rikkoa. Ja minkä vuosi? Että saadaa joku saatanan JYRKI LOUHI siihen tilalle. Täysin onneton ja kädetön mies tilalle. Ei ymmärrä ei. Jos vallan väkisin haluaisi joku maski mieheksi niin eikö valinta olisi silloin Erkki? Mutta että Louhi, millä meriiteillä. Mies on aivan paska ja ylimielinen. Thyi helvetti.
Lisäksi että kakkosketjun ylivoima menee sekaisin, siitä kärsii sitten seuraavassa vaihdossa kolmosketjunkin peli, joka pelataankin sitten yleensä jo tasakentin.
Viime vuonna jo ihmettelin samaa. Silloin VV oli saatava ykkösylivoimaan muistaakseni Perriinin? tilalle, jolloin silloisen kakkosen tullessa jäälle Vujtek oli jo vaihdossa ja siinä pelaili joku korvaava ukko. Ei mielestäni mitään järkeä.

Ja mikäs muuten Ringblomin oli tullut. Nythän peli muistutti jo jääkiekkoa. Ennen Reijo on jakanut jäähyjä koko ajan hyvinkin siisteissä otteluissa. Nyt siis ihan asiallinen ilta.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Viestin lähetti roman

Itse pelissä tämä taisi olla parasta Jypiä sitten Palon jatkoaika upotuksen jälkeen keväällä pleijareissa. Muistattehan jooko? Näillä otteilla Jyp mennee vielä pitkälle. Voisin jopa sanoa parhaaksi joukkueeksi Rinkelillä pitkään aikaan.

Kyllähän se muistetaan, vaikka _hieman_ haluttaisi unohtaa. Kevät '93. Siekkinen vaihdettiin tuossa pelissä Marko Leinoseen, joka pelasi todella kovasta paikasta huolimatta upeasti. Peli ratkesi jatkoajalla, kun Jypin Laurila kilautti ensin tolppaa, Riihijärvi pääsi vielä kiekkoon, mutta ei. Ja sitten vastahyökkäys... Marko Palo. Ei... ei... EIIIII... huh, se olikin vain flashback.

Mutta kiitos kehuista. Toivottavasti ei tule mitään suuria notkahduksia, ja päästäisiin plejareihin kohtuullisista asetelmista. Ja sitten...

Pepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kiri, MuurLe
Tolpankilauttaja oli kyllä Paanasen Mika. Ainoa peli tai yleensäkään urheilutapahtuma, jonka jälkeen olen itkenyt. Minä en ainakaan halua unohtaa katkeria pelejä. Tällaisten tapahtumien jälkeen voitot maistuvat entistä paremmilta.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Viestin lähetti Pepe
Tolpankilauttaja oli kyllä Paanasen Mika. Ainoa peli tai yleensäkään urheilutapahtuma, jonka jälkeen olen itkenyt. Minä en ainakaan halua unohtaa katkeria pelejä. Tällaisten tapahtumien jälkeen voitot maistuvat entistä paremmilta.

Vai oli Patu asialla? Voi hyvinkin olla, en muista niin justiinsa. Täytyy sanoa samat sanat, ainoa kyyneleet aiheuttanut urheilutapahtuma. Vaikka siitä on jo aikaa, ja olin pieni silloin, niin ei sitä koskaan tule unohtamaan. Ja kun tarkemmin ajattelen, ehkä se on hyvä niin. Suuria tunteita. Ja kyllä positiiviasiakin sellaisia on tulossa, jos kausi jatkuu samaan malliin. "Ollaan hiljaa, niin saadaan kalaa".
Asiallinen kommenti, Pepe.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy