Viestin lähetti pokki
Raportti
Pahoittelen etten saanut Tero Leinosen kommentteja juttuun, mutta Hämeenlinnan oma rakas sikakatsomo viivytti erittäin typerällä huutelullaan Hockey Nightin haastattelua niin kauan, että tuo mahdollisuus meni ohi. Pahoittelen. Tarkoitus kyllä oli.
Viestin lähetti trivekku
Radiosta kuuli selvästi, että huusivat jotain "sika?"
Ja minkä *elvetin takia, kaljamahaiset mattinykäsasuiset (farkut+purjehduskengät+nahkatakki) äijät huutavat pelin jälkeen jotain ihan älytöntä. Sitä se kymmenen vuoden juopottelu+työttömyysputki teettää.
Miksi huutaa pelin jälkeen, ei se ole joukkueen kannustusta, vaan lapsellista typeryyttä.
Viestin lähetti Morrow10
Trivekku + muut Risto Kurkisen pelipaidan ("No smoking"-logolla höystettynä) omistavat Jyväshyväläiset ovat liigan parhaimman katsomo-osan uhreja. Tämähän on juuri tarkoituskin; saada vierasjoukkue ja sen fanit ylikierroksille. Tuloksena siis itku ja hampaiden kiristys, sekä arvuuttelu että mahtavat olla työttömiä kun kehtaavat tuolla lailla huutaa. Suosittelen Trivekku ettet pura agressioitasi voittoputken katkeamiseen enempää tämän päivän osalta tänne J.A:aan. Pistä Länsiauto areenalta ostettu sininen kansitakkisi päälle ja mene vaikka tsekkaamaan Jypin reenejä. Siellähän saattaa vaikka nähdä kun Jari Munck ja Markku "ponkke" Heikkinen reenaavat vanhanaikaisia...
Eilisen pelin tulos oli nähtävästi oikeutettu. Leinonen oli hyvä, vaikka vedot olivat huonolaatuisia. Joukkueen sisältä tuli ainakin sen verran tietoa että Printz pelasi ihan kohtuullisesti ja ansaitsee paikkansa jatkossakin.
Viestin lähetti the great leo
Oletko Morrow10 tosissasi sitä mieltä, että tuollainen käytös on fiksua ja perusteltua? "Saadaan vastustajat ja niiden kannattajat kuumenemaan...", ei herranjestas. MITÄ MERKITYSTÄ sillä on silloin, kun peli on loppunut? Taidatte saada siinä osaksenne lähinnä säälin ja huvituksen sekaisia katseita, sekö on tarkoitus? Vai halutaanko hyvitystä nakkikioskilla, tai jotain muuta yhtä korkealentoista?
On ilmeisesti sikakatsomolle noussut sen saama lievä julkisuus päähän, ja täytyy yrittää linssiluteena KiakkoYöhön. Se siinä vituttaa, että asiallisen median tarpeet eivät täyty tuollaisten öykkäröivien kusipääidioottien takia.
Olitko muuten Morrow10 itse myös huutamassa tuolla, kun sinulle on niin sydämen asia sen huudon tarpeellisuutta ja oikeutusta perustella?
Olen pitänyt sikakatsomoa tähän asti hyvänä, tunnelmaa luovana hommana. Nyt hieman arvostus laski. Yrittäkäähän pitää edes jonkinlainen järki mukana.
Viestin lähetti HockeyDude
Eilen näin sen sikakatsomon ihan livenä ja ei voi muuta sanoa kuin paljon melua tyhjästä!!!!!!!!!! Erittäin vaisu ryhmä, huudot ei kuulu mihinkään, huutojen taso sijoittuu jonnekkin JYPin teinityttö-tarha ikäisten tienoille, siis todellakin pettymys.....
Jos vertaa smbaryhmää ja "sikakatsomoa" voin sanoa että pisteet sambaryhmä vie 100-0. Se luo tunnelmaa halliin, jota rinkelinmäellä ei ollut missään vaiheessa, no ehkä hieman vasta 5-3-ylivoima tilanteessa....kannustus on kuuluvampaa ja tasokkaampaa, monipuolisempaa jne.. Rumpuja on mukavempi kuunnellakkin kun käsien eri aikaan läpsytystä ja suusta pulppuavaa hyytävän tasokasta "psyykkausta"!! ehheh
Viestin lähetti Morrow10
Ei kaikki voi olla täydellisiä (pois lukien JypHt kannattajat) sillä tavalla että kun ottelu päättyy niin tunteet nollaantuu ja ollaan täysin neutraaleilla fiiliksillä. Esim; jos tulevassa Jyp-Jokerit ottelussa tuomari pilaa pelin täysin ja narrit voittaa, niin haluaisin tietää kuinka moni teidän väsyneestä Sambaryhmästä ei aio osoittaa mieltään ottelun päätyttyä jäällä yksin luistelevalle dumarille vain sen vuoksi että ajatellaan "ei viitsitä huutaa, se ei varmastikaan ole fiksua".
En itse ollut ottelua seuraamassa koska en asu Hämeenlinnassa. Hämptoniin tulen varta vasten tsekkaamaan viikolla mahtavatunnelmaiset Jokeri ja Ifk-pelit. JypHt ei ole koskaan sytyttänyt minua eikä montaa muutakaan lligafania.
Eiköhän myös ole "hieman" liioiteltua sinulta arvoisa Great Leo haukkua noita ottelun jälkeen huudelleita kaiffareita kusipääidiooteiksi. Itkuraivari näyttää tulevan sinne pohjoiseen yllättävän vähällä, vai onko Leinonen jo Messiah?
Viestin lähetti Morrow10
Jääkiekko-ottelussa vastustajan maalivahdille ottelun jälkeen huutaminen ei tee itse ihmisestä idioottia. piste. En tosiaankaan tunne noita henkilöitä jotka jäivät ulvomaan sinne sementtiportaille, mutta tämän verran puolustan heitä. Te Jyp(HT) fanithan käyttäydytte kuin Hippos oltaisiin poltettu eduskunnan päätöksen nojalla!
Case closed.
Viestin lähetti pokki
Omasta pesästä kuuluu, on se vaan niin inhottavaa. Minulle on aivan yksi hailee kuinka paljon sikakatsomo psyykkaa vastustajaa, mutta en voi millään ymmärtää toimintaa, jonka ainoana tarkoituksena on vaikeuttaa Hockey Nightin haastattelun tekoa. Kaiken lisäksi kyseiset valopäät pilasivat monen muunkuin, kuin vaan minun haastattelun. Ja sitten jaksat vielä puolustella suurella äänellä...ei ymmärrä.
Kyse ei ole siitä onko ottelun jälkeen vastustajalle huutelu fiksua, itse asiassa ei ole lainkaan kyse siitä. Kyse on siitä, ettei ole fiksua ottelun jälkeen lyödä viisaita päitä yhteen ja tahallaan vaikeuttaa median toimintaa. Se on minusta melko kornia.
Mutta ei siinä mitään. Ei tästä pysyviä traumoja jäänyt. Hiukan toivoisin silti, että kyseiset herrat miettii ensi kerralla pariin otteeseen. [/B]
Viestin lähetti C5-Jarppa
Mehän huudettiin sikaa, totta.
Mutta ei Leinoselle eikä tosiaankaan kellekään muullekaan.
Jaa no TV-kameralle ja pyynnöstä. Mutta ei MTV3:n kameralle.
...
TV-kameralle, joka teki juttua meistä Ruotsin TV4:lle. Tosiaankin meitä pyydettiin ja tokihan hurrien täytyy saada nähdä mitä sikakatsomolaisuus on fanaattisimmillaan.
Viestin lähetti HockeyDude
Kolmannen erän Immonen-Pardavy-mies miestä vastaan kiinnipito kilpailu oli aika huvittavaa katsottavaa, kun molemmat odotti että toinen puottaa hanskat, mutta kun peli oli 1-1, ei kumpikaan viitsinyt alkaa nyhertää, harmi, sillä kiinnipito tilaisuuden vuoksi JYPiltä jäi hyvä hyökkäys kesken kun peli vihellettiin poikki!!!
Viestin lähetti roman
Itse pelissä tämä taisi olla parasta Jypiä sitten Palon jatkoaika upotuksen jälkeen keväällä pleijareissa. Muistattehan jooko? Näillä otteilla Jyp mennee vielä pitkälle. Voisin jopa sanoa parhaaksi joukkueeksi Rinkelillä pitkään aikaan.
Viestin lähetti Pepe
Tolpankilauttaja oli kyllä Paanasen Mika. Ainoa peli tai yleensäkään urheilutapahtuma, jonka jälkeen olen itkenyt. Minä en ainakaan halua unohtaa katkeria pelejä. Tällaisten tapahtumien jälkeen voitot maistuvat entistä paremmilta.