HPK-Jokerit la 30.3.

  • 10 461
  • 145

otto91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT
Viestin lähetti girlzilla15
Voi voi...En ole yhtään niin luottavainen Jokereihin kuin sinä. :)
Tästä tulee jännä välieräpari, ja toivottavasti hyviä matseja, HPK:lla ja Jokereilla molemmilla todella hyvä hyökkäys, Jokereilla maalivahtitilanne ehkä parempi.

-Olen samoilla linjoilla ei pelit ole pelattu ennen kuin viimeinenkin summeri on kuultu. Jokerit on hyvä puolustava joukkue ja HPK puolestaan hyökkää hyvin. Tiukkaa tulee olemaan. Jokereilla on todennäköisesti pieni etu.
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Oho.

Olipa yllätys nähdä Lahden Janne pelaavassa kokoonpanossa ja toinen Riihimäen kasvatti Kasper Kenig poissa. Ilmeisesti Jannen pelinenä on kunnossa ja kokoonpanoon halutaan enemmän kokoa.

Vaikka taito ehkä hieman kentällä vähenee, tämä ei ratkaise vielä mitään. Lahti on mielestäni paremmin roolitettava pelaaja kuin Kaspu jolla raamit eivät kaikkiin vääntöihin riitä.

Humppa on kovilla mutta hoitaa homman - 4-3. Hallilla tavataan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti #12
Näkökulmaa kesälomalta;
Tossa JA:n ansiokaassa ennakossa löydettiin se otteluparin ratkaisukohta, eli maalivahtipeli. Oma veikkaukseni on että Summasen Jokerit -ei tietenkään käskyttämänä- saattavat ihan vahingossa pariin otteeseen ajella ja muuten vain säikytellä tätä teinipoikaa. Ykkösveskan peli sekaisin, byyriin joku 16v moponvirittelijä ja finaalit Areenalle. Valitettavasti.

Ihmettelen ellei Puurulaa laiteta todellakin koville heti huomisesta alkaen.

Viihdyttävää semifinaalisarjaa odotellen,

#12

Puurula laitetaan koville ja jos mahdollista, vieläkin kovemmalle. Tarkoitus on kaikin käytettävissä olevin rehellisin keinoin horjuttaa Puurulan itseluottamusta. Koko ajan ja niin paljon kuin mahdollista. Jos Puurulan itseluottamus katoaa, HPK on mennyttä. Se on valitettavaa ja syyhän on Pietilän loukkaantuminen. Kyllä tämä Puurulan koko sarjan kannalta avainpelaaminen on molempien joukkueiden tiedossa. Mutta mitään maalivahdin ajeluja on turha odottaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Rinkulalla rävähtää

Viestin lähetti Barnaby
Jos taas Sir Somervuori uskaltaa uhmata narripuolustuksen maalinedustan teräviä sanansäiläpiikkejä, niin ritarien kirous poistuu ja 1993 jkr saavutettu hopea muutetaan viereisen automobiilikomppanian alkemistimekaanikkojen avustuksella kultaiseksi.

Autokomppania, tuo kerhon varusmiesikäisten pelaajien lepokoti, on tietääkseni siirretty Parolannummelle.
 

ifota

Jäsen
Muutamia taistelupareja..

Otetaanpa esiin muutamia taistelupareja/-joukkioita päivän ottelusta.
Niinkuin on miljoona kertaa sanottu, nuorien molarien kamppailu:
Eli Puurula - Lehtonen
Pakisto, ylivoimassa esiin tullevat, onnettoman laukauksen ja huippulaukauksen omaavat kaverit:
Tuulola - Koivisto.
Perustyöntekoa:
Peltonen, Sicak - Brooks, Haakana
Hyökkäyksessä, maalinteko:
vahvistukset; Tsekkitroikka - Machulda, Rosa, Banham
muut; Somervuori, Miettinen, Perrin - Pakaslahti, Aalto, T.Ruutu
Haalariosasto:
Rajamäki, Määttänen(?!), Savijoki - Törmänen, Valtonen, Pesonen
Aloitukset:
Savijoki - Pakaslahti
Taklaukset:
Rajamäki - Valtonen
Peluutus, johto:
Jalonen - Summanen
Hämeenlinnalaisena tämäkin on laitettava:
Henki - Materia
Ja sokerina pohjalla, fanit:
Possut(itse en kuulu kyseiseen joukkioon, mutta propsit seisomakatsomoon) - Narrifanit.
Kuten sanottu erot tulevat pienistä asioista, yhden pienen asian pettäminen voi ratkaista koko ottelusarjan. Itse luulen ja pelkään, että ottelusarja ratkeaa toiseksi viimeisen kohdan perusteella (vaikkei se olekaan pieni asia) materian voitoksi. Toivottavasti nähdään hyvää hokia, ennenkaikkea play´off -kiekkoa!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Muutamia taistelupareja..

Viestin lähetti ifota
Toivottavasti nähdään hyvää hokia, ennenkaikkea play´off -kiekkoa!

Tätähän sitä meikäläinenkin ensisijaisesti odottaa peleiltä sen lisäksi, että "oma" joukkue veisi voitot. Laadukasta, äärimmäisen jännittävää p e l i ä on kestämättömän mielekästä katsoa; tätä lienee tarjolla näissä otteluissa, kun taitoa ja nopeutta riittää molemmilla joukkueilla, ja marginaalit ovat pienet. Lähtölaskenta on alkanut; vajaat 4 ja puoli tuntia...
 

JOKER

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT
Plussat ja Miinukset

alkaa vähitellen jo jännittämään ei ole montaa tuntia siihen kun pääsen rinksulle kattomaan super kiekkoo kotoisen Sm-liigamme huipentumia

seuraavassa omasta mielestäni kummankin joukkueen + ja -


Hpk

+ erittäin kova liike jo kerhon tulee pitää koko ajan
+ Kotietu
- Kokematonjoukkue
- maalivahtipeli
- materiaali ei ole kuin käytännössä 3kenttää
- ylivoima
- ei tarpeeksi fyysinen jos peli ajautuu kulmiin.

Jokerit
+ Materiaali
+ Areenantaika
+ maalivahtipeli
+ fyysisempi joukkue
+ kokenut joukkue
+ aloitukset
- Hermot
- paineet tosiasiassa Jokerella on enemmän painetta koska useat mm minä vaadin jo mestaruutta ja pettymys on kova jos sitä ei tule.

Ei muutakun Parempi voittakoon tässä tapauksessa se on jokerit voitoin 3-1 Finaaliin



Yleensähän maalissa on se maalivahti joka siellä on!! Bubi Portugali - Suomi ottelussa ...
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jokereille tiedossa kauden ahdistavin tunnelma

Ritarihalli on tänään ääriään myöten täynnä. 5000 ihmistä, joista lähes kaikki ovat tietysti HPK:n kannattajia, pyrkivät tänään omalta osaltaan tekemään Jokereiden olon mahdollisimman vaikeaksi. Epäilemättä tämä on se ottelu, jota Hämeenlinnassa on odotettu. Saadaan mahdollisuus vetää narria turpaan, ja huolella. Rinkelinmäkeä on joidenkin mielestä pidetty vihamielisenä ja ahdistavana paikkana. Minä en tuosta muuta osaa sanoa kuin, että tänään halli on varmasti vihamielisempi ja ahdistavampi kuin kertaakaan aiemmin tällä kaudella. Tähän asti homma on ollut kuitenkin vain lasten leikkiä. Nyt se vasta todella alkaa. Parempi voittakoon.
 

ToniC

Jäsen
kentällisistä...

21 Jamie Ram, Maalivahti
32 Kari Lehtonen, Maalivahti AK

1. kenttä

2 Ari Vallin, Vasen puolustaja AK
66 Tom Koivisto, Oikea puolustaja AK

90 Vladimir Machulda, Vasen laitahyökkääjä AK
20 Petri Pakaslahti, Keskushyökkääjä AK
55 Pavel Rosa, Oikea laitahyökkääjä AK

2. kenttä

22 Kari Haakana, Vasen puolustaja
6 Ilkka Mikkola, Oikea puolustaja
44 Niko Mikkola, Vasen laitahyökkääjä
14 Antti Aalto, Keskushyökkääjä
39 Frank Banham, Oikea laitahyökkääjä

3. kenttä

12 Alex Brooks, Vasen puolustaja
7 Olli Malmivaara, Oikea puolustaja
42 Tuomo Ruutu, Vasen laitahyökkääjä
29 Jussi Pesonen, Keskushyökkääjä
15 Antti Törmänen, Oikea laitahyökkääjä

4. kenttä

33 Pasi Saarinen, Vasen puolustaja
3 Rami Alanko, Oikea puolustaja
11 Tomek Valtonen, Vasen laitahyökkääjä
18 Pasi Tuominen, Keskushyökkääjä
51 Jukka Voutilainen, Oikea laitahyökkääjä

tuossa taitaa olla ketjut illalle...

.. mut ei oo järkee laittaa Machuldaa ja Rosaa samaan ketjuun. molemmat on taitavia ja välttelee vääntötilanteita. joku jo tais ehdottaakin että Machuldan tilalle Mikkola, siinä olisi viisas ratkaisu niin saisi vähän rytinää ykkösketjuunkin. Ja ehkä myös Machulda saisi uutta virtaa toisessa kentässä!? kolmonen ja nelonen on tainnut toimia aika kivasti aikasemmissa pelissä, varsinkin nelonen, niin turha niihin on puuttua!
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Pelit alkavat

No niin, on täällä sentään taas palattu ihan asialliselle kirjoituspuolelle, kun homma meinasi jo tässäkin tarinoinnissa karata käsistä. Onneksi nämä tähän ketjuun katkerina kirjoittelevat Kärppäfanit ovat näemmä siirtyneet heittämään tikkaa sinne Kärppien pukukopin puolelle, heillä kun siihen aikaa nyt on.

Matsin tai tulevien matsien karkaaminen käsistä taas on hyvin epätodennäköistä. Kuten Cobol tuossa mainitsikin, mitään Puurulan ajoja ei varmasti tapahudu, se että nuorta miestä vähän koetellaan muilla tavoin on taas sitten toinen asia, vastaavaa tekee varmasti myös HPK ja se kuuluu pelin politiikkaan. Suuta on soiteltu veskareille ja kenttäpelaajille niin kauan kun peliä on pelattu, eikä siinä mitään.

Jokerien hermojen palamiseen en myöskään usko. Tämän kauden aikana homma karkasi pari kertaa (TPS ja nyt sitten Kärpät) ja mikä oli tulos? Daijuun tuli, TPS matsissa vielä saatiin pelikieltoja kaupan päälle ja näihin kumpaankaan ei ole varaa. Summanen on molempien matsien jälkeen pitänyt kovat puhuttelut jätkille ja Kärppämatsin tuloksena Alanko on päässyt katselemaan kenttää kaukalon väärältä puolelta. Eli, mitään typerää jäähysumaa ei ole tulossa, kovaa varmasti pelataan, kuten pitääkin. Jäähyvarovaisuus voi tosin näkyä myös takalauksien puuttumisena, kuten tapana on ollut.

Toivottavasti tuo Rosa-Machulda parivaljakko saa pelinsä toimimaan kunnolla. Tosin Cobol alkumatsit nähneenä minua valisti, on Machulda kuitenkin pelannut kohtuullisen hyvät pelit Kärppiä vastaan. Rosaa auttaa varmasti pelikokemuksen lisääntyminen, poissaoloaika oli kuitenkin sen verran pitkä.

Mielenkiitoinen sarja tosiaan tulossa ja puolustus/maalivahatipelin toimivuus on Jokereiden kannalta elintärkeää. Eka matsi tulee olemaan tärkeä ja kuten aikaisemmin totesin, mikäli sikakatsomon edessä voitto saadaan, Ilmalaan on paljon helpompi lähteä. Joka tapauksessa, mielestäni HPK on selvästi sopivin vastus Jokereille tässä vaiheessa ja luultavasti pleijareiden parasta kiekko nähdään seuraavan noin viikon aikana akselilla Helsinki-Hämeenlinna.

Veikkaukseni on Jokerit finaaliin voitoin 3-1.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
4500 kurkkua huutaa suoraa huutoa..

Niin, näinhän se kieltämättä on, kuten Kuznetsov tuossa jo uumoilikin, eli tänään Rinkulalla on kaikkien Kerhofanien kliimaksi eli mahdollisuus antaa ifk:n pikkuveljelle kuokkaan, tai siis että HPK pyyhkii pellepärställä jäätä.

Täytynee vaan toivoa että kaukalon ulkopuolella tunteet, tai ainakin puukot ja puntarit pidetään tukevasti pannassa.

Näin toimien kaikki halukkaat pääsevät seuraamaan sunnuntaista tzzadin peliä ilman ns. "törmäs-syndroomaa" eli siis molemmat silmät kirkkaina.

Pidetään siis silmät kirkkaina mutta askel hapuilevana.

Täältä tähän
 

JohannA

Jäsen
Suosikkijoukkue
K Ä R P Ä T
Paina HPK paina!!

Ja näyttäkää narreille mistä kana pissii :cool:

Ei teillä tule olemaan mitään vaikeuksia Hjalliksen kirkossa. Kootkaa vain kunnon kannustusjoukot vieraspeleihin (lyötte Hartwallin yleisön mennentullen :p ).

Mutta vakavasti puhuen, toivon todella, että te viette mestaruuden. Sympatiat tulee täältä aina HPK:lle!

edit: ai niin, unohtui : kertokaa mistä toi "tzzad"-nimitys tulee!
 

CIA

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hämeenlinnan Pallokerho, HKP, Chievo, Newcast
Kerhofanien on syytä varautua joidenkin Jokerifanien käytökseen. Paras valmistautumiskeino ennen hallillelähtöä on katsoa Batman-elokuvasta kohtaus, jossa Jokeri-ilmapallo alkoi vuotamaan myrkyllistä kaasua...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Vieravoitto ratkaisee!

Viestin lähetti Matti Koskinen
Sitten vielä vinkiksi hämeenlinnan huutelijoille. Lehtosta ei saa provoisutua pelistä ulos millään koska mies on viileä kuin jäävuori.

Olen tässä valmistautunut illan otteluun pukeutumalla näyttäväksi naiseksi; kynnet on lakattu, tukka kiharrettu ja huulipunat maalattu. Eiköhän ala näillä varusteilla Lehtosenkin korvat punottamaan, kun täräytän nyt sen legendaarisen "Mä oon ollu sun tyttökaverin kaa sillai!" -kommentin ilmoille. Noo, leikki leikkinä; enhän minä nyt sentään...kynsiä ole lakannut! :p
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Plussat ja Miinukset

Viestin lähetti JOKER
Hpk

+ erittäin kova liike jo kerhon tulee pitää koko ajan
+ Kotietu
- Kokematonjoukkue
- maalivahtipeli
- materiaali ei ole kuin käytännössä 3kenttää
- ylivoima
- ei tarpeeksi fyysinen jos peli ajautuu kulmiin.

Jokerit
+ Materiaali
+ Areenantaika
+ maalivahtipeli
+ fyysisempi joukkue
+ kokenut joukkue
+ aloitukset
- Hermot
- paineet tosiasiassa Jokerella on enemmän painetta koska useat mm minä vaadin jo mestaruutta ja pettymys on kova jos sitä ei tule.

Meillä on niin paljon erimielisyyksiä, että pitänee laittaa omat vastaavani.

Kerho

+ Erittäin kova liike jo kerhon tulee pitää koko ajan
+ Kotietu
+ Materiaalia riittää vaikka viiteen kentälliseen
+ (Ykkös)maalivahtipeli
- Ei tarpeeksi fyysinen maalinedustoilla
- Kakkosmaalivahtina -84 jamppa

Jokerit

+ Materiaali
+ Areenan taika
+ fyysisempi joukkue
+ aloitukset
- Maalivahtipeli
- Hermot
- Kovat mestaruuspaineet
- Vauhdissa väkisinkin kakkosena
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Slangin lyhyt kurssi

Johanna: Näin tiedoksesi, tämä tzadi tulee tietysti teidän ”maalaisten” PPP-mäisen hauskasti vääntämästä slangisanasta ”stadi”.

Yleisön osalta Hämeenlinnan katsomolla ei ole äänen käytön puolesta olemaan ongelmia voittaa Helsingin vastaava, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että matsi ratkaistaan maaleja tekemällä, ei punakaartimaisella huutoäänestyksellä, vapaasti vänrikki Koskelaa lainatakseni.


Sitten minua ihmetyttää, että kaikki HPKlaiset tuntuvat epäilevän Jokerileirin hermoja, tähän ei mielestäni ole mitään vastaavaa syytä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Luutnantti Lammion suusta kuultua?

Viestin lähetti tumba17
Yleisön osalta Hämeenlinnan katsomolla ei ole äänen käytön puolesta olemaan ongelmia voittaa Helsingin vastaava, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että matsi ratkaistaan maaleja tekemällä, ei punakaartimaisella huutoäänestyksellä, vapaasti vänrikki Koskelaa lainatakseni.

Niin, mainittakoon kuitenkin, että tässä ko. tapauksessa kyseinen lausuja oli Luutnantti Lammio.
Vänrikki Koskelallahan oli tunnetusti vahva punamenneisyys, tai no hänen isällään, mikä siihen maailmanaikaan lienee ollut lähes sama asia.

Täältä tähän
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Plussat ja Miinukset

Viestin lähetti Noose



Kerho

+ (Ykkös)maalivahtipeli


Jokerit

- Maalivahtipeli


Tämän minä allekirjoitankin heti. Kyllä yksi kokematon Puurula aina Ramin ja Lehtosen voittaa. Runkosarjassa Puurulan torjuntaprossa oli 91.22 ja Ramin 93.61 sekä Lehtosen 94.05. Aivan selvästihän tuo Puurula on parempi, ei tee tiukkaakaan sellaiseen tulokseen päätyminen :cool:
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
kevyttä darraa puskee taas...

Mutta pelistä sen verran että se ratkeaa ennemminkin Kerhon onnistuneeseen hyökkäys peliin, kuin maalivahti peliin. Ja jokereiden tiiviiseen puolustus ja maalivahti peliin. Käsittääkseni se ram siellä narrien maalilla rampii.

Toivotaan että kotijoukkue aloittaa hervottomalla rumballa ja onnistuu maalipaikoissa.

Ja olisin tullut peliin mutta liput myytiin ennakkoon loppuun ja jonottaan en ala.


ps. olipas taas tylsä viesti, kyllä nasevuus rapisee krapulassa. hooh :o
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Re: Re: Plussat ja Miinukset

Viestin lähetti cobol


Tämän minä allekirjoitankin heti. Kyllä yksi kokematon Puurula aina Ramin ja Lehtosen voittaa. Runkosarjassa Puurulan torjuntaprossa oli 91.22 ja Ramin 93.61 sekä Lehtosen 94.05. Aivan selvästihän tuo Puurula on parempi, ei tee tiukkaakaan sellaiseen tulokseen päätyminen :cool:

Ei tietenkään cobol, ihan iisi johtopäätös.

Mikä se sellainen runkosarja on? Jotain syötävää? Nyt pelataan välieriä ja Ram on näyttänyt tutisevansa tiukoissa paikoissa, joten häneen ei ole luottaminen. Jos Kärpät nyt oli mikään tiukka paikka, edes.

Lehtonen sen sijaan on ollut vakuuttava, mutta hänkään ei ole vielä välieräpelejä pelannut puhumattakaan Kerhoa vastaan, joka rakentaa sen minimissään 20 maalipaikkaa/ottelu.

Pelkästään Puurulan henkisestä kantista on puhuttu, mutta Lehtosen kanttiin kulminoituu tämä sarja. Se on se, kehen paine kohdistuu. 18v jannu vs 19v jannu. Puurulan henkisen kantin pitävyydestä minulla ei ole epäilystä, mutta Lehtosesta en voi sanoa samaa.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Lammio

Ervatsalo: Kiitokset nopeasta korjauksesta, olet täysin oikeassa ja Lammiota tosiaan tässä hain, mutta sitä tuo varhaisiän dementia teetättää. Hyvä, että ainakin osalla nuoremmastakin kaartista on Tuntematon hyvin halussa.

Mikkoz: Krapulassasi olet tuota Jokeritilastoakin ehkä lukenut, Ram ei ainakaan ekassa matsissa rammi.

Noose: Aika kova on tosiaan heittosi Puurulasta. Oliko Body tosiaan sitten niin ylivoimasen kova jätkä, kun tämä teidän Puurulan ei peliaikaa juuri saanut runkosarjassa? Mielestäni Lehtonen on esittänyt runkosarjan aikaan erittäin vahvahermoista peliä, että kyllä siinä teidän nuorella haastajallanne on kova työ. Oletan Jokereiden pystyvän kohtuulliseen maalipaikkojen rakentamiseen. Mainittakoon tosin, että itse oletin kyllä Ramin pelaavan pleijarit, häntä kun sitä varten pedattiin, mutta hyvin tuo on Lehtonen kaikki matsinsa hoitanut, vaikka ehkä Kärpät ei paras mittari ollutkaan. No, kohta näemme, kumpi kestää, vaiko molemmat.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Tumba

Tuopa jäikin minulle vahvasti arvoitukseksi, miksi tappioton maalivahti ei saanut vastuuta "tosi paikassa". Se lienee silti JJ:n ongelma eikä minun.

Kuten myös, minun mielestäni Puurula on esittänyt äärimmäisen vahvahermoista peliä, josta kertoo varsinkin rough start liigadebyytissä, kun viiden minuutin pelin jälkeen Lukko oli päässyt nipistämään kahdesti. Tästä Puurula ei kuitenkaan häkeltynyt, vaan piti maalinsa puhtaana seuraavat 55 minuuttia ja pinnat matkasivat Hämppylään viimeisen erän rutistuksella.

Käsitykseni ei silti perustu vain tälle kaudelle, sillä katselin ammoisina aikoina FPS:ssa Puurulalta n.20 ottelua ja minä olin myyty. Yksi mies pelasti Palloseuran putoamiselta ja tälle kaudelle ollaan kehitytty entisestään, vaikka tauti oli kovasti päällänsä tuossa alkutalvesta.

Varsin vahvasti on Joni hommansa hoitanut "vaikkei tuo Ilves mikään mittari ollutkaan". Silti 12-0-1 record kertoo omaa kieltään, kuten myös play-offien 96,43% ja 0,84 GAA.

Teidän Lehtosenne sanoi hyvin Puurulasta Kiekkolehdessa, kun ko. lehti oli laittanu veskarit vastakkainasetteluun. "Jonille on aivan sama pelataanko B-junnujen runkosarjaottelua vai MM-finaalia", exactly my words.

Minä luulen - ei - minä tiedän, että Puurula on Lehtosta henkisesti vahvempi jätkä. Se näytetään toteen tunnin päästä, perkele, mutta kohta alkaa jännittämään.

Ja vielä kerran paikalle pääsemättömille www.radiojanne.fi lienee ystävä. Suomen objektiivisin selostus alkaa tuossa 5-10 minuuttia ennen matsin alkua kulkemaan striiminä.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Hermot ja hermottomat

Noose: Se vain minua ihmetytti, että pelikokemusta ei Puurulalle tuon enempää saatu runkosarjan osalta, en kyllä sitä ongelmaa sinun piikkiisi ollut laittamassakaan. Sitten pieni epäloogisuus, nollasit Cobolin laittaman Lehtosen vahvan runkosarjatilaston osalta siten, että runkosarjalla ei ole merkitystä, mutta sitten kuitenkin Puurulan 12-0-1 runkosarjassa pelattuna puhuu puolestaan! No, oli niin tai näin, kohta tuo sitten nähdään, miten käy. Loppuhuomiona tosin vielä, pelkkä veskarin vahvahermoisuus ei ratkaise matsia, vaan tehdyt maalit.

Kiitos muuten tuosta nettivinkistä, vaimo oli sitä mieltä, että allekirjoittanut on ollut viime ajat liian paljon matkan päällä, joten H-linnaan ei ollut tänään asiaa. Ollaanpa sentään virtuaalisesti paikalla.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Hermot ja hermottomat

Viestin lähetti tumba17
Sitten pieni epäloogisuus, nollasit Cobolin laittaman Lehtosen vahvan runkosarjatilaston osalta siten, että runkosarjalla ei ole merkitystä, mutta sitten kuitenkin Puurulan 12-0-1 runkosarjassa pelattuna puhuu puolestaan!

Joo, totta ja paljon muukin runkosarjassa puhui Puurulan puolesta. My bad.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuntuu puolin ja toisin olevan pelko persiissä, että mitä tuleman pitää. Kova tuntuu olevan molemmilla tarve vakuutella ainakin itselleen, että kyllä me tässä ollaan niskan päällä. Ei kukaan ole sentään vielä ottanut vertailuihin mukaan lääkäreitä ja muuta huoltoporukkaa? ;-)

Toivotaan, että Jokerit vie tänään, niin ei mene suoraan kolmesta pokki HPK:lle...


Edittiä: Taitaa muuten RadioJanne niiata nätisti polvillaan (joku enne kotijoukkueelle kenties?)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös